10/10.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network session staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Neem je tijd, servers zijn down.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat je het beste al je wapenslots vol kunt gooien met wapens, omdat alle passieve buffs die ze hebben gewoon op jou doorwerken, ook al heb je ze niet equiped.
Ff snel eten en dan ga ik ook beginnen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neem je tijd, servers zijn down.
Bloodborne 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, of nog liever Sekiro 2.
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ja voor mij hetzelfde en ik neig naar niet kopen door dat 2 speler zonder cross platform struikelblok.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
Dat met die fog verklaart een beetje waarom sommige mensen zeggen dat het een battle royale is. Dat zit ook in sommige call of duty modes en heel veel andere meuk. Ik vind dat zelf niks, maar in een 3 player gamemode heb je het natuurlijk wel over iets compleet anders, die battle royale gamemodes zijn vaak met grote aantallen spelers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk, je hebt je eigen hub (roundtable hold) en je kunt dan een character kiezen - er zijn er 4. Vervolgens zoek je een session (network test staat alleen 3p toe). Je zit in een soort omgevormd Limgrave en kan overal heen waar je wilt. Overal lopen enemies en demi-bosses, met vele soorten loot. Ik kreeg Morgott's Cursed Sword van Loretta.
Er is echter ook een soort blauw vuur dat zich steeds meer en meer sluit (zoals fog in Call of Duty of zo? Geen idee, speel dat niet). Wat je dan moet doen is naar de Erdtree rennen, en daar heb je dan een main boss fight (Centipede Demon, Godfrey, etc), daarna kun je weer verder.
Dat verschilt per character. Wylder speelt meer als Elden Ring, Duchess speelt meer als Bloodborne. De andere twee heb ik niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ben even benieuwd hoe de gameplay is, voelen de controls anders dan in Elden ring? In de trailer zag het er meer sekiro dan dark souls uit.
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is een network test, van FromSoftware notabene, dat toch al niet uitblinkt in dit soort tech. Gewoon naar verwachting dit. Anderhalve run kunnen doen, ik ga een pre-order plaatsen.
Het is een network test.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure maar je mag toch hopen dat ze het na Dark Souls II, Bloodborne, Dark Souls 3, Demon Souls, Elden Ring etc wel een keer doorhebben
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaagquote:
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben iig hopelijk genoeg data verzameld om te zien waar het mis ging vandaag
Van 13u tot 15u heb ik continue geprobeerd om er in te komen en ik denk dat ik in al die tijd hooguit 10 keer in de Roundtable terecht ben gekomen.
Om vervolgens bij elke poging om verder te gaan bij matchmaking eruit te worden gegooid omdat de connectie met de game server verloren was.
Ik las op YouTube bij een comment dat dat vooral bij de PS5 was en dat de Xbox en pc minder problemen hadden, maar dat kan ik niet verifiëren.
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen network test voor pc, alleen consoles. De reden dat er zo'n verschil zit tussen de twee laat zich raden, want traffic zal op de Xbox vermoedelijk vele malen lager zijn. In verhouding tot een Playstation heeft niemand zo'n ding in huis.
Ik heb een PS5 én een Series Xquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat echt? Ik ken niemand met een playstation, alleen mensen met een xbox. Nou hebben wij ook allemaal xboxen omdat we weten van elkaar dat we allemaal xboxen hebben en dan is er geen weg meer terug, zeker omdat we oud worden en constant vergeten dat crossplay bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |