SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerBaby darling doll face honey
Is een boekenclubje niet iets voor je?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben een ziekelijke introvert dus ik moet wel lezen.
Hela pika GeKaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
De TT had natuurlijk Gen afko moeten zijn
Ik heb jarenlang een boekenclubje gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een boekenclubje niet iets voor je?
Ik lees 'andere' dingen. En wanneer ik wil, want als het moet is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een boekenclubje niet iets voor je?
Euhmm...quote:
Chips eten dan, dan blijf je wakkerquote:
Nuttige tip dit. Dank!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chips eten dan, dan blijf je wakker
quote:
Graag gedaanquote:
Als je slaperig bent dan is er een noodzaak om aan deze behoefte toe te geven.quote:
Kan je ook iets anders eten hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je slaperig bent dan is er een noodzaak om aan deze behoefte toe te geven.
ik zit volquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh vertel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Er is ook een boek uit van een van de overlevenden van Ted Bundy dus ik wacht tot die goedkoper wordt.
Ik heb een paar keer afgezegd voor de vrijmibo en nu word ik niet meer meegevraagd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook al lang tijd voor de vrijmibo![]()
Spebi open trekken BiGa uitdelen en dansjes doen
Ja, maarquote:
quote:
Naturel of paprika natuurlijkquote:
Slaap, volgegeten. Ik zie dat alle randvoorwaarden ingevuld zijn om lekker een dutje te doen.quote:
dit is wat anders dan een bapao met een vleesvervanger? linkje?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef McGrath het volgende:
Ik ga zo een groentebapao pakken, ik was wel benieuwd toen ik ze zag liggen
jaaa ga straks, heb nog meetingquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaap, volgegeten. Ik zie dat alle randvoorwaarden ingevuld zijn om lekker een dutje te doen.
https://www.jumbo.com/pro(...)oente-115g-480801PAKquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wat anders dan een bapao met een vleesvervanger? linkje?
Teken een stel ogen op je oogleden zodat je slapend aanwezig kunt zijn.quote:
interessantquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)oente-115g-480801PAK
hahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teken een stel ogen op je oogleden zodat je slapend aanwezig kunt zijn.
Haha, maakt het uit hoe het er van de binnenkant uit ziet? ingrediėnten lezen is genoeg toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interessant
onduidelijke foto van de binnenkant, kun je een betere maken?
ohnee voor mij niet. Een kookboek zonder plaatjes vind ik ook niksquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, maakt het uit hoe het er van de binnenkant uit ziet? ingrediėnten lezen is genoeg toch?
Tijd om jezelf weer een keer uit te nodigen dusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer afgezegd voor de vrijmibo en nu word ik niet meer meegevraagd.
Ik ga het nu ondervindenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CopmmwbNftB/
oh
Metquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder bloemen?
Ik zat te kijken en vroeg me af waar jij bloemen zag (afgezien van de tatoeage).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder bloemen?
Dit zijn types die mij compleet opvreten maar waar ik tegenwoordig beleefd en resoluut needankjewel tegen zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder bloemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |