Tegenstander lacht zich dood. Goeie tactiek welquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ x ]
Alsnog gaat hij Nederland slopen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ x ]
Ik zat ook al verkeerdquote:
Denemarken zou met 3 punten zelfs 2e kunnen worden in poule Cquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Als er bij die andere pot een winnaar komt kun je wellicht ook even met elkaar bespreken om het op een gelijkspelletje te houden. In het slechtste scenario hoor je dan met 4 punten hoor je altijd bij de beste nummers 3
Als Mbappe meedoet, lijkt hij mij niet 100%. Denk toch dat je een beetje met de rem erop gaat spelen in duels en bij kopballen niet zo graag je hoofd tegen de bal met.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor mentaliteit. We hebben een prima elftal en als mBapé niet meedoet moeten we gewoon winnen.
Toch de Bellingham van Oranje.quote:
Een punt zou echt prima zijn afhankelijk van het spelbeeld natuurlijk. Verwacht een harde wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:21 schreef thedeedster het volgende:
Ik teken voor een punt. Met vier punten ga je al door en dan is de druk tegen Oostenrijk er wat van af.
Al dat optimisme over een overwinning, gaat me wat te ver.
Maar ja, je weet nooit hoe een koe aan haas vangt.
En effectiviteit gaat het verschil maken. Elk team gaat wel wat kansen krijgen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een punt zou echt prima zijn afhankelijk van het spelbeeld natuurlijk. Verwacht een harde wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |