Gee, tenzij Interpol tijdig binnenvalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Fokkers, wie wordt de verrassing van deze Tour?
Jorgenson? Al kun je dat misschien niet meer een verrassing noemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Ik denk toch Evenepoelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Die staat na de Galibier al op 10 minuten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
WE hebben een REUSACHTIG probleem.
Tadej staat na etappe 2 al een minuut of anderhalf voor. Genot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Gauduquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
(met zwaar zuidelijk accent) LENNY!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Heerlijk man, ZIN in een vernietigende Pogacar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Beter dan Jonas voor z'n derde op rijquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Deze uitverkiezing is hoe dan ook al voorbestemd aan de TikTok Armstrong, als marionet gebruikt door de kalen van de emir.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit jaar de gele trui gaat winnen, of in andere woorden, over wiens dopinggebruik we dit jaar het meest ziedend gaan worden.
In welke zin marionet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze uitverkiezing is hoe dan ook al voorbestemd aan de TikTok Armstrong, als marionet gebruikt door de kalen van de emir.
Pisaquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
Toch vind ik die start in Florence jammer. Vorig jaar in Bilbao had ik een retour vanuit Amsterdam van 120 euro of iets dergelijks plus een zeer goedkoop verblijf via AirBnB. Florence heeft ten eerste geen veelbevlogen luchthaven en ten tweede een tekort aan goedkopere hotels in het hoogseizoen, dus zit helaas thuis op de bank dit jaar.
Milaan, en dan de trein. En overnachten in Pratoquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
Toch vind ik die start in Florence jammer. Vorig jaar in Bilbao had ik een retour vanuit Amsterdam van 120 euro of iets dergelijks plus een zeer goedkoop verblijf via AirBnB. Florence heeft ten eerste geen veelbevlogen luchthaven en ten tweede een tekort aan goedkopere hotels in het hoogseizoen, dus zit helaas thuis op de bank dit jaar.
Zou inderdaad Pisa kiezen. En dan een korte treinrit naar Florence. Zo ben ik daar ook ooit gekomen.quote:
Pisa, Bologna en Roma en dan met de trein. Genoeg opties. Alleen daar in de zomer plus Tour, ugh. Te drukquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anno 2024 zijn Matxin en Gianneti de grootste griezels in de edele wielersport, maar ze hebben ons volledig in de greep. Aan de hand van een TikTok Armstrong gaan ze iedere verdachtmaking vakkundig uit de weg. De meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis, maar het mag allemaal, want och, kijk nou toch eens, hoe hij die bidon aan een kind geeft. Wat een prachtig gebaar, zo ontroerend. En iedereen trapt erin. Iedere handeling is pure propaganda.
Ach, het vlaggetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam spreken van de meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis als we alleen in de afgelopen 10 jaar al het Landisje van Froome, de sneeuwmuur van Kruijswijk en de broedermoord/zelfmoord van Hindley hebben gezien?
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het vlaggetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam spreken van de meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis als we alleen in de afgelopen 10 jaar al het Landisje van Froome, de sneeuwmuur van Kruijswijk en de broedermoord/zelfmoord van Hindley hebben gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |