Welnee, het is prima bekend. Er kan alleen niet goed tegen opgetreden worden omdat dat een hellend vlak aan geweld betekent. Dat zie je ook bij protesten. Er is te weinig politie die te weinig mag tegen een groepering die dit beperkingen niet heeft.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, Islamtische gemeenschap wordt simpelweg niet hard genoeg tegen opgetreden omdat deze groepen als 'onderdrukte slachtoffers' 'van kleur' worden gezien door veel politici en overheden. Daar durft men dus niet hard tegen optreden, maar moeten vooral met fluwelen handschoenen te benaderd te worden.
Het blijft opmerkelijk dat dit soort radicale actiegroepen de diplomatieke betrekkingen van Nederland keer op keer mogen proberen te ondermijnen, met als doel het verzwakken van de enige Joodse staat ter wereld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:52 schreef Nober het volgende:
Oxfam Novib e.a. tegen de Staat
[..]
https://streams.nfgd.nl/kort-geding-oxfam-novib-ea-tegen-de-staat
Alleen Oxfam Novib maakt zich al decennia druk om wapens. Ook bij niet-Joodse Staten of bedrijven zoals Jemen of Nederlandse banken. De slachtofferrol is geen excuusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft opmerkelijk dat dit soort radicale actiegroepen de diplomatieke betrekkingen van Nederland keer op keer mogen proberen te ondermijnen, met als doel het verzwakken van de enige Joodse staat ter wereld.
Dat zijn dan andere aantallen dan ze eerder meldden. Toen waren het wel 50 tunnels. Misschien waren er nog 20 actiefquote:
Wie of welke partij claimt dat Isral honden traint om gevangenen te verkrachten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik heb ook iets gehoord over zionistische konijnen die demonstratief gaan paren om zo de eer van Palestijnse meisjes in gevaar te brengen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:00 schreef egayalS het volgende:
According to the CEO of a company that manages and oversees Israel’s electrical systems on behalf of the government, Israel is entirely unprepared for a war with Hezbollah that would likely target the country’s power infrastructure.
“We are not ready for a real war. We live in a fantasy world, in my eyes,” said Shaul Goldstein, head of Noga – the Israel Independent System Operator. (in het pro Isral kamp zijn aardig wat mensen die in een fantasie wereld leven)
Goldstein made the comments while speaking at a conference organized by The Institute for National Security Studies (INSS) in the southern city of Sderot. He said that Israel would be “uninhabitable” after 72 hours without power. “You look at all of our infrastructure, the optical fibers, the ports – and I won’t go into the sensitive things – we are not in a good place.”
[ x ]
De realiteit is dat wapens essentieel zijn voor landen om zichzelf te kunnen verdedigen. Isral heeft als land structureel met aanvallen te maken. Wellicht moeten zulke organisaties dr het probleem zoeken. Dus in plaats te proberen te zorgen dat Isral zelf minder arsenaal heeft, de groepen en landen aanpakken die het aanvallen. Maar dat doet men niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen Oxfam Novib maakt zich al decennia druk om wapens. Ook bij niet-Joodse Staten of bedrijven zoals Jemen of Nederlandse banken. De slachtofferrol is geen excuus
Van wat ik lees en niet te verifiren valt. Lange wachttijd totdat een vrachtwagen toestemming krijgt om de vracht op te halen en een bepaalde route mag afleggen om daarna bij diverse diverse checkpoints weer te moeten wachten. Daarnaast onvoldoende chauffeurs die nog durven te rijdenquote:
Hamas lijkt nu toch steeds meer einde verhaal te zijn, dus zet de moslimwereld hun hoop dan maar op Hezbollah.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Hamas is vrijwel verleden tijd, dus verschuiven de jodenhaters hun hoop naar Hezbollah.
Het gaat je niet veel helpen, ben ik bang.![]()
Dat ze checken wat er in vrachtwagens zit is niet onlogisch. Het zou lullig zijn als ze zo gijzelaars of wapens zouden verplaatsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van wat ik lees en niet te verifiren valt. Lange wachttijd totdat een vrachtwagen toestemming krijgt om de vracht op te halen en een bepaalde route mag afleggen om daarna bij diverse diverse checkpoints weer te moeten wachten. Daarnaast onvoldoende chauffeurs die nog durven te rijden
Jij kan die vraag veel beter beantwoorden dan ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat ze checken wat er in vrachtwagens zit is niet onlogisch. Het zou lullig zijn als ze zo gijzelaars of wapens zouden verplaatsen.
Wat is het Palestijnse/VN voorstel om dat te voorkomen?
Er is geen voorstel dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij kan die vraag veel beter beantwoorden dan ik
Ja, aangezien UNRWA en Hamas het dienen te distribueren. En die weigeren mee te werken. Waarschijnlijk om op die manier Isral onder druk te kunnen zetten, want kijk eens: honger!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind je het dan nog wel terecht dat COGAT zeurt over de enorme voorraad?
Doe alsof ik vijf jaar oud ben. Leg het me asjeblieft uit. Als het voor UNRWA veel tijd kost om bij IDF toestemming en de juiste papieren te krijgen en daarna bij transport veel tijd verliest met wachten bij de checkpoints. Hoe is dat dan de schuld van unrwa?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, aangezien UNRWA en Hamas het dienen te distribueren. En die weigeren mee te werken. Waarschijnlijk om op die manier Isral onder druk te kunnen zetten, want kijk eens: honger!
Als dat een reden is om niets op te halen en mensen te laten verhongeren?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doe alsof ik vijf jaar oud ben. Leg het me asjeblieft uit. Als het voor UNRWA veel tijd kost om bij IDF toestemming en de juiste papieren te krijgen en daarna bij transport veel tijd verliest met wachten bij de checkpoints. Hoe is dat dan de schuld van unrwa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |