Ik neem aan dat hij een dubbele nationaliteit heeft. En dus ook een Marokkaans paspoort?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan wordt waarschijnlijk wel zijn paspoort ingenomen en kan hij niet meer vluchten
Nu dus lekker veilig naar Marokko en daar de kat uit de boom kijken
Wat een vertrouwen heeft hij in zijn eigen verhaal![]()
![]()
Thuis?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:21 schreef Nober het volgende:
Aangezien Ali niet in voorarrest heeft gezeten en de uitspraak zonder voorwaarden thuis af mag wachten zal het wel een tegenvaller worden voor betrokkenen.
Toen was hij er waarschijnlijk van overtuigd dat uitspraak hetzelfde zou zijn als vrijspraak, inmiddels is hij daar kennelijk niet zo zeker meer van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hij was nog wel zo overtuigd dat hij na een uitspraak zijn carriere kon oppakken. Er zouden mensen in de rij staan, aldus meneer B.
Figureren bij celblok H zit er zelfs niet in voor Ali.
Dat 'ie nu al zou wegblijven lag niet in de lijn der verwachting. Hij gaat ongetwijfeld in hoger beroep, met het risico dat er een hogere straf uit komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij er waarschijnlijk van overtuigd dat uitspraak hetzelfde zou zijn als vrijspraak, inmiddels is hij daar kennelijk niet zo zeker meer van.
Klopt. Wat een waardeloos stuk vreten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hij durft niet eens als een echte man te komen naar zijn eigen veroordeling
Wordt veroordeeld. Beschuldigd is hij al.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:20 schreef Dazalbest1 het volgende:
Volgens mij zei die advocaat van Ali dat ze sowieso in hoger beroep gaan als hij wordt beschuldigd. Bij Renze die zelfde dag na de rechtbank
Krachtig statement!!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 05:32 schreef Alicia76 het volgende:
Er is geen enkel hard bewijs tegen Ali. En aanklagers Jill en Ellen hebben na het zogenaamde gebeuren nog hele vriendschappelijke omgang met Ali gehad. Jill stuurde Ali gewoon kus smileys en Ellen nodigde Ali uit in haar kleedkamer na een voorstelling. Beide reacties staan haaks op reacties van vrouwen die zijn verkracht. Ik ga er dus vanuit dat Ali wordt vrijgesproken en dat Jill en Ellen beide worden schuldig verklaard voor smaad en laster!
Vrouwen die door een bekende worden verkracht, gaan vaak genoeg nog vriendschappelijk om met hun verkrachter.quote:Op woensdag 10 juli 2024 05:32 schreef Alicia76 het volgende:
Er is geen enkel hard bewijs tegen Ali. En aanklagers Jill en Ellen hebben na het zogenaamde gebeuren nog hele vriendschappelijke omgang met Ali gehad. Jill stuurde Ali gewoon kus smileys en Ellen nodigde Ali uit in haar kleedkamer na een voorstelling. Beide reacties staan haaks op reacties van vrouwen die zijn verkracht. Ik ga er dus vanuit dat Ali wordt vrijgesproken en dat Jill en Ellen beide worden schuldig verklaard voor smaad en laster!
Jij bent wel van de statements of niet? Leuke ph wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 05:32 schreef Alicia76 het volgende:
Jill en Ellen staan niet terecht, als die al een aanklacht wegens schuld en laster voor hun kiezen krijgen dan wordt dat een nieuwe zaak, waarin de misdragingen van Ali B. weer besproken gaan worden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 05:32 schreef Alicia76 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |