Heb jij geen doppen in je hoofd? Je ziet toch hoeveel ruimte er was om aan de kant te springen. Natuurlijke reactie is om je hoofd te beschermen en dus gaan je armen omhoog.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dit op zo'n manier dat je denkt dat de meest logische actie is om je handen omhoog te gooien.
Persoonlijk ben ik meer een fan van aan de kant springen.
Is ook haalbaar als je ingeklemd staat... dan is het met je handen de klap opvangen toch een betere optie dan dat ding direct op je kop te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dit op zo'n manier dat je denkt dat de meest logische actie is om je handen omhoog te gooien.
Persoonlijk ben ik meer een fan van aan de kant springen.
Ik denk dat dat reflex voor de overgrote meerderheid van de mensen een vluchtreactie is. Wat ook gewoon verreweg het meest logisch is. Zie je ook als er een voetbal het publiek in vliegt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfbeschermingsreflex.
Hoofd is intuïtie
Dan zie je inderdaad ook 9 van de 10 keer handen voor het gezicht gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reflex voor de overgrote meerderheid van de mensen een vluchtreactie is. Wat ook gewoon verreweg het meest logisch is. Zie je ook als er een voetbal het publiek in vliegt.
Het is geen of-of hè.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is ook haalbaar als je ingeklemd staat... dan is het met je handen de klap opvangen toch een betere optie dan dat ding direct op je kop te krijgen.
Was vooral fan van die oude man met bril die helemaal niets deed persoonlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zie je inderdaad ook 9 van de 10 keer handen voor het gezicht gaan
Dan zie je ook de handen naar de bal gaan hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reflex voor de overgrote meerderheid van de mensen een vluchtreactie is. Wat ook gewoon verreweg het meest logisch is. Zie je ook als er een voetbal het publiek in vliegt.
Dat is niet het enige.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zie je ook de handen naar de bal gaan hoor.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:27 schreef QAnonn het volgende:
Niet standaard een helm op je hoofd hebben
Knapte af.quote:
Misschien denk je het op te kunnen vangen voor je kind/vrouw.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt wel echt het overlevingsinstinct van een zacht ei als je eerste reactie op een voorwerp dat recht op je af komt je handen omhoog gooien is
In het stadion in Enschede. 20 kilometer verderop.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:50 schreef maily het volgende:
In 2017 ook een ongeluk
https://www.bndestem.nl/o(...)~aaede2e1/101816526/
Wat moeten we anders doen op een forum?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:28 schreef Abrikozentaart het volgende:
FOK Forum stelt mij nooit teleur. Bij iedere ramp zijn er hier wel een tiental experts en betweters te vinden die precies weten wat ze zouden dan bij een ongeval als dit
quote:Voetbalclub Geesteren had geen vergunning voor spandoek
Voetbalvereniging Stevo in Geesteren had geen vergunning voor het hijsen van een spandoek afgelopen zaterdag, blijkt uit de vergunningsaanvraag die de club heeft ingediend bij de gemeente, meldt regionale omroep Oost. Tien mensen raakten gewond toen het doek met metalen stellage naar beneden kwam.
De gemeente had een evenementenvergunning verleend voor het duel. Bij de vraag of er spandoeken opgehangen zouden worden, had de voetbalclub 'nee' aangekruist.
Ook de vraag of er vuurwerk afgestoken zal worden is negatief beantwoord, terwijl op beelden van Oost te zien is dat voor de wedstrijd vuurwerk wordt ontstoken.
https://nos.nl/artikel/25(...)unning-voor-spandoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |