Toch heb ik twijfels.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of het per sé ging om banden op warmen maar meer om het minder goed managen van de slijtage dan de Red Bull. Maar dat die ook in een mindere auto pole kan pakken heeft die netjes laten zien.
"Per se" is zonder streepje. FYIquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of het per sé ging om banden op warmen maar meer om het minder goed managen van de slijtage dan de Red Bull. Maar dat die ook in een mindere auto pole kan pakken heeft die netjes laten zien.
Gek dat er nog geen uitspraken zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:29 schreef franske19 het volgende:
Charles was vies woest. Ben benieuwd of de stewards hem gaan straffen.
Was toch wel noted? Dat ongelukkige akkefietje met norris er bij?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat er nog geen uitspraken zijn.
Verstappen versus Sainz en die McLaren wordt iig niet onderzocht
Leclerc hoefde zich pas om 14:15 uur te melden bij de stewards.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat er nog geen uitspraken zijn.
Verstappen versus Sainz en die McLaren wordt iig niet onderzocht
Hij zou gestraft moeten worden voor het gebruik van de pussypadsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky is nu een item aan het doen het toch komt dat "Mr. Saturday" Russell zo'n briljante qualifier is dat hij Hamilton verslaat.
Wat waren dat ook alweer?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou gestraft moeten worden voor het gebruik van de pussypads
Een foeiquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Waarschuwing voor Stroll
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2044.pdf
Een reprimand mag je maar 3 per jaar van hebben. Het is iets meer dan een foeiquote:
extra bescherming aan de binnenzijde van de hoofdsteun om het hoofd van de rijder niet zo heen en weer te laten slingerenquote:
Je zou toch denken met het track record van stroll dat hij die al heeftquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een reprimand mag je maar 3 per jaar van hebben. Het is iets meer dan een foei
Elders, maar ben er nu hoor skattiequote:
Had Max dit gedaan was de halve F1 wereld er over gevallenquote:
Kan, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
Afgekoeld in Barcelona
Beter voor red bull ?
Aka #TeamLHquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Max dit gedaan was de halve F1 wereld er over gevallen
Ik heb geen timing in beeldquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sargeant is de eerste met een tijd
Hier?quote:
wrom mag ik niet naar F1 zappen? de aflevering van Graham Norton had ik al gezienquote:
Je moet ook op de aan knop drukkenquote:
Let me niksquote:
Lewis is de GOATquote:
Russel.quote:
Je bent zellufquote:
Nounounounou..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
FUCKING HOERE TUFUS VIAPLAY GODVERDOMME MAN!!!![]()
.
hoiquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
Volgens mij gaat daar iets niet goedquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
Man man manquote:
Ook al klinkt ze als een verstokte roker.quote:
Ik betaal voor dit. Beter regelen die losers dat het gewoon werkt.quote:
f1.tvquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
Ga je oren spoelenquote:
Ik bespeur een lichte vorm van teleurstellingquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
Er is wat bier en nootjes naar de tv gegooid door @vosssquote:
Die bende heeft uberhaupt toch nooit gewerkt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik betaal voor dit. Beter regelen die losers dat het gewoon werkt.
Neem F1TVquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik betaal voor dit. Beter regelen die losers dat het gewoon werkt.
terechte klacht. Bij mij valt af en toe het beeld weg terwijl het geluid wel door gaatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:06 schreef vosss het volgende:
.
Zeker wel. En werkt nu ook primaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bende heeft uberhaupt toch nooit gewerkt?
kinderen fokkenquote:
Zo jammer ditquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zou je graag van repliek dienen, maar crewbashen mag niet
Dan moet @vosss naar jou toekomenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel. En werkt nu ook prima
Primaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet @:vosss naar jou toekomen
Alles voor wonderboy Charlesquote:
KPDquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om stevig aangepakt te worden?
ik zie daar een Loganquote:
kan hij nog ff voelen hoe het is om eerste rijder te zijnquote:
Ok, vooruit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom mag ik niet naar F1 zappen? de aflevering van Graham Norton had ik al gezien
Zal jou eens kinky.quote:
Wordt veel popcorn inslaan voor volgend jaarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan hij nog ff voelen hoe het is om eerste rijder te zijn
Tijd voor een mailtje.quote:
Bijna elke paar weken komt er wel iets voorbij dat er iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel. En werkt nu ook prima
Perez heeft gewoon geluk dat er niet een paar sneller zijn, anders was het weer in q3 eruit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet hier al weer het probleem van Perez. Veel rijders rijden 1.13,0 maar hij is dan de langzaamste van die trein. Gelukkig is er marge genoeg tov de rest
Niks gemist.quote:
Alonebon.quote:
Alleen een matige relquote:
Was niet eens matig.quote:
Nog niet eens het begin ve rel johquote:
hij mag niet eens meer bij alle overleggen zijn. De zielquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:14 schreef Nober het volgende:
Fijn om te weten dat wanneer Hamilton langzamer is dat het aan de gesaboteerde bolide ligt.
Oepsie..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
Ondertussen gaat het met pa verstappen wat minder goed
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Hij dacht: die monteurs hebben niks te doen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
ULTRACLOSE.quote:
Afzetten bij een tankstation en maar even laten na denken over zijn fouten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Afzetten bij een tankstation en maar even laten na denken over zijn fouten.
@Nattekatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Godver, hoeren ViaPlee. Beeld viel weer eens weg
Geen last van bij F1TVquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nergens last vanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Blijft dan het tankstation wel heel?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
je kan met een viaplay account gratis F1tv gebruiken... waarom doe jij aan zelfkastijding?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Nu al 8quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik dacht: best goed.![]()
Ligt er aan of je het verwachtingsniveau had bijgesteld
quote:
Sommige mensen houden van een beetje martelingquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan met een viaplay account gratis F1tv gebruiken... waarom doe jij aan zelfkastijding?
Staar eerder op losse schroeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Ik zou die updates van de vcarb schroeven.
Masochistquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een beetje marteling
Spel tip 44: Nooit te vroeg piekenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Piekt te vroeg in quali gok ik.
staar is niet goed om te hebben als racerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staar eerder op losse schroeven.
"Dangerous man."quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spel tip 44: Nooit te vroeg pieken
[..]
Hebben ze hufterproof tankstations?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijft dan het tankstation wel heel?
Toch knap zonder grindbak.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:20 schreef FvanS het volgende:
Hier nog even de beelden van Jos, het is hier wat offtopic, maar ze doen in de F1 nu toch even niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Extra setje nieuwe softs opgerookt toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Piekt te vroeg in quali gok ik.
Navigator krijgt sowieso de schuldquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heeft 'ie staar ofzo, dat hij niet zag waar de weg liep?
Ricciardo is vergane glorie.quote:
Pijnlijkequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ricciardo is vergane glorie.
Is toch ook een good job? Geen schade -> vooruitgang.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Logan: “I’m trying my best
Engineer: “Good job”
🤣🤣🤣😭
Perez moet er echt wel bij gaan zitten ja. Q3 moet hij toch vooraan staan.quote:
Ze hadden Sainz kunnen hebben bij RBRquote:
Zou dat geholpen hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden Sainz kunnen hebben bij RBR
Ja en dan hetzelfde gedoe krijgen als ze bij TR hadden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden Sainz kunnen hebben bij RBR
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou dat geholpen hebben?
Ik geloof er niet in.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez moet er echt wel bij gaan zitten ja. Q3 moet hij toch vooraan staan.
Ik denk het niet. Het is al jaren geledenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan hetzelfde gedoe krijgen als bij TR.
Crashgate 2.0 incomingquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft één opdracht: Alpine verkopen
Met een beetje Piquet jr en Alonsoquote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch ook een good job? Geen schade -> vooruitgang.
Andretti wil wel overnemenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft één opdracht: Alpine verkopen
Ik wacht op een window licking moment van hemquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
Stroll wil ook een keer paars paars paars
en gelukt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
Meer dat ze dichter bij elkaar rijden en dus frustratie kan opleveren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het is al jaren geleden
Af en toe is het een goede auto, maar die motor komt 25 tot 30 pk tekortquote:
purple rainquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
Sargeant was nooit zo'n kletsmajoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:26 schreef ZaZoe het volgende:
Sargeant klinkt ook niet echt committed meer,... of was ie dat eerder al wel?
En da's al 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Af en toe is het een goede auto, maar die motor komt 25 tot 30 pk tekort
Als iemand anders dat team overneemt, zijn verplicht om die renault motor af te nemen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Af en toe is het een goede auto, maar die motor komt 25 tot 30 pk tekort
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op een window licking moment van hem
neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als iemand anders dat team overneemt, zijn verplicht om die renault motor af te nemen?
Is toch logisch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij mag niet eens meer bij alle overleggen zijn. De ziel
de uitspraak de ziel er achter zegt toch wel wat over mijn mening?quote:
Hoi Pquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton een volle seconde eronder op nieuwe banden. Engelse commentator: Let's ignore that for now
Gebruikt rubberquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton een volle seconde eronder op nieuwe banden. Engelse commentator: Let's ignore that for now
Probeer dat bepaalde fans uit te leggenquote:
Ja, hij moest zich even laten zien in Q1 op verse softs.quote:
Dat heet te vroeg piekenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hij moest zich even laten zien in Q1 op verse softs.
Heb je ooit tegen een muur gesproken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeer dat bepaalde fans uit te leggen
zn zaad al verschoten, gebruikt rubberquote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn zaad al verschoten, gebruikt rubber
Heb ik hele interessante gesprekken meequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je ooit tegen een muur gesproken?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja sorry dat was het eerste waar ik aan dacht bij gebruikt rubberquote:
ik las: zn zaad ver geschoten, gebruikt rubberquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
P2quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
hij heb nu een vers rubbertje. kijken of hij nog stijf is
Mwa, softsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
damn gemiste kans ik had hard moeten tikkenquote:
Ik lees hier dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
Kun je beter met een boom pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik hele interessante gesprekken mee
Ik denk dat de mods vandaag een teamuitje hebben naar KPDquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de mods vandaag een teamuitje hebben naar KPD
reclame voor goed rubber film je het beste in een speelparadijsquote:
Ook hele interessante gesprekken meequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je beter met een boom praten
we zijn nog oranje dus valt niet opquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem KPD mee naar hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
is hij al op holiday met de dreadlocks ?quote:
Zal jou eens KPD'en!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neem KPD mee naar hier.
Service van de zaak.
Ik wil roze of paarsquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook hele interessante gesprekken mee
ik wil kerstig groen met roodquote:
bij autorefresh niet iddquote:
Bij wie moeten we dit aanvragen?quote:
Kom eraanquote:
bij yv heb je meeste kans dat ze ja zegt... alleen of je dan nog moderatierechten hebt als zij aanpassingen doet.... is de vraagquote:
Oehquote:
ga lekker naar KPD met die vieze praatjesquote:
Iedereen is oranje, omdat een ene EK gekkie dat wilquote:
Kom maar mee!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga lekker naar KPD met die vieze praatjes
Gaan we hierna naar toequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga lekker naar KPD met die vieze praatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |