Ik erken alleen KNMI stations.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hier ook, gaat vrij rap nu net even. 30.4
Knmi heeft 34 weerstations in het land, dus grofweg 3 per provincie.quote:
Nog betere werk als je overal metingen wil zien, wel in de achtertuin van buurman Piet of tante Bepquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Knmi heeft 34 weerstations in het land, dus grofweg 3 per provincie.
Leuk als je vlakbij eentje woont, maar die geeft niet aan hoe het lokaal is.
En lokaal/regionaal kan het weer nou eenmaal verschillen.
https://www.hetweeractueel.nl/nederland/noord-brabant/
Die gebruik ik.
Daar zullen ook wel bepaalde voorwaarden aan zijn lijkt mij, en dat zullen niet de Action weerstationnetjes van buurman Piet of tante Bep zijn
neequote:Op woensdag 26 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Was het vorig jaar niet rond deze tijd dat de zomer ten einde kwam en de 11 maanden herfst begonnen?
Begin juli was het nog prima en in september ook nog een week ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Was het vorig jaar niet rond deze tijd dat de zomer ten einde kwam en de 11 maanden herfst begonnen?
September had een hittegolf door een omegablokkade.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat je met reuma juist minder last had in warmer weer. Maar misschien is de luchtvochtigheid te hoog nu?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wel een klote timing dat ik op de heetste dag van het jaar ook de hevigste pijnen van het jaar heb![]()
Lekkere warme strakke braces om
Eens. Knmi is leuk, maar 25km verderop kan de wereld er qua zonneschijn en neerslag vooral heel anders uitzien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Knmi heeft 34 weerstations in het land, dus grofweg 3 per provincie.
Leuk als je vlakbij eentje woont, maar die geeft niet aan hoe het lokaal is.
En lokaal/regionaal kan het weer nou eenmaal verschillen.
https://www.hetweeractueel.nl/nederland/noord-brabant/
Die gebruik ik.
Daar zullen ook wel bepaalde voorwaarden aan zijn lijkt mij, en dat zullen niet de Action weerstationnetjes van buurman Piet of tante Bep zijn
Normaliter idd meer last met kou en/of nat weer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met reuma juist minder last had in warmer weer. Maar misschien is de luchtvochtigheid te hoog nu?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:03 schreef dick_laurent het volgende:
De Bilt heeft zojuist gewoon de 30c aangetikt lees ik.
[ afbeelding ]
@:Nattekat
Ben daar nu in de buurt, kan bevestigen dat het warm isquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:03 schreef dick_laurent het volgende:
De Bilt heeft zojuist gewoon de 30c aangetikt lees ik.
[ afbeelding ]
@:Nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |