SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, twee dagen op rij een uur vroeger beginnen dan normaal
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vóór 16.00 ingecheckt maar de trein die ik nu heb gaat na 16.00, dat maakt niet uit voor mn dalurenkorting toch?
Topppquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.
Top, thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope. Gaat inderdaad om het moment van inchecken
Zij leveren het geld opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja het was ook een Engelstalige Master met veel studenten uit het buitenland. Dus snap ook wel dat je Engels goed genoeg moest zijn
Ik wilde dit ook al posten, dus wel iemandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.
Is dat de klacht van de dag waarvan Natteklacht gisteren nog beweerde dat die er sinds zijn vakantie niet meer zijn geweest?quote:
Reden: gesprek op kantoor bij bedrijf waar ik solliciteer, is het waardquote:
Waar ga je naartoe?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit echt fatsoenlijk Engels geleerd (dat beetje op de middelbare school telt amper mee) en ze gebruikt het ook niet echt. Op de universiteit kreeg ze academisch Engels en daar was ze al snel heel erg goed in aangezien ze erg goed kan leren, theoretische dingen vooral. Thesis en verslagen en weet ik veel wat allemaal zijn hartstikke goed geformuleerd. Maar moet ze dan in het buitenland een keer iets regelen dan komt ze niet uit haar woorden en maakt ze allemaal fouten, omdat ze dat Engels niet gewend is en het haar nerveus maakt
Dan moet ze haar vraag aan mensen maar in een vorm van een proefschrift schrijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit echt fatsoenlijk Engels geleerd (dat beetje op de middelbare school telt amper mee) en ze gebruikt het ook niet echt. Op de universiteit kreeg ze academisch Engels en daar was ze al snel heel erg goed in aangezien ze erg goed kan leren, theoretische dingen vooral. Thesis en verslagen en weet ik veel wat allemaal zijn hartstikke goed geformuleerd. Maar moet ze dan in het buitenland een keer iets regelen dan komt ze niet uit haar woorden en maakt ze allemaal fouten, omdat ze dat Engels niet gewend is en het haar nerveus maakt
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de klacht van de dag waarvan Natteklacht gisteren nog beweerde dat die er sinds zijn vakantie niet meer zijn geweest?
Nopquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reden: gesprek op kantoor bij bedrijf waar ik solliciteer, is het waard
Ik gelukkig tegenwoordig ook. Scheelt wachten in de stromende regen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar ALLEEN @:Rocknijntje WEET DIT!! En ik
Gaat dit nog steeds over de blauwe doos? Zo ja, duurt lang dan die procedure.quote:
Is die 5 minuten ook voor erna ja? dus tot 16:05 inchecken voor dalprijzen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar ALLEEN @:Rocknijntje WEET DIT!! En ik
Yupquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die 5 minuten ook voor erna ja? dus tot 16:05 inchecken voor dalprijzen?
Ik kende het alleen voor na de spits, dat je dan om 08.55 kunt inchecken voor dalprijzen
Nee, die hebben me vanochtend afgewezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over de blauwe doos? Zo ja, duurt lang dan die procedure.
Rechtstreekse verbinding zodat je drie uur naar buiten kunt staren of moet je nog ergens overstappen? (en dus een beetje opletten)quote:
quote:
had een rechtstreekse, die gaat niet ivm een defecte treinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rechtstreekse verbinding zodat je drie uur naar buiten kunt staren of moet je nog ergens overstappen? (en dus een beetje opletten)
Coolquote:
Twee keer overstappen is meh. De heenreis klinkt wel top.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
had een rechtstreekse, die gaat niet ivm een defecte trein
nu twee keer overstappen, dat is beetje jammer
Had op de heenweg wel een rechtstreekse en heb echt 2,5 uur geslapen
Niet goed genoeg schijnbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft bitterbal haar connecties aangewend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |