Okequote:Op woensdag 19 juni 2024 15:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb op het moment super veel last van hooikoorts en ik heb bij de Etos een speciale hooikoorts neusspray gekocht voor maarliefst ¤14.
Zit ik net bij de ingredienten te kijken:
-Ectoin®
-Zeezout
-Water
En als ik zoek op Ectoin: Ectoin® is een aminozuur dat voornamelijk wordt geproduceerd door micro-organismen in de natuur en dat beschermt tegen hitte, UV-stralen en hoge zoutconcentraties.
Ik heb dus een potje water gekocht met daarin zout en spul om mij te beschermen tegen het zoutWTF
Dit is toch pure kwakzalverij? Ik heb hem al gebruikt dus terugbrengen kan niet meer gok ik?
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Dik 30 gulden betalen voor 2cl zoutoplossing
Nog omrekenen naar guldens.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja hoe moet ik dat weten?quote:
En daar zit zelfs spul om de allergische reactie tegen te gaan!quote:
Heb je gehoord van die doodzieke homeopaat die opeens beter werd?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Neem ook oogdruppels! Druppels gaan via traankanaal ook je neus inquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten?
[..]
En daar zit zelfs spul om de allergische reactie tegen te gaan!![]()
Weetje, fuck it, ik ga het gewoon terugbrengen en ruilen voor 2 van deze flesjes
Goeie! Ik ga ff heenquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neem ook oogdruppels! Druppels gaan via traankanaal ook je neus inaanval van 2 kanten.
Jij trapt overal inquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik ben nog zo dom om er in te trappen ook
Ik heb hem omgeruild voor een neusspray en oogdruppelsquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neem ook oogdruppels! Druppels gaan via traankanaal ook je neus inaanval van 2 kanten.
Als je wilt kan ik met mijn vrienden van de AH Klantenservice praten hierover? Etos heeft helaas geen digitale klantenservice. Maar ik zie dat AH datzelfde product verkoopt voor dezelfde prijs en AH is en Etos zijn van hetzelfde moederbedrijf.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb op het moment super veel last van hooikoorts en ik heb bij de Etos een speciale hooikoorts neusspray gekocht voor maarliefst ¤14.
Zit ik net bij de ingredienten te kijken:
-Ectoin®
-Zeezout
-Water
En als ik zoek op Ectoin: Ectoin® is een aminozuur dat voornamelijk wordt geproduceerd door micro-organismen in de natuur en dat beschermt tegen hitte, UV-stralen en hoge zoutconcentraties.
Ik heb dus een potje water gekocht met daarin zout en spul om mij te beschermen tegen het zoutWTF
Dit is toch pure kwakzalverij? Ik heb hem al gebruikt dus terugbrengen kan niet meer gok ik?
De Lidl had van die hoestbruistabletten die heel goed werkten. Maar helaas niet meer verkrijgbaar. Die van Etos was een goed alternatief maar minder actief.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:45 schreef Syrena het volgende:
A. Vogel. Dan vráág je er ook om.
Prevalin jongof huismerk, scheelt ekkies:
https://www.etos.nl/produ(...)10-ml-120394075.html
Ja, als je het wil doorgeven, graag!quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik met mijn vrienden van de AH Klantenservice praten hierover? Etos heeft helaas geen digitale klantenservice. Maar ik zie dat AH datzelfde product verkoopt voor dezelfde prijs en AH is en Etos zijn van hetzelfde moederbedrijf.
Maar inderdaad een booractie. Maar dat zout remt misschien het hooikoortszout af. Ik heb ook hooikoorts maar niks helpt mij.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, als je het wil doorgeven, graag!
Ik heb nu spray en oogdruppels van t huismerk. Hopelijk verzacht dat een beetje. Zo erg als ik het nu heb, heb ik het lang niet meer gehad.
Absoluut. Je weet nooit wat erachter steekt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ze zullen vast wel een reden hebben om iemand op te lichten.
Misschien heb je nu wel een transman in nood geholpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |