Temperatuurquote:1 De warmste temperatuur (graden C):
2 De koudste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal zomerse dagen:
8 Aantal tropische dagen:
Geen 29,9? Zwak.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
Ik doe weer eens mee. Holladijee.
1 De warmste temperatuur (graden C): 30.5
2 De koudste temperatuur (graden C): 8.7
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 99
4 Zon (uren): 226
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.3
6 Aantal warme dagen: 20
7 Aantal zomerse dagen: 6
8 Aantal tropische dagen: 1
bijna iedereen is vrij gematigd, zal je net zien dat er eind juli een mega hittegolf gaat komen
Hij steelt onze meme.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah. Die was al ingekopt door @:garlandbriggs
Nee dit is echt de minima temperatuur van die dag, dus inderdaad ook de nachttemperatuur telt meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:14 schreef INViCTuS het volgende:
De koudste temperatuur is de koudste temperatuur gemeten in de nacht, toch? In juni had ik 15.2, maar dacht dus daadwerkelijk dat de koudste temperatuur gemeten overdag in de maand juni bedoeld werd.
1 De warmste temperatuur (graden C): 30.8
2 De koudste temperatuur (graden C): 8.6
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 106
4 Zon (uren): 240
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Aantal warme dagen: 22
7 Aantal zomerse dagen: 10
8 Aantal tropische dagen: 2
Ja maar maar dan moet ik die 29.99 afronden naar 30 gradenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
Juli, mijn verjaarsmaand. In de regen wrsch...
1 De warmste temperatuur (graden C): 29,99(duh!)
2 De koudste temperatuur (graden C): 10.⁷
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 123
4 Zon (uren): 200
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):3.5
6 Aantal warme dagen: 24
7 Aantal zomerse dagen: 15
Dan maar memes stelen van de experts, 29,9quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar maar dan moet ik die 29.99 afronden naar 30 gradenwe werken met 1 cijfer achter de komma
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dan maar memes stelen van de experts, 29,9
Aanpassing minimumquote:Op zondag 30 juni 2024 23:57 schreef MissHobje het volgende:
1 De warmste temperatuur (graden C): 31
2 De koudste temperatuur (graden C): 10.4
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 91
4 Zon (uren): 199
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):3.4
6 Aantal warme dagen: 16
7 Aantal zomerse dagen: 6
Ja, dat begreep ik dus verkeerdquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dit is echt de minima temperatuur van die dag, dus inderdaad ook de nachttemperatuur telt mee
Ik ga het winnen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
De zonuren gaat de beslissing geven over de nummer 1 en 2, deze 2 users liggen wel heel dicht bij elkaar![]()
Dit aan de hand van de gegevens tot en met vandaag, qua temperatuur / neerslag zal verder niks meer veranderen, de zomerse dag is al toegevoegd.
Nou de stand van gisteren was heel anders dan die van vandaag waardoor er toch nog wat grotere verschil om de hoek kwam.quote:
Zou je genoegen nemen met een 3de plek?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik voel op zijn minst wel weer een podiumplek aankomen
Jij ook!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:49 schreef MissHobje het volgende:
Jeeey 2e![]()
enne gefeliciteerd met je 1e plekkie @:dick_laurent
en @:SpeedyGJ met de 3e plek
Hmm dat moet ik even natrekken hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:50 schreef dick_laurent het volgende:
Muhaha, nice!Volgens mij ben ik beter in de maandvoorspellingen dan de weekvoorspellingen
Hierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
fielseteert allemaal.
waar staat de nieuwe?
Ah maar is dit voor alles bij elkaar? Dus maand en weekvoorspellingen? Ik ben in totaal toch wel vaker dan 1x eerste geworden dacht ik?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Dick_laurent
Ik heb even snel wat in elkaar gezet, de balken geven de aantal keren dat je op die plek bent beland.
[ afbeelding ]
Je ziet dus dat vooral plek 5 bij jou een favoriet is, deze heb je in de 29x die je hebt meegedaan 7x bezocht![]()
Je bent 1x eerste geweest, 2x 2de en 3x 3de (hoe toevallig)
Moet nog 1 week werken daarna heb ik tijd om dit eens voor iedereen goed uit te werken
Nee dit is alleen voor de weken (28 van de 30 weken 2x gemist), ik heb de grafiek nog even aangepast want had verkeerde voor me.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah maar is dit voor alles bij elkaar? Dus maand en weekvoorspellingen? Ik ben in totaal toch wel vaker dan 1x eerste geworden dacht ik?
Ik heb denk ik een typfoutje gemaakt met de zonurenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
En weer kunnen we een maand afkruisen in 2024, een maand die normaal verliep. Sommige plekken te droog terwijl andere plekken verzuipen. En hoe wij voorspellers het hebben gedaan? Dat gaan we nu zien!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 9.03 punten is geworden: @:Dick_laurent
Op de 2de plek met 13.98 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 3de plek met 15.58 punten is geworden: @:SpeedyGJGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Ter info: Bij GarlandBriggs staat bij afwijking max temperatuur 0,01 terwijl zijn verwachting goed is, ik krijg die 1 er helaas niet weg, echter wordt die 0,01 niet opgeteld op de totaal score waardoor deze dus wel correct is.
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze maand.
Misser van de maand
Onze nieuwkomer @:Za is de misser van de maand, op bijna alle fronten scoorde je niet al te best. Maar geef niet op en doe gerust nog een keer mee, wie weet pak je dan wel een winst
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0,0 graden verschil.
Temp min: @:Dick_laurent / @:MissHobje / @:Nattekat met 0.0 graden verschil.
Neerslag: @:SpeedyGJ met 2.1mm verschil.
Zon uren: @:Aloa ( @:12Beaufort ) met 6 uren verschil.
Gem wind: @:Houtenbeen / @:Nattekat met 0,1km/h verschil.
20+ Graad: @:INViCTuS / @:Frutsel / @:GarlandBriggs met 1 dagen verschil
25+ Graad: @:SpeedyGJ met 0 dagen verschil
30+ Graad: @:Dick_laurent met 0 dagen verschil
Oei dat is een flinke misser inderdaad dan had je mogelijk 5de gestaan. Daarom altijd nog even goed na kijken of alles juist is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een typfoutje gemaakt met de zonurenDit moest 204 zijn
Ik ga nog maar even alles voor augustus nalopen. Ik wil niet weer zo'n misser
Gefeliciteerd winnaars!
Ja. Ik snap nu ook je opmerking over de zonurenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei dat is een flinke misser inderdaad dan had je mogelijk 5de gestaan. Daarom altijd nog even goed na kijken of alles juist is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |