In 2012 hadden we nog nooit van een lockdown gehoord en was er ook Tour en EK voetbal, maar toen scheten we makkelijk 12 topics vol. We moeten gewoon reëel zijn: zonder Nadal en vooral zonder Federer is het gewoon minder interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geen lockdown meer(niet meer thuis "werken"). En daarnaast ook nog voetbal en Tour de France. Geeft eigenlijk weinig tijd om te kijken.
Ik moest 'm er even ingooien. Deze kreeg ik op een presenteerblaadje van Minaur.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, dat is het 5-set dan verlies je erna/veel rust dus win je argument weer
Oh man, ik wil niks meer horen over Wimbledon 2012. Nadal mocht na zijn 2e ronde partij tegen Rosol al naar huis. Frustrerend potje was dat zeg..quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 2012 hadden we nog nooit van een lockdown gehoord en was er ook Tour en EK voetbal, maar toen scheten we makkelijk 12 topics vol. We moeten gewoon reëel zijn: zonder Nadal en vooral zonder Federer is het gewoon minder interessant.
Toch 2-1 voor Musetti. Beiden totaal geen partij voor Djokovic trouwens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:
Het is echt tijd om te vertrouwen op de digitale techniek.
Musetti is het slachtoffer van een foute call, is de kans op de break kwijt en krijgt een gratis break erbij.....
Hoeveel geluk kan Fritz hebben.
Echt schandalig dat er nog geen automatische linecalling is, zoveel fouten gezienquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef TjjWester het volgende:
Het is echt tijd om te vertrouwen op de digitale techniek.
Musetti is het slachtoffer van een foute call, is de kans op de set kwijt en krijgt een gratis break erbij.....
Hoeveel geluk kan Fritz hebben.
De volledige derde set huilend doorbrengen is een tikkeltje labielquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die Vekic spoort toch niet helemaal…
Dopinggenot? Dubbelpartner van Errani ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:34 schreef wimderon het volgende:
Paolini is wel weer de volgende in de rij Italiaansen met een wonderbaarlijke opleving op latere leeftijd. Schiavone, Vinci, Pennetta, Errani. Bijzonder.
En om nu te kunnen zeggen wat haar zo goed maakt...
Dat gezegd hebbende: ze lijkt me een leuker type dan de immer chagrijnig ogende Vekic, die zo te zien inmiddels ook voor het merendeel uit plastic bestaat.
Haha, wat zei ze? Dat ze het leven niet meer ziet zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die persconferentie van VekicRaymond van Barneveld taferelen.
Knap van Krej. Had nooit verwacht dat ze Rybakina zou kunnen verslaan. Krej speelt zo slim...quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:07 schreef wimderon het volgende:
Rybakina was prima de eerste set, maar inmiddels is Krejcikova de dominante partij. Break voorsprong in de derde set ook inmiddels.
Nee klopt, had eerst verwacht dat Fritz misschien nog een aantal games van Djokovic zou kunnen winnen op gras, maar dat kan Musetti helemaal niet natuurlijk. Ik denk dat het echt een extra rustdag voor Djokovic gaat worden, waarin hij dus compleet uitgerust aan zijn finale met Alcaraz kan beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch 2-1 voor Musetti. Beiden totaal geen partij voor Djokovic trouwens.
Als die al de finale haaltquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee klopt, had eerst verwacht dat Fritz misschien nog een aantal games van Djokovic zou kunnen winnen op gras, maar dat kan Musetti helemaal niet natuurlijk. Ik denk dat het echt een extra rustdag voor Djokovic gaat worden, waarin hij dus compleet uitgerust aan zijn finale met Alcaraz kan beginnen.
Dat nog net niet. Maar ze dacht dat ze dood ging in set 3 o.a.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, wat zei ze? Dat ze het leven niet meer ziet zitten?
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.quote:
Ik bedoelde Alcarazquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Musetti gaat toch nooit op gras meer dan 10 games in totaal pakken van Novak? Op Roland Garros had wel verwacht dat Novak het moeilijk met hem zou krijgen, maar hier niet.
Ah ja, een finale voor Carlitos is wel iets minder zeker dan voor Djokovic. Toch denk ik wel dat hij Meddy pakt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |