Idealiter heb ik iemand die ook de kabel voor mij trekt onder de vloer zodat ik er zelf niet onder hoef.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Betonboorder.
Even op zoeken.
Hier was het Simon v/d Veen zie ik (Noordhorn / Amsterdam).
Installateur had afgetekend waar alle gaten moesten komen en welke diameter en iemand van dat bedrijf kwam langs voor de gaten. Het was vlot gepiept.
Dan een elektricien zoeken die dat voor je regelt, die zal zelf ook wel z'n contacten hebben voor het betere gatenwerk als hij/zij er zelf niet uitkomt.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:42 schreef DIR het volgende:
[..]
Idealiter heb ik iemand die ook de kabel voor mij trekt onder de vloer zodat ik er zelf niet onder hoef.
Electricien niet perse. Ik zoek iemand die in de kruipruimte gaat en dan voor mij die kabel trekt. Daarmee bedoel ik: ding hoeft nog nergens op aangesloten te zijn en de uiteinden blijven los liggen. Later komt een electricien dit en nog wat dingen doen en dan is het wel erg handig als hij alleen mar de kabel hoeft aan te sluiten en niet onder de vloer hoeft. Bovendien zit er ook UTP bij die kabels en dat kan ik zelf wel aansluiten ;-)quote:Op zondag 23 juni 2024 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan een elektricien zoeken die dat voor je regelt, die zal zelf ook wel z'n contacten hebben voor het betere gatenwerk als hij/zij er zelf niet uitkomt.
Mijn installateur heeft dit ook allemaal zelf geregeld, ik hoefde alleen aanwezig te zijn en koffie te regelen
Gaat altijd rap.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |