Ik denk nog vaak aan hoe 't toen begon, HOERquote:
De eerste jaquote:Op donderdag 20 juni 2024 06:36 schreef DemonRage het volgende:
Een van deze?
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat,
Je kunt haar niet zien als ze zachtjes tegen je praat. TEGEN JE PRAAT, HOER!
óf
Jouw blik, jouw stem, jouw glimlach op je mond je bent zo'n mooie vrouw. MOOIE VROUW, KUT HOER!
Jouw ogen zeggen mij mijn liefste schat ik houd zo veel van jou. (en van jou en van jou en van jou, jou, jou)
quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Akelig dichtbij maar gelukkig geen Groesbeker
Milsbeek? Berg en Dal?quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Akelig dichtbij maar gelukkig geen Groesbeker
Hoe heeft hij dat fysiek laten merken? Als hij een grens is overgegaan dan kan je klachten indienen...quote:Op donderdag 20 juni 2024 00:42 schreef BaksteenMongool het volgende:
....Maar ik deed het toch![]()
Tijdens een bedrijfsfeest in een niet nader te noemen West-Nederlandse stad eindigden wij bij een traditioneel 'fout' cafe waar door middel van karaoke wat liedjes werden gezongen. Nu kwam er dan ook een typisch Nederlands nummer voorbij waarbij het in het oosten des lands gebruikelijk is om op het einde van een zin HOER!! te roepen.
Iets wat ik uiteraard, net als het volledige nummer vol overgave zong.
Mijn manager gaf daarna zowel fysiek als verbaal blijk van afkeuren![]()
Klacht: Lijkt mij duidelijk, er had meer passie in gemoeten!
Ik denk dat hij bedoelt met gezichtsuitdrukking of nee schuddend hoofd of zo. Niet dat hij hem een stomp in z’n zij of knietje op z’n bovenbeen gaf.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat fysiek laten merken? Als hij een grens is overgegaan dan kan je klachten indienen...
quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt met gezichtsuitdrukking of nee schuddend hoofd of zo. Niet dat hij hem een stomp in z’n zij of knietje op z’n bovenbeen gaf.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat fysiek laten merken? Als hij een grens is overgegaan dan kan je klachten indienen...
Het was inderdaad fysiek hoofdschuddend;(quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt met gezichtsuitdrukking of nee schuddend hoofd of zo. Niet dat hij hem een stomp in z’n zij of knietje op z’n bovenbeen gaf.
Zeer effectieve vorm van communicatie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:08 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je zou maar zo een leidinggevende hebben die dat doet
Ik dacht dat je uit Nimma kwam?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:29 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee en nee en ik ga het niet zeggen
Is gelijk de norm duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2024 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeer effectieve vorm van communicatie.
Zit inderdaad niet op een vast contract dus dat zou makkelijk voor ze zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:15 schreef quirina het volgende:
Nou dat was dan je laatste dag hè ?
Groetjes!
Je woont nu in de mooiste stad van Nederland.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Kom ik ook, of zeer omliggend dan. Woon er overigens niet meer.
Rotterdamquote:Op zaterdag 22 juni 2024 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je woont nu in de mooiste stad van Nederland.
Zal nog een tipje van de sluier oplichten, het was niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
In de Keerweer belanden na een avondje zuipen
Da's wel jammer, compleet van de kaart in de Keerweer belanden als hetero-man zorgde er 8 van de 10 keer voor dat ik alsnog een jong hertje mee naar huis had kunnen nemen. Dus niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zal nog een tipje van de sluier oplichten, het was niet in Rotterdam
Haha ik kende het niet eerlijk gezegd moest het opzoeken na je eerste reactie. Heb overigens een vriendin dus dat zal voor mij sws niet gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Da's wel jammer, compleet van de kaart in de Keerweer belanden als hetero-man zorgde er 8 van de 10 keer voor dat ik alsnog een jong hertje mee naar huis had kunnen nemen. Dus niets mis mee.
De zelfvertrouwen om als hetero man zonder gezeik in een gay club te gaan stappen vinden ze geil. Naast het lage aantal aan concurrenten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |