SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Ja, als je dit als groente rekent kan ik het ookquote:Op Okinawa eet men puur en gezond. Veel inwoners hebben een eigen moestuin en eten soms wel een kilo groenten per dag, met name zoete aardappel, fruit, knollen, paddenstoelen, eieren, kruiden en specerijen, vis, zeewier, schelp- en schaaldieren, noten, zaden en pitten.
Nou hup, ga hem helpen dan.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Mijn bejaarde buurman komt langs fietsen dus ik vraag om een tuinschaar. Nu staat hij onkruid eruit te trekken. Heb echt twintig keer gezegd hoeft echt niet maar hij blijft zeggen ik ben fit en heb tijd genoeg.![]()
Die man is veel te lief.
En daar had je niet stiekem op gehoopt toen je die vraag stelde?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Mijn bejaarde buurman komt langs fietsen dus ik vraag om een tuinschaar. Nu staat hij onkruid eruit te trekken. Heb echt twintig keer gezegd hoeft echt niet maar hij blijft zeggen ik ben fit en heb tijd genoeg.![]()
Die man is veel te lief.
Sta je nu naast die opa met een zak chips in je handen of wat?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:38 schreef Ama het volgende:
Zelf ook wel geholpen nog en ga zo zelf verder maar kan hem moeilijk echt wegtrappen.
Ik wou even drinken en ik zei de hele tijd buurman ga lekker piano spelen. Maar die man is ook wel dol op werken in de tuin en fitter dan de meeste mensen die ik ken.quote:
Nee absoluut niet. Want ik leen vaker tuingereedschap van hem.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar had je niet stiekem op gehoopt toen je die vraag stelde?
Nee even drinken en dan weer verder.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je nu naast die opa met een zak chips in je handen of wat?
Ja en ik lees regelmatig dat hij dan in je tuin bezig gaat,quote:Op maandag 24 juni 2024 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Want ik leen vaker tuingereedschap van hem.
Al die Blue zones zijn zonnige gebieden, en hebben een ding gemeen. De mensen zijn veel buiten en bewegen heel veel. Dus niet fietsen maar lopen en werken veel buiten.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Okinawa leven ze ook stukken langer zonder huidkanker omdat ze dat eiland niet dagelijks rondfietsen of hun mountainbikefietsje.
Ja en ik probeer hem ook steeds weg te sturen maar blijf niet een ja nee discussie voeren als hij het zo graag wil doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik lees regelmatig dat hij dan in je tuin bezig gaat,
Hij doet het voor, en mompelt in zichzelf dat kan die jonge deerne toch zelf ook.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik probeer hem ook steeds weg te sturen maar blijf niet een ja nee discussie voeren als hij het zo graag wil doen.
Ja het grootste gedeelte wel dus daarom doe ik meeste ook zelf.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij doet het voor, en mompelt in zichzelf dat kan die jonge deerne toch zelf ook.
Trek als bedankje maar niet je slip naar benee, voor je het weet staat 'ie die heg ook bij te punten.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het grootste gedeelte wel dus daarom doe ik meeste ook zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Wat je ziet heb ik gedaan)
[ Bericht 34% gewijzigd door Ama op 24-06-2024 12:37:30 ]Your beauty never ever scared me.
Eindelijk.quote:
Ik ook, een klein beetje. blijkbaar op een paar plekken niet goed gesmeerd dus ik heb een aangebrande plek op mijn linkerbeen en mijn rechterenkel.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Ben wel meteen verbrand, en echt 10 muggenbulten erbij![]()
Niet door het wisselvallige weer de laatste tijd?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb ligbedje gekochtmoestuinieren gaat dit jaar slecht
Er is maar één boon uitgekomen, maar één courgette van de vier, en geen enkele sugarsnap
whyyyymisschien te oud
haha, zullen vast mooie abstracte kunstwerken zijn gewordenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, een klein beetje. blijkbaar op een paar plekken niet goed gesmeerd dus ik heb een aangebrande plek op mijn linkerbeen en mijn rechterenkel.
Muggen (nog) niet gezien.
Ze ontkiemen binnen al nietquote:Op maandag 24 juni 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet door het wisselvallige weer de laatste tijd?
Zal voor je hopen.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze ontkiemen binnen al nietnet tweede poging gedaan, we zullen het zien
Fruit, eieren, vis. Ik wist niet dat dat allemaal groenten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je dit als groente rekent kan ik het ook
Lyndon Dykes? Die heeft Schotland inderdaad wel gemist dit EKquote:Op maandag 24 juni 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Everywhere is freaks and hairies
Dykes and fairies, tell me where is sanity?
Tax the rich, feed the poor til there are no rich no more
is dat erg?quote:Op maandag 24 juni 2024 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lyndon Dykes? Die heeft Schotland inderdaad wel gemist dit EK
Ik had zo'n stekje geplant maar er groeit alleen maar mos opquote:Op maandag 24 juni 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb ligbedje gekochtmoestuinieren gaat dit jaar slecht
Er is maar één boon uitgekomen, maar één courgette van de vier, en geen enkele sugarsnap
whyyyymisschien te oud
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had zo'n stekje geplant maar er groeit alleen maar mos op.
Andere plantjes gaan wel goed
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Collega vertelde vanochtend een anekdote:
Een vrouw was haar hond aan het uitlaten toen er een jongeman op een fatbike haar tas afpakte en er van door ging. Een paar mensen hadden het gezien en liepen naar de vrouw toe. Gaat het? We hebben de politie al gebeld.
Nergens voor nodig zei de vrouw. Het enige wat in die tas zit, zijn de gevulde poepzakjes van mijn hond
En toen moest ik lachen
....
Deze ken ik al heel lang met Bep en haar man Jan in de trein van Amsterdam naar Eindhoven.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een vrouw was haar hond aan het uitlaten toen er een jongeman op een fatbike haar tas afpakte en er van door ging. Een paar mensen hadden het gezien en liepen naar de vrouw toe. Gaat het? We hebben de politie al gebeld.
Nergens voor nodig zei de vrouw. Het enige wat in die tas zit, zijn de gevulde poepzakjes van mijn hond
En toen moest ik lachen
....
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
En toen moest ik lachen
....
Met de poepzakjes van Jan?quote:Op maandag 24 juni 2024 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze ken ik al heel lang met Bep en haar man Jan in de trein van Amsterdam naar Eindhoven.
Parfum de Marly Perseus is dan een echte aanrader.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
De geur van zonnebrandcreme geeft zo'n ontzettend zomersgevoel
Eerst een flesje parfum snuiven voordat je aan de productinfo gaat werkenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parfum de Marly Perseus is dan een echte aanrader.
Perseus Eau de Parfum van Parfums de Marly is een unieke geur die opent met een verkwikkende blend van bergamot en grapefruit, die frisheid en energie uitstralen zoals de eerste zonnestralen van een heldere ochtend. Het hart van de geur is verrijkt met vetiver, wat zorgt voor een warme, aardse sfeer, terwijl het een subtiele, bloemige touch behoudt. De basis van amber en droge houtsoorten geven een warme omhelzing, zoals de zonnestralen die de huid kussen. Dit parfum geeft een echte energy boost en is perfect voor iedere dag.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
loon ontvangen
incl. Loonsverhoging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Ben er voor vandaag wel klaar mee.ik kan er niet tegen dat dit de naam tuin mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Baby darling doll face honey
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Maar ja tegels is daar nou eenmaal het handigste en heeft ook vrijwel iedereen. Wel met je eens hoor.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen dat dit de naam tuin mag hebben![]()
sorry
Parkeerplek?quote:Op maandag 24 juni 2024 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Maar ja tegels is daar nou eenmaal het handigste en heeft ook vrijwel iedereen. Wel met je eens hoor.
Eens. Dit is geen tuin. Dit is een (privé)pleintjequote:Op maandag 24 juni 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry
Je kan wel rechts aan de muur zien dat er ooit een echte kleine tuingedeelte zat maar bij mij was alles zo naar de klote en de tegels ook dus besloten om alles eruit te halen en rechte tegels erin te leggen. Veel handiger met wasgoed, fietsen enz.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Parkeerplek?
Hahaha, ik zou het ook een tuin noemen omdat je die plek zo noemt ofzoen jij had liever géén tuin toch, dan snap ik ook wel dat je tegels doet
Gebruik het bankje eigenlijk nauwelijks maar ik vind wel leuk om een bankje naast de deur te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon een tafeltje erbij zetten. Of een ouwe kabelhaspel omduwen.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Dit is geen tuin. Dit is een (privé)pleintje
Hier in klein-Istanbul wordt dat soort dingen allemaal met kettingsloten en muurankers vastgezet. Daar niet nodig?quote:Op maandag 24 juni 2024 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Gebruik het bankje eigenlijk nauwelijks maar ik vind wel leuk om een bankje naast de deur te hebben.Je hebt daar ook de hele middag de zon vol in je smoel.
Ik had een leuke deurmat (van Stranger Things), omgewisseld na een tijdje voor een iets minder leuke maar wel praktischere deurmat.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Binnenplaatsje? Kun je ook nog wel gezellig maken met dat bankje en planten enzo. Rekje tegen de muur voor jasmijn ofzo. Leuke deurmat. Zonnecellampjes.
Nee joh. Plak ook regelmatig briefje op de deur zet pakket maar voor de deur en zoals je kan zien is het behoorlijk open. Maar eerlijk ben altijd wel verrast als hij (bankje) na oud & nieuw er nog staat als ik niet thuis ben.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in klein-Istanbul wordt dat soort dingen allemaal met kettingsloten en muurankers vastgezet. Daar niet nodig?
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier een restaurant aan de overkant en als ik de was nu buiten laag drogen krijgt het een weeïge zoete geurheb nu van die geurzakjes voor in de kast om die geur een beetje te vervangen.
Wat koken ze?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier een restaurant aan de overkant en als ik de was nu buiten laag drogen krijgt het een weeïge zoete geurheb nu van die geurzakjes voor in de kast om die geur een beetje te vervangen.
Ken je @onderhoudsarmoequote:Op maandag 24 juni 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry
Ga er in liggen dan!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De hangmat staat beneden, ik herhaal, de hangmat staat beneden.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Ben er voor vandaag wel klaar mee.Oprijlaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Goed genoeg voor een ksc meet?quote:
IK BEN NOG NIET THUISquote:
Ohw.quote:
Dat is wel een minpuntjequote:Op maandag 24 juni 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet met twee a drie uur weer opbokken
Lekkah.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw.
Ik denk ik na de lunch eens even het zwembad ga opzoeken
Cubanita-flashbacks.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
After party bij CL. Incl. cavia knuffelen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Welke concentratie?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat heerlie de peerlie met de concentratie vandaag
Over 15 minuten een biertje doen op het Plein? Aannemende dat je op het Ministerie van Gewichtige Zaken zit vandaag.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat heerlie de peerlie met de concentratie vandaag
Ik moet nog anderhalf uur langer voordat ik met gierende sokjes naar de bank kan.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke concentratie?
Over minder dan een uur gierende bandjes
quote:Op maandag 24 juni 2024 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 15 minuten een biertje doen op het Plein? Aannemende dat je op het Ministerie van Gewichtige Zaken zit vandaag.
Hoorde dat deze goed wasquote:Op maandag 24 juni 2024 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 15 minuten een biertje doen op het Plein? Aannemende dat je op het Ministerie van Gewichtige Zaken zit vandaag.
quote:Op maandag 24 juni 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde dat deze goed was
https://www.eetcafecloos.nl/
![]()
@:Devvie
1923 wil z’n reclametekst terugquote:Geen chique dresscode, maar heerlijk eten in een ontspannen sfeer.
Ja eh.. ik zal het doorgeven, criticus.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
1923 wil z’n reclametekst terug
"HET RESTAURANT WASquote:Op maandag 24 juni 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde dat deze goed was
![]()
Helaas. Wie weet een volgende keer.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werk vandaag vanuit onze dependance in Dordrecht.
Je mag er zeker geen sigaar roken?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde dat deze goed was
![]()
Wel aardig. Hun bittergarnituur is wel goed. Weinig exotisch, gewoon bitterballen, vlammetjes etc.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde dat deze goed was
![]()
"Elke vrijdag en zaterdag maken de resident dj’s er een feest van. Na het diner gaan de tafels aan de kant en kan er tot in de late uurtjes gedanst worden. Met hun dansbare mix van hits van vandaag en de beste klassiekers krijgen ze de dansvloer moeiteloos vol."quote:Op maandag 24 juni 2024 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"HET RESTAURANT WAS
ZO GOED DAT IK MIJN
DATE HELEMAAL VERGAT"
Bij de automaat. Of gewoon niet en je pinpas tegen het incheckdingie houden. Amsterdam is vast wel modern genoeg.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even aan de mensen uit de grote stad. Hoe kan ik een kaartje voor de metro kopen?
Zaterdag ga ik naar Amsterdam en de routeplanner geeft aan dat ik ook een stukje met de metro moet.
Gewoon OV chipkaart gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even aan de mensen uit de grote stad. Hoe kan ik een kaartje voor de metro kopen?
Zaterdag ga ik naar Amsterdam en de routeplanner geeft aan dat ik ook een stukje met de metro moet.
Ik wil helemaal geen exotische bittergarnituur.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel aardig. Hun bittergarnituur is wel goed. Weinig exotisch, gewoon bitterballen, vlammetjes etc.
quote:Op maandag 24 juni 2024 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Elke vrijdag en zaterdag maken de resident dj’s er een feest van. Na het diner gaan de tafels aan de kant en kan er tot in de late uurtjes gedanst worden. Met hun dansbare mix van hits van vandaag en de beste klassiekers krijgen ze de dansvloer moeiteloos vol."
Die heb ik niet, want ik reis nooit met het OV.quote:
Dan moet je bij Cloos zijn. niet met je date, want die vergeet je.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil helemaal geen exotische bittergarnituur.
Iets zegt me dat dat voor mensen die dergelijke vragen stellen niet "gewoon" is en dat het ontbreken van een dergelijke kaart deel van het probleem isquote:
https://www.ovpay.nl/hoe-het-werktquote:Op maandag 24 juni 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet, want ik reis nooit met het OV.
Zou kunnen. Of mensen die al 20 jaar niet in een grote stad zijn geweest en hun waarheid nog steeds is gebaseerd op wat je ziet in Amerikaanse films.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Iets zegt me dat dat voor mensen die dergelijke vragen stellen niet "gewoon" is en dat het ontbreken van een dergelijke kaart deel van het probleem is
Volgens mij al wel landelijkquote:Op maandag 24 juni 2024 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.ovpay.nl/hoe-het-werkt
Weet nie tof h we 't al overal is maar gewoon je betaalpas / de betaalpas op je telefoon gebruiken.
Ik ging voor Cloos but no cigar maar niemand haakte er op in helaas.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
En draaien zij trouwens Closing Time bij het openen of sluiten van de tent? Want hah CLOOSing time.
Ik ga het niet nog twee keer posten.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet, want ik reis nooit met het OV.
Just jump the turnstilequote:Op maandag 24 juni 2024 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of mensen die al 20 jaar niet in een grote stad zijn geweest en hun waarheid nog steeds is gebaseerd op wat je ziet in Amerikaanse films.
Weet ik nietquote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 24 juni 2024 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel aardig. Hun bittergarnituur is wel goed. Weinig exotisch, gewoon bitterballen, vlammetjes etc.
Ruikt altijd zo lekker. Half gebakken mens.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja het is weer eens lekker weer. Dan zit de metro altijd helemaal stampesvol met strandgangers.
Wat een bak.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
En draaien zij trouwens Closing Time bij het openen of sluiten van de tent? Want hah CLOOSing time.
Telefoon moet ook kunnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pinpas gebruik ik ook nooit meer trouwens.
Hou'en zo. Heel bijzonder is het allemaal niet.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de automaat. Of gewoon niet en je pinpas tegen het incheckdingie houden. Amsterdam is vast wel modern genoeg.
Kutmensen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja het is weer eens lekker weer. Dan zit de metro altijd helemaal stampesvol met strandgangers.
Heb je nog aanraders die wel bijzonder zijn op het Plein?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou'en zo. Heel bijzonder is het allemaal niet.
Echt heel verrassend op Fok.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutmensen.
Ik heb ook echt een bloedhekel aan drukte
Het rode plein.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog aanraders die wel bijzonder zijn op het Plein?
Ik kwam daar nooit
Het idee om de metro van Rotterdam direct tot aan het strand te laten rijden was goed in theorie. Maar dan moet je wel wat aan de capaciteit doen. Soms zetten ze wel wat extra in, maar vaak niet genoeg.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutmensen.
Ik heb ook echt een bloedhekel aan drukte, dus ik voel je pijn
Moet wel diep zitten, anders klaag je nooit.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutmensen.
Ik heb ook echt een bloedhekel aan drukte, dus ik voel je pijn
Tenzij je 100% cash bent, kan je ook gewoon met je telefoon inchecken.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pinpas gebruik ik ook nooit meer trouwens.
Voor borrelen maakt het niet uit. Voor eten zou ik sowieso niet iets aanraden op het Plein.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je nog aanraders die wel bijzonder zijn op het Plein?
Ik kwam daar nooit
quote:Op maandag 24 juni 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruikt altijd zo lekker. Half gebakken mens.
En toch heeft dat veevervoer mijn voorkeur over rijden mits reistijd een beetje concurrerend is.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het idee om de metro van Rotterdam direct tot aan het strand te laten rijden was goed in theorie. Maar dan moet je wel wat aan de capaciteit doen. Soms zetten ze wel wat extra in, maar vaak niet genoeg.
Tekort aan vrijwilligers?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
Zwembad is dicht tussen 15:00 en 17:30
but why?
quote:Op maandag 24 juni 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik zal het doorgeven, criticus.
OV is fantastisch als het rijdt en iedereen zijn muil houdtquote:Op maandag 24 juni 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch heeft dat veevervoer mijn voorkeur over rijden mits reistijd een beetje concurrerend is.
Hopelijk raken je maag en biologische klok daar niet door van streek.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van mijn te lage gewicht is dat ik nu gewoon een donut naar binnen kan schuiven zonder dat het boeit
Tijd om af te trekken.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
but why?
Dat hou ik geen 2,5 uur volquote:
Is dit medeleven of gun je jezelf een klachtloze tijd op FOK!?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hopelijk raken je maag en biologische klok daar niet door van streek.
Gewoon een beetje in een fopje flauw mopje mood. Maar dat laatste ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit medeleven of gun je jezelf een klachtloze tijd op FOK!?
Allemaal naar de bar, de moppentapper is geopend!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje in een fopje flauw mopje mood. Maar dat laatste ook wel eigenlijk.
Volgens mij werd er gedurende mijn vakantie meer geklaagd hier dan daarvoorquote:Op maandag 24 juni 2024 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit medeleven of gun je jezelf een klachtloze tijd op FOK!?
Autisten KSC'ers zijn gebaat bij structuur en voorspelbaarheid. Het gegeven dat jij op vakantie ging, de dagelijkse klacht ontbrak, en daar vervolgens niet collectief op gemopperd kon worden, was desastreus voor de rust in de SC en het individuele welzijn van diverse KSC'ers.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij werd er gedurende mijn vakantie meer geklaagd hier dan daarvoor
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Autisten KSC'ers zijn gebaat bij structuur en voorspelbaarheid. Het gegeven dat jij op vakantie ging, de dagelijkse klacht ontbrak, en daar vervolgens niet collectief op gemopperd kon worden, was desastreus voor de rust in de SC en het individuele welzijn van diverse KSC'ers.
Let's agree to disagree.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Maar die klacht van de dag is er al sinds mijn vakantie niet geweest
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r dat RockNijntje nou zo is wist ik al, maar dit valt me wel tegen van je.
Over wie heeft die hij het dan?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
Moest lachen om dit in de wachtkamer. Geen idee welk tijdschrift dit is.
[ afbeelding ]
Geen last vanquote:Op maandag 24 juni 2024 15:09 schreef gianni61 het volgende:
but why?
Zwembad 'poedelen bij Puala' is 24/7 geopend?quote:
Zeker!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwembad 'poedelen bij Puala' is 24/7 geopend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over zijn geliefde aai foonquote:Op maandag 24 juni 2024 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over wie heeft die hij het dan?
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Looks gud!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Zeker!Die is best nog groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb je korte benen?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Gemeenquote:Op maandag 24 juni 2024 16:45 schreef Karzai het volgende:
Dramamaandag weer overleefd, straks de klanten maar eens wegjagen
Hij kan het ook over zijn vriendin hebben die hij aan het nemen is.quote:
3m doorsnede, prima maatjequote:Op maandag 24 juni 2024 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is best nog groot.Of heb je korte benen?
Daarom heb ik ook een tuintjequote:Op maandag 24 juni 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oei, die zou niet op m'n balkon passen.
[..]
Zeker!Die drijvende eenhoorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over wie heeft die hij het dan?
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan het ook over zijn vriendin hebben die hij aan het nemen is.
Heb de mijne gisteren ook weer van stal gehaald, super chill om op een instabiele ondergrond je blikje drinken in te zettenquote:
Picsquote:Op maandag 24 juni 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
Bijna thuis. Bijna broek uit shirt uit genot
Whehequote:Op maandag 24 juni 2024 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb de mijne gisteren ook weer van stal gehaald,
Oh wacht is hij daarvoor? Vond hem al wat klein.quote:super chill om op een instabiele ondergrond je blikje drinken in te zetten
Ja het is een blikjeshouderquote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Oh wacht is hij daarvoor? Vond hem al wat klein.
Nu ben ik al thuis dus kan geen foto meer maken van bijna thuisquote:
Dan maar een foto dat je in je mankini staatquote:Op maandag 24 juni 2024 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu ben ik al thuis dus kan geen foto meer maken van bijna thuis
Slim slimquote:Op maandag 24 juni 2024 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik een zwembad had zou ik een bootje voor m'n blikje printen denk ik.
Die ga ik toch niet binnenshuis aan doenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dan maar een foto dat je in je mankini staat
Ik zou vervolgens ook niet in m'n zwembad zitten omdat ik m'n lijf niet wil laten zien. Maar m'n blikje kan een rondje varen.quote:
Het zou eigenlijk nooit moeten boeien maar thuis maakt het toch helemaal niet uit?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou vervolgens ook niet in m'n zwembad zitten omdat ik m'n lijf niet wil laten zien. Maar m'n blikje kan een rondje varen.
Gewoon een groot scherm om je zwembad neerzettenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou vervolgens ook niet in m'n zwembad zitten omdat ik m'n lijf niet wil laten zien. Maar m'n blikje kan een rondje varen.
en ook een dak...quote:Op maandag 24 juni 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een groot scherm om je zwembad neerzetten
Zorgen dat je buren geen zicht hebben, kan t primaquote:Op maandag 24 juni 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een oude Drenthse legende vertelt dat er dan chocomel uitkomtquote:
Nee cola zeroquote:Op maandag 24 juni 2024 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een oude Drenthse legende vertelt dat er dan chocomel uitkomt
Een geodetische koepel over m'n zwembad heenbouwen.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Zorgen dat je buren geen zicht hebben, kan t prima
Als mensen het kunnen zien maakt het niet echt uit waar ik ben toch? Mijn lijf is het probleem. Niet de locatie.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk nooit moeten boeien maar thuis maakt het toch helemaal niet uit?
Ik had bedacht dat ik eigenlijk geen zwembad maar een Wassertretbecken in mijn tuin zou willenquote:
Niks mis met dromenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu ja, tot zo ver ik en mijn realistische dagdromerij
Hopelijk niet hierquote:Op maandag 24 juni 2024 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
en waar is het volgens het weerbericht het morgen het warmst?![]()
nee bij mij,quote:
Ik had broccoli, aardappelen en vlees. Erg spannendquote:Op maandag 24 juni 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb:
Gebakken courgette met rode ui en Italiaanse kruiden
Pasta met groene pesto en tonijn
BROCCOLIquote:Op maandag 24 juni 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had broccoli, aardappelen en vlees. Erg spannend
Huisje in Drenthe nemen. Kun je nudiseren wat je wilt.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mensen het kunnen zien maakt het niet echt uit waar ik ben toch? Mijn lijf is het probleem. Niet de locatie.
Gemiste kans!quote:Op maandag 24 juni 2024 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nu die rechtse, met Spaanse vlag. Die heet Dracula. Daar hadden ze dus de Roemeense vlag moeten zetten,,
![]()
![]()
weet ik niet, kan het niet thuisbrengen, maar op zich wel primaquote:Op maandag 24 juni 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiste kans!
Waar smaakt het naar?
Dat zeg je nu zag je laatst wel rond rennen en over het balkon hangenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ga ik toch niet binnenshuis aan doen
De meest linker ziet er ook wel lekker uit.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik denk nu wel vanille te proeven
Ik heb patatjes en kiepstoof met kerriequote:Op maandag 24 juni 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb:
Gebakken courgette met rode ui en Italiaanse kruiden
Pasta met groene pesto en tonijn
Kieeeeeeepquote:
[Insert groene kaart smiley]quote:Op maandag 24 juni 2024 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
Voer is alweer op. Zo maar sportschool doen
KIEEEEEEEEEEEEEEP schnitzelquote:
Ja die ken ik toevallig al. Die is inderdaad ook lekker..quote:Op maandag 24 juni 2024 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
De meest linker ziet er ook wel lekker uit.
lekker knabbelen op de spies van Driesquote:Op maandag 24 juni 2024 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de spies van Dries![]()
![]()
met salade...
Ik zit nog net niet naar gele zwembroeken te zoeken...
gelukkig heb ik ze al opquote:Op maandag 24 juni 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker knabbelen op de spies van Dries
Kapot gebeten vanaf het kopje. Zodat er geen nieuwe Roelvinkjes meer zullen komen...quote:
Wat jij niet over hebt voor de mensheidquote:Op maandag 24 juni 2024 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kapot gebeten vanaf het kopje. Zodat er geen nieuwe Roelvinkjes meer zullen komen...
de Cambodjaanse staat wel bovenaan het lijstje wat betreft wokgroentequote:Op maandag 24 juni 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik had cambodiaanse wokgroenten met kipspiesjes en een beetje pindasaus
quote:Op maandag 24 juni 2024 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Chocola met een vulling van karamel en Southern Comfort.
Not great not terrible
Troep die ze in de US whiskey durven te noemen.quote:
Prima mixje jaquote:Op maandag 24 juni 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
de Cambodjaanse staat wel bovenaan het lijstje wat betreft wokgroente
ahquote:Op maandag 24 juni 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troep die ze in de US whiskey durven te noemen.
Of soortgelijke troep.
doek ook niet maar vind t gewoon stom dat ik er nog steeds zin an hebquote:
Ik heb 16km fietsen en 1,5km zwemmen op het programma staan straks. Doe gezellig mee.quote:
en dan beiden buikgriep krijgen.... whoequote:Op maandag 24 juni 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 16km fietsen en 1,5km zwemmen op het programma staan straks. Doe gezellig mee.
Denk dat dat ook niet snel weg gaatquote:Op maandag 24 juni 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
doek ook niet maar vind t gewoon stom dat ik er nog steeds zin an heb
Uitslovie de poviequote:Op maandag 24 juni 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 16km fietsen en 1,5km zwemmen op het programma staan straks. Doe gezellig mee.
weet wel zeker van niet... vorige keer na een jaar nog terugvalquote:
Het is in een zwembad dit keer, ik heb nog ptsd.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan beiden buikgriep krijgen.... whoe
quote:Op maandag 24 juni 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is in een zwembad dit keer, ik heb nog ptsd.
Voor mij niet meer verwacht ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt heel naar dat het nog 4 uur en 8 minuten duurt
Zit dat niet gewoon standaard bij je computer als je hem koopt danquote:Op maandag 24 juni 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog eigenlijk niet-shady manieren om wat goedkoper een Windows licentie te kopen? Vroeger kon je geloof ik via surf bijvoorbeeld wel wat korting krijgen, bijvoorbeeld of was er ergens een aanbieding. Maar die tijden lijken voorbij.
Ik heb al 122 km afgelegd.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |