Vertel. Wat weet jij over:quote:
Ierland schijnt ook een goede plek te zijn als je het in Nederland verkloot hebt met je studieschuld.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:07 schreef Farenji het volgende:
Niks mis met Verweggistan. Daar kun je altijd terecht als je het hier helemaal verkloot hebt.
Allemaal buitenlanders!!!11!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vertel. Wat weet jij over:
Oezbekistan
Tadzjikistan
Kirgistan
Turkmenistan
Kazachstan
Ik weet er vrij weinig over, jij schijnbaar wel. Dus verlicht mij aub!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik vind het altijd bizar hoe groot die landen zijn en hoe weinig je erover weet/hoort.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vertel. Wat weet jij over:
Oezbekistan
Tadzjikistan
Kirgistan
Turkmenistan
Kazachstan
Ik weet er vrij weinig over, jij schijnbaar wel. Dus verlicht mij aub!
Johquote:Op maandag 24 juni 2024 12:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zet één voet over de grens en jij bent zelf ook een buitenlander.
Ik vind het altijd bizar als TS weer een *** topic opent, en er vervolgens nooit meer in post.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bizar hoe groot die landen zijn en hoe weinig je erover weet/hoort.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
Namen die eindigen op Schijf zijn kut.Snap de garp niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roos is nog al absurd fan van Angels Schijf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |