Als je aan de rechterkant van het schema komt is dat best mogelijk dit jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nog met weemoed gaan terugdenken aan die halve finales want met de huidige generatie ga je dat vermoedelijk al niet eens halen.
Roemenië is een taaie tegenstander, maar toch wel makkelijker dan Turkije denk ik zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn een beetje de verwachtingen tot nu toe. Bidden dat je eerste wordt dus
Aan die kant weet je alleen zeker dat je nooit verder gaat komen dan de halve finale en in Nederlands geval kwartfinale. Aan de rechterkant is alles mogelijk imo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië is een taaie tegenstander, maar toch wel makkelijker dan Turkije denk ik zo?
https://en.wikipedia.org/(...)etherlands_vs_Greecequote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterker zelfs, Nederland heeft nog nooit een EK wedstrijd binnen reguliere speeltijd op buitenlandse bodem gewonnen ZONDER van Basten!!!
Portugal is echt niet onverslaanbaar. Maar eens dat je liever rechts uitkomt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan die kant weet je alleen zeker dat je nooit verder gaat komen dan de halve finale en in Nederlands geval kwartfinale. Aan de rechterkant is alles mogelijk imo.
Al staat het niet vast natuurlijk, dit schema.
Nederland en Portugal is een beetje wat Feyenoord met de arena had pre-Arne.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Portugal is echt niet onverslaanbaar. Maar eens dat je liever rechts uitkomt.
De eerstvolgende overwinning komt dus steeds dichterbijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland en Portugal is een beetje wat Feyenoord met de arena had pre-Arne.
Ik zou met een kwartfinale al best tevreden zijn. Ik zie ons er ook nog wel op knullige wijze verliezen van Turkije. En ik verlies liever van Portugal of Spanje dan dat je onverhoopt uit moet vliegen tegen Turkije of België.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan die kant weet je alleen zeker dat je nooit verder gaat komen dan de halve finale en in Nederlands geval kwartfinale. Aan de rechterkant is alles mogelijk imo.
Al staat het niet vast natuurlijk, dit schema.
Denk dat je meer kans hebt om een halve finale te bereiken via Roemenië en Portugal dan via Turkije en België eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn een beetje de verwachtingen tot nu toe. Bidden dat je eerste wordt dus
Mwah Turkije is lastiger dan Roemenië. Portugal lastiger dan België.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat je meer kans hebt om een halve finale te bereiken via Roemenië en Portugal dan via Turkije en België eerlijk gezegd.
Ik zie ons niet winnen van Turkije eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Turkjes en Belgjes is toch ook gewoon veel leuker dan Roemenie en het altijd walgelijke Portugal.
Waarom niet, mentaal labiel team.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie ons niet winnen van Turkije eigenlijk.
Klopt, maar spelen “vervelend” voetbal waarbij Nederland vaak in het mes loopt.quote:
O ik bedoelde KO wedstrijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)etherlands_vs_Greece
De laatste keer wonnen we nog met 6-1.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar spelen “vervelend” voetbal waarbij Nederland vaak in het mes loopt.
Kan best hoor, enige probleem is dat die Polen niet kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Naja de kans lijkt me vrij klein dat je boven Frankrijk eindigt op basis van doelsaldo, maar wie weet..
En al uitgeschakeld zijn..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan best hoor, enige probleem is dat die Polen niet kunnen verdedigen.
Nog niet zo lang geleden won Oranje nog met 0-3 van Portugalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerstvolgende overwinning komt dus steeds dichterbij
Dat was vriendschappelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden won Oranje nog met 0-3 van Portugal
Ze hebben wel vaker goed gespeeld terwijl ze al uitgeschakeld waren. In 2018 wonnen ze de laatste groepswedstrijd terwijl ze de eerste 2 verloren hadden.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden won Oranje nog met 0-3 van Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |