Ja. Het is hier geen ONZ.quote:
Alles na LGBT is sowieso onzin natuurlijk. Laten we wel even helder nadenkenquote:Op zondag 23 juni 2024 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]Het is hier geen ONZ[/modbreak]
Och, 30 jaar geleden was het enkel LG. Kwestie van tijd en gewenning.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Alles na LGBT is sowieso onzin natuurlijk. Laten we wel even helder nadenken
Je mag het best niks vinden, het is geen onzin en voor andere mensen heel belangrijk. Dat respecteren we hier.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Alles na LGBT is sowieso onzin natuurlijk. Laten we wel even helder nadenken
Prima, ik respecteer het ook. Maar het gaat natuurlijk nergens overquote:Op zondag 23 juni 2024 18:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag het best niks vinden, het is geen onzin en voor andere mensen heel belangrijk. Dat respecteren we hier.
Prima, dat is jouw mening. Er zijn andere mensen die er anders over denken. Dit is ook geen discussietopic verder over woke.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Prima, ik respecteer het ook. Maar het gaat natuurlijk nergens over
Je bent geboren als een man of een vrouw. Dat is het eerste ding. Je kan je natuurlijk anders voelen in je lichaam dan dat je geboren bent. dus daarom alle respect voor iemand die een transvrouw of man wil voelen.
Dan kun je ook als mens nog een seksuele voorkeur hebben, als man kan je op een man vallen, als vrouw op een vrouw, of op beide.
Dan ben je al behoorlijk woke bezig wat mij betreft.
Het is inderdaad ook mijn mening, en ben blij dat je het niet verwijderd. Dus dat lijkt me alleen maar goed voor FOK!quote:Op zondag 23 juni 2024 18:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima, dat is jouw mening. Er zijn andere mensen die er anders over denken. Dit is ook geen discussietopic verder over woke.
Er ging niets aan vooraf, ik heb wat onzin posts weggehaald. En zoals gezegd gaan we hier geen discussie over woke voeren.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook mijn mening, en ben blij dat je het niet verwijderd. Dus dat lijkt me alleen maar goed voor FOK!
Iedereen moet zijn mening moeten kunnen hebben toch? Ik weet niet wat hieraan vooraf ging.
Is dat niet gewoon hetzelfde als bisexual?quote:Op zondag 23 juni 2024 16:45 schreef miss_sly het volgende:
De p staat voor panseksueel, wat staat voor het vallen voor iemands karakter of persoonlijkheid, en voor wie sekse of genderidentiteit er niet toe doen.
Ik weet het niet, dus heb het even opgezocht.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde als bisexual?
"het vallen op karakter/persoonlijkheid" doe ik als hetero ook, dus iemand, die bisexueel is, valt toch al onder deze categorie?
Mis ik iets?
Eigenlijk gewoon bisexueel dus?quote:Op zondag 23 juni 2024 16:45 schreef miss_sly het volgende:
De p staat voor panseksueel, wat staat voor het vallen voor iemands karakter of persoonlijkheid, en voor wie sekse of genderidentiteit er niet toe doen.
Nee, Biseksueel is nèt even anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:36 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon bisexueel dus?
Spuit elf, iemand was me voor.
Het ironische is natuurlijk dat men het vakjesdenken tegen wil gaan, maar het enige wat men doet is het aantal vakjes groter maken, en daarmee de kans om het verkeerde vakje te noemen ook groter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde als bisexual?
"het vallen op karakter/persoonlijkheid" doe ik als hetero ook, dus iemand, die bisexueel is, valt toch al onder deze categorie?
Mis ik iets?
Het is wel handig als je gelijkgestemden zoekt.quote:Op maandag 30 september 2024 01:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff....wellicht ben ik ouderwets maar die definities en "labeltjes"die ze tegenwoordig willen aanhangen...sorry...ik snap het niet en heb ook de behoefte niet mij daarin te verdiepen. Straks kunnen we het gehele alphabet wel intikken want oh wee....we vergeten die en die marginale groep.
Een ieder is zoals die zich voelt. Dat zou genoeg moeten zijn ipv nog meer labeltjes te maken.
Ben zelf CD maar wil geen label opgeplakt krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |