Als een tweet de normalisering van ontmenselijking doormiddel van doelbewuste leugens benoemt, kan die open deur wat mij betreft eindeloos worden ingetrapt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boeiender dan de zoveelste open deur van Thomas Hogeling.
Ik veeg mijn reet af met de tweets van Thomas Hogeling.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als een tweet de normalisering van ontmenselijking doormiddel van doelbewuste leugens benoemt, kan die open deur wat mij betreft eindeloos worden ingetrapt.
Wat jij?
maxi-mus heb ooit op Dillen gestempt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als een tweet de normalisering van ontmenselijking doormiddel van doelbewuste leugens benoemt, kan die open deur wat mij betreft eindeloos worden ingetrapt.
Wat jij?
Ik zie die zuinige stokbroden echt niet met 0-3 winnen, zeker niet zonder Malle Babbe.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:09 schreef franklop het volgende:
Heb 0-3 nu in de voorspelling staan. Dus de volgende WW show zal wel tegen Oostenrijk komen
Dus je gaat voor de persoonlijke aanval, in plaats van de inhoud bespreken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet af met de tweets van Thomas Hogeling.
Dat vind ik verder niet zo rullevant maar als de eeuwige circlejerk weer begint en het makkelijke zoeken naar hartjes vlucht ik weer naar EK. Op naar P**tje P*k.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maxi-mus heb ooit op Dillen gestempt.
Ik kwam hier om even het voetbal te bespreken, de herhaling van zetten qua politiek mogen jullie doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je gaat voor de persoonlijke aanval, in plaats van de inhoud bespreken.
Als het stelling nemen tegen liegende politici onderdeel is van een circlejerk wensen we jou natuurlijk een uitermate goede tijd in het gezelschap van Pietje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo rullevant maar als de eeuwige circlejerk weer begint en het makkelijke zoeken naar hartjes vlucht ik weer naar EK. Op naar P**tje P*k.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het stelling nemen tegen liegende politici onderdeel is van een circlejerk wensen we jou natuurlijk een uitermate goede tijd in het gezelschap van Pietje.
Graag ook nog een tweetje van Sheila Sitalsing en Kim van Keken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laten we het dan met een Bas Haan-tweetje doen.
[ tweet ]
Des te meer ruimte voor Griezmann om te excelleren. En niemand van Nederland is slim genoeg om hem tegen te houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie die zuinige stokbroden echt niet met 0-3 winnen, zeker niet zonder Malle Babbe.
Koppige man.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Koeman heeft toch ook gezien dat Wijnaldum geen bal goed geraakt heeft? Hoe kan dit toch.
Mbappe is nou eenmaal een spectaculair goede speler. Als Lautaro Martinez de ziel van het Argentijnse elftal is dan heb je het in de voorbeschouwing vaak ook nog steeds over Messi en of die wel of niet speelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de verblinde focus op Mbappé, terwijl Griezmann de ziel van Deschamps-voetbal al 12 jaar perfect doorgrondt?
Daarmee doe je wel de 'erfenis' van Griezmann tekort, die hij zal achterlaten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mbappe is nou eenmaal een spectaculair goede speler. Als Lautaro Martinez de ziel van het Argentijnse elftal is dan heb je het in de voorbeschouwing vaak ook nog steeds over Messi en of die wel of niet speelt.
Kijk ook naar de rest van de voorhoede van Frankrijk, dat was toch niet veel soeps tegen de Oostenrijkers. Zonder Mbappe gaat dat er ook niet verder op vooruit lijkt me.
Maar we zitten middenin een toernooi en niet in een aflevering van Anthonie Griezmann: Le Last Dance. Voor puristenanalyses met historisch perspectief moet je sowieso niet bij de massamedia zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarmee doe je wel de 'erfenis' van Griezmann tekort, die hij zal achterlaten.
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Mbappé is de belangrijkste speler van Frankrijk en Griezmann laat een erfenis achter.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarmee doe je wel de 'erfenis' van Griezmann tekort, die hij zal achterlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |