Het COA is natuurlijk ook lekker lamlendig bezig door gewoon veel te hoge bedragen af te tikken zonder enige vorm van kritisch toezicht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:45 schreef TweedeKlum het volgende:
De zieligheidsindustrie is booming kaerel, daar moeten we van meeprofiteren.
Maar wel een toffen hont.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn vorige hond kwam ook uit het asiel.
Maar ik wist niet precies waar dat exact zat, dus dat was ook even zoeken voordat ik het gevonden had.
Dus ik ben ook een asielzoeker geweest 😱
Ik kreeg geen hotel
Het was idd een zwarte labradorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maar wel een toffen hont.
[ afbeelding ]
Die top inderdaad. Die deden er waarschijnlijk net zo hard aan mee inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:47 schreef Confetti het volgende:
De asielzoekers zou het een worst wezen hoor. De belastingbetaler is het enige slachtoffer.
Wel vraag je je af waarom de top van het COA niet gearresteerd wordt. Die weten hier natuurlijk van.
De asielmaffia begon bij Rutten en wordt aanstonds uitgebreid.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen weet dat het COA en de asielstroom het nieuwe business model is. Daarom wil de asielmaffia er alles aan doen om die stroom vol te houden.
Die trainer 😱quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De asielmaffia begon bij Rutten en wordt aanstonds uitgebreid.
ja joh wat een invloed die man toch heeft gehadquote:
Ik ging het maar niet corrigeren. Arme Fred.quote:
ik zal de helft maar posten van wat ik denk dat het is: Vluchtelingen en nog ietsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Mocht iemand er achternaam van Bob van der V. weten? A.u.b. niet postenivm privacy
Die V. is een dwaalspoor. Hij heet namelijk Slechtvalk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Mocht iemand er achternaam van Bob van der V. weten? A.u.b. niet postenivm privacy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |