SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Bizar zulk natuurgeweld altijd. Ooit een keer van dichtbij meegemaakt, werden we in allerijl geėvacueerd. Vrij heftig is dat om te aanschouwen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen naar de Franse Alpen. Daar hebben ze ook terreur buien gehad.
Kijk @:geschiedkundige een kabbelend beekje
[ x ]
Nope, beter bouw je een ark.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Stopt het ooit nog met regenen? Of is dit het 'nieuwe normaal' ?
Is dat het broertje van Noach?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope, beter bouw je een ark.
Gr gr Noah
21e eeuw hequote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is dat het broertje van Noach?
Prachtigquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:07 schreef INViCTuS het volgende:
Onderschat nooit de kracht van water. Boh
[ x ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:28 schreef hooibaal het volgende:
Het was de afgelopen dagen lekker weer, het is de komende dagen lekker weer, en tussendoor vallen er even een paar buien. Nou nou, poe poe. Wat een leed.
Zou maar zo kunnen natuurlijk want er zit wel gigantisch veel hitte in het Zuiden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:54 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.severe-weathe(...)es-canada-europe-fa/
Als dit de juni-juli-augustus verwachting is en ik zie wat we tot nu toe gehad hebben deze maand... dan moet er wel een omslag van jewelste komen naar langdurige schroeihitte. Anderzijds zouden hoge nachttemperaturen ook voor zo'n temperatuurafwijking kunnen zorgen.
Daar geloof ik dus echt geen fukk van.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:54 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de juni-juli-augustus verwachting is en ik zie wat we tot nu toe gehad hebben deze maand... dan moet er wel een omslag van jewelste komen naar langdurige schroeihitte. Anderzijds zouden hoge nachttemperaturen ook voor zo'n temperatuurafwijking kunnen zorgen.
Ja doeiquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:54 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou graag een andere regio ermee opzadelen, maar het is overal gruwlijk nat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Bok es op met dat water in de driehoek @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |