Wojoo, hier moet iemand zijn best voor doen om dit te begrijpen!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:43 schreef LXIV het volgende:
I denk dat de pakkans kleiner is dan de kans dat je er kamer van krijgt (20%). Gewoon doen dus
Duitsland is echt geen 8 euro per pakje hoor.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:02 schreef moeilijkgeval het volgende:
Nederland 11 euro per pakje, Duitsland 8, en luxemburg 5,20.
Ik woon in het westen , aan de kust en hoewel Duitsland een stuk dichterbij ligt lijkt het me veel rendabeler om even door te rijden naar luxemburg..... Maar voor 4 sloffen is het uiteraard gekkenwerk en niet interessant,..
Ik had meestal sigaretten uit Wit-Rusland, zodat ik de lokale economie daar nog kon steunen , maar ook die aanvoer is er niet meer....
Jawel toch? Eur 8,40 volgens mij. Of is de prijs alweer omhoog gegaan?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef FvanS het volgende:
[..]
Duitsland is echt geen 8 euro per pakje hoor.
User is genoteerd en staat op de lijst van ANPR. Dank.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 17:02 schreef moeilijkgeval het volgende:
Ik had meestal sigaretten uit Wit-Rusland, zodat ik de lokale economie daar nog kon steunen
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef Vincent_student het volgende:
Illegale zaken bespreken op dit forum.
TR gemacht.
5 jaar celquote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef PotjeSambal het volgende:
Pakkans lijkt me wel heel klein, en stel je wordt wel gepakt, wat is dan de straf?
Als het al mag zou het me niks verbazen als een crimineel van zo'n kaliber dan weer geen aansteker mag hebben in de cel.. En sloffen peuken als pruimtabak consumeren is ook weer zo wat.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je dan de sloffen meenemen?
Kun je lekker 5 jaar van roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |