De wind dan weer wel.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand uit het vliegtuig wordt gegooid fluit de scheids ook niet.
Volgens mij heeft hij ook maar 1 oog.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan Roelfs denkt wel vaker wat op het eerste oog.
Toen ik hem vorig jaar een goede optie vond voor de basis in Oranje werd ik wegehoond door mijn mede-Feyenoorders!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jerdy Schouten is wel echt een topaankoop van PSV. @:slobeend en ik zagen dit al eerder.
Tenzij Poch vloogquote:Op zondag 23 juni 2024 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand uit het vliegtuig wordt gegooid fluit de scheids ook niet.
Dat is vloeken in de kerk ja. Feyenoorders staren zich blind op de veel mindere Wieffer.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen ik hem vorig jaar een goede optie vond voor de basis in Oranje werd ik wegehoond door mijn mede-Feyenoorders!
Not guillty your honour!quote:
Ja Duitsland verdient wel de 1-1quote:Op zondag 23 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwitserland speelt het ook wel behoorlijk slecht uit bij vlagen
Zieners krijgen vaak later pas gelijk. Maar voor het toernooi had je waarschijnlijk zelf ook liever (een fitte) Wieffer daar gehad.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen ik hem vorig jaar een goede optie vond voor de basis in Oranje werd ik wegehoond door mijn mede-Feyenoorders!
Met al 1 slachtofferquote:Op zondag 23 juni 2024 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Deze scheids laat in ieder geval wel veel doorspelen.
Ja dat is iets nieuws...net als bij de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs. Schijtirritant ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
Beetje irritant dat hier twee wedstrijden in één topic worden besproken.
Ndoye had Schotland hoogstpersoonlijk kunnen slachten woensdag.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwitserland speelt het ook wel behoorlijk slecht uit bij vlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |