Ik zag inderdaad dat je de Roelof Luinge van de poule bent. In de onderste regionen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet mezelf herpakken vanaf de knock-out-fase. Ik ga het rigoureus aanpakken.
Ondergoed.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn die rode dingen die op het veld zijn gegooid?
Ja, beetje lullig. Misschien komt het doordat ik het vrijdag halsoverkop heb moeten invullen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat je de Roelof Luinge van de poule bent. In de onderste regionen.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Rust
Nu komen @:Coco en @:ggmm mij lynchen over wat er in het afgelopen half uur gebeurde.
Allebei matigquote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom er koud in maar welke wedstrijd is leuker, Hongarije-Schotland of Duitland-Zwitserland?
Mag ik dat een slecht excuus vinden? Al zijn pouletjes altijd het gelijk van het chips en cola volk.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, beetje lullig. Misschien komt het doordat ik het vrijdag halsoverkop heb moeten invullen.
Programmaboekjes?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn die rode dingen die op het veld zijn gegooid?
Hongarije Schotland is relevanter maar het is werkelijk vreselijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom er koud in maar welke wedstrijd is leuker, Hongarije-Schotland of Duitland-Zwitserland?
Ik heb mijn analyse niet goed aangepakt. Dat neem ik mezelf kwalijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik dat een slecht excuus vinden? Al zijn pouletjes altijd het gelijk van het chips en cola volk.
Die eerste is in elk geval tranentrekkend.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Pohhhquote:Op zondag 23 juni 2024 21:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De poule van user @:DrDentz naar nr 4.
Hopelijk gaan Kroatië en Italië morgen leveren.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hongarije Schotland is relevanter maar het is werkelijk vreselijk.
Deze landen verdienen het allebei niet.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die eerste is in elk geval tranentrekkend.
Duitsland Zwitserland zetten ze nog druk en wordt er gevoetbald. Bij Hongarije Schotland ja niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |