SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Vanaf morgen gaan we bakken.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.quote:
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
warmte buiten houdenquote:
Dat ken ik nietquote:Op zondag 23 juni 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat is nog steeds een behoorlijk groot toernooi
Was van 7 tot 9 juni.
Ik ga naar Moby Dick.
Ik ook, maar voelde niet echt de behoefte om de deur open te laten. Pas richting etenstijd voor normale mensen begon ik de warmte te voelen, en dat kwam 100% zeker van mijn burenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.
Een hele cent.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de meeschrijvers thuis: Juni is dus alweer de vijfde kalendermaand op rij dat ik meer dan één keer geld vind
[ afbeelding ]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbijquote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
Misschien wel. Maar ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele cent.
Die heeft er lang gelegen.
Jup, op de Waterbus was het vandaag ook goed toeven.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbij
Genieten Dimmy!!!quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens, eindelijk een weekje zomer![]()
Sorry.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp eigenlijk niet zo goed waar dat neerbuigende gedrag vandaan komt. Hebben heel veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |