Het passieve rijden vorig jaar werd - naar eigen zeggen - wel versterkt door ziekte in de tweede week. Volgens mij is de bedoeling wel om deze Tour zichtbaarder te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jammer dat VdPoel waarschijnlijk weer 3 weken lang blokjes gaat doen in de bus en af en toe een sprintje gaat aantrekken.
Zijn programma dit jaar is helaas een lachertje.
Zichtbaarder is hij sowieso met z'n regenboogtruitje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het passieve rijden vorig jaar werd - naar eigen zeggen - wel versterkt door ziekte in de tweede week. Volgens mij is de bedoeling wel om deze Tour zichtbaarder te zijn.
Hier al uitgebreid besproken TDF / De selecties 2024 #1 Wachten op EF?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:
Sepp Kuss slaat dit jaar de Tour over.
Volgens zeggen nog vanwege de corona.
Bart Lemmen neemt zijn plaats in
Gee, tenzij Interpol tijdig binnenvalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Fokkers, wie wordt de verrassing van deze Tour?
Jorgenson? Al kun je dat misschien niet meer een verrassing noemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Ik denk toch Evenepoelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Die staat na de Galibier al op 10 minuten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
WE hebben een REUSACHTIG probleem.
Tadej staat na etappe 2 al een minuut of anderhalf voor. Genot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Gauduquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
(met zwaar zuidelijk accent) LENNY!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Belgosome het volgende:
Heerlijk man, ZIN in een vernietigende Pogacar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Beter dan Jonas voor z'n derde op rijquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Deze uitverkiezing is hoe dan ook al voorbestemd aan de TikTok Armstrong, als marionet gebruikt door de kalen van de emir.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit jaar de gele trui gaat winnen, of in andere woorden, over wiens dopinggebruik we dit jaar het meest ziedend gaan worden.
In welke zin marionet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze uitverkiezing is hoe dan ook al voorbestemd aan de TikTok Armstrong, als marionet gebruikt door de kalen van de emir.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |