quote:Op zondag 23 juni 2024 13:39 schreef Rodgrod het volgende:
Het goddelijke lichaam van @:Zoon_John maakt mij momenteel warm
Gras mag je nooit maaien in volle zon Dan kan het gras verbranden.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Tyfus heet ja, net het gras gemaaid het zweet liep dwars door m'n bilnaad zo terug m'n mond in![]()
Kan het nooit gewoon normaal 20 graden zijn.
Te laatquote:Op zondag 23 juni 2024 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gras mag je nooit maaien in volle zon Dan kan het gras verbranden.
Het is beter dat je dit in de avond doet.
Gemeentewerkers zijn sowieso incompetent.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Te laat![]()
Maar ik denk dat het allemaal wel meevalt, nog nooit iets van gemerkt iig. En gemeentewerkers maaien toch ook overdag, die gaan echt niet in de avonduren werken omdat dat beter is voor het gras.
Niet zo denigrerend over de ruggengraat van onze maatschappij.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:47 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gemeentewerkers zijn sowieso incompetent.
Ruggengraat? Ze willen mij mentaal kapot krijgen.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de ruggengraat van onze maatschappij.
Dat ben je toch al, dus ze kunnen op dat vlak maar weinig schade aanrichtenquote:Op zondag 23 juni 2024 14:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ruggengraat? Ze willen mij mentaal kapot krijgen.
Kom dan.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat ben je toch al, dus ze kunnen op dat vlak maar weinig schade aanrichten
Knap want die heb ik niet.quote:
Ook dat is juistquote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Knap want die heb ik niet.
Fantast met waanbeelden, dat ben je.
Binnenkort weer bosbranden dankzij space lasers om ons bang te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wees blij dat het eindelijk weer eens lekker weer is.
Dat moet in je aard liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is goed weer om gerimd te worden
Jij hebt een 20 minuten geleden nog liggen neuken, niet klagen nuquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het klimaat is weer kapot vandaag
Ja, het is of regen, of het is te warm om in de zon te zitten.quote:
Ready?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het is goed weer om gerimd te worden
Mental breakdown nadat Yvonne zijn TT van de SC zomaar had gewijzigd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie in de vorige reacties dat Zoon_John ineens op ANONIEM staat?
Waarom is dat???
Moeten we die jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen dan? Waarschijnlijk is hij nu de pijp al uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Mental breakdown nadat Yvonne zijn TT van de SC zomaar had gewijzigd.
Nee loopt vast wel weer rond hier onder een kloontjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moeten we die jongen niet tegen zichzelf in bescherming nemen dan? Waarschijnlijk is hij nu de pijp al uit.
RIP Zoon_John
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:27 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee loopt vast wel weer rond hier onder een kloontje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |