Dat zal min of meer het Eurosportsysteem zijn, lijkt me? Dus ook gewoon op TV op Eurosport (en 2) en gewoon streams voor elke wedstrijd en ronde in elke sport. Alleen even uitzoeken hoe het systeem in een nieuwe interface werkt wat betreft de standaard URL's per sport enzo.quote:
quote:Beste klant,
Middels deze e-mail informeren we je dat de volledige Olympische Spelen van Parijs 2024 ervaring niet beschikbaar zal zijn op discovery+ omdat de rechten overgaan naar HBOMax.com. Als jouw abonnement Eurosport 1 en 2, bevat, zal een beperkte selectie van Parijs 2024 beschikbaar worden gesteld op deze kanalen, samen met herhalingen en hoogtepunten van de programma's op deze lineaire simulcast kanalen.
Deze mail kreeg ik ook, iemand ervaring met HBO Max basics met sport add-on? Zijn dat erg veel reclames?quote:
Waarbij de 4K enkel voor bepaalde titels is en de OS niet in 4k gestreamd wordt door HBO (in o.a. NL).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:02 schreef kilon het volgende:
En tenslotte is er het duurste abonnement waar 4k wordt geleverd en 4 apparaten tegelijk kunnen streamen. Voor gezinnen niet onhandig.
Zonder reclame?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:02 schreef kilon het volgende:
En tenslotte is er het duurste abonnement waar 4k wordt geleverd en 4 apparaten tegelijk kunnen streamen. Voor gezinnen niet onhandig.
Volgens mij is de sport add-on in alle gevallen zonder reclame, dus ook met het goedkoopste abonnement. Behalve dan de tv-streams van Eurosport 1 en 2, omdat de reclame daar al is 'ingebakken'.quote:
Voor de OS is de sport add-on niet nodig. Maar als ik het goed begrijp hebben abonnement Standaard en Premium geen reclame.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij is de sport add-on in alle gevallen zonder reclame, dus ook met het goedkoopste abonnement. Behalve dan de tv-streams van Eurosport 1 en 2, omdat de reclame daar al is 'ingebakken'.
Is er iemand die dit zou willen navragen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Het zou wel echt extreem matig zijn als je beperkt wordt in aantal streams op één apparaat.
Rechtenkwestie lijkt me?quote:Op zondag 21 juli 2024 10:24 schreef NY_Giant het volgende:
VRT/Sporza uiteraard weer met veel meer live sport dan de NOS.
Ja, goed punt inderdaad, even niet aan gedacht.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de OS is de sport add-on niet nodig. Maar als ik het goed begrijp hebben abonnement Standaard en Premium geen reclame.
[ afbeelding ]
Is al gedaan:quote:Op zondag 21 juli 2024 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er iemand die dit zou willen navragen?
Gewoon een beetje schermpjes naast elkaar klussen, niets spectaculairs.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens, picture-in-picture streamen op je laptop? @:mexicanobakker
Oh, dat is wel lastig. Ik heb de laatste tijd problemen met mijn videokaart (en oplossen heb ik allang opgegeven omdat het gezeik blijft geven en ik toch een nieuwe pc ga maken), dus hopelijk gaat die niet al te moeilijk doen als ik zo veel streams open...quote:Op maandag 22 juli 2024 15:12 schreef kilon het volgende:
Tenslotte kan ik nergens zelf de kwaliteit van streams instellen. Mijn laptop werkt nog prima, maar bij 3 1080p streams tegelijk begint hij toch een beetje te klagen. Als het er 4 of 5 worden met ook nog andere programma's op de achtergrond wordt multitasken toch lastiger. Sommige kleinere schermen zou ik dan zelf op 720p bijvoorbeeld willen kunnen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |