SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom kon Marc Dutroux ontsnappen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@GGMM en ik moesten hierom glimlachenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
@:KingRolandgraag op anoniem![]()
Waarom is Jezus niet in België gevonden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Belg komt een café binnen en vraagt aan de ober: “Pardon meneer, waar is de wc?” De ober antwoordt: “Die is verstopt.” Waarop de Belg zegt: “Oké, dan ga ik ‘m wel even zoeken!”
Waar stuurt een Belg zijn fotorolletje heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone![]()
Een groep Belgen wil naar de zon vliegen, ik zeg tegen ze dat dat niet kan omdat de zon hun ruimteveer zal verbranden.
Awel meneertje, wij zijn niet zot, wij gaan 's nachts!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
DominoUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is groen en ligt in de sneeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor de 1-1Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Man man manI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal auwtjes, zometeen staan ze weer. niets aan de hand.graag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: