Waarschuwing is dan wel erg mild. Als je hoofdscheidsrechters erbij haalt dan ga ik toch uit van een overleg of hij geen set penalty of diskwalificatie zou moeten krijgen (?). Misschien wilde de chair umpire hem wel zwaarder straffen, maar mocht dit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Flikker op John, vertel gewoon wat hij zei. Alsof wanneer Medvedev ‘hoerenjong’ gezegd heeft je dat niet zo mogen herhalen.
Ja, dit valt nog mee. Waarom kan ze hem dan uit zichzelf niet gewoon een waarschuwing geven? Hij zei dan gewoon iets van pussy. Daar hoef je toch niet voor te overleggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op Twitter hebben ze het over ‘poesje’. Dat vind ik dan nog meevallen.
Hangt even af van wat er in die zin om het woord pussy heen werd gezegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ja, dit valt nog mee. Waarom kan ze hem dan uit zichzelf niet gewoon een waarschuwing geven? Hij zei dan gewoon iets van pussy. Daar hoef je toch niet voor te overleggen.
Nog maar 5 games, hoop dat je niet hebt ingezet....quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.
Nouja Musetti speelt zijn allerbeste tennis (14 winners 6 UE tegen Djoko) maar kan niet weglopen van Djokovic, dan weet je dat de tiebreak voor Djokovic is inderdaad. Wat mij betreft is het vooral knap van Djokovic.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En dan de snelle break in de derde zodat de laatste lucht eruit is, dat verwacht je óók nietHoeveel van deze semi walk-overs hebben we door de jaren heen niet gezien?
Nee, dat niet. Was ook een beetje overdreven, maar dat Djoko in 3 zou gaan winnen was mij vooraf wel duidelijk. Het is een mooie rustige trainingsdag dit voor Djokovic. Perfect voor de finale. Ik geef hem dit jaar veel meer kans om het toernooi te winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nog maar 5 games, hoop dat je niet hebt ingezet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |