En als ze omkomen in een gevecht zijn het opeens onschuldige kinderen geworden.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Opvallende bewering. Ik bedoel, eerst brengen ze Khan Younis onder controle, maar nu kan Hamas er 20.000 jongeren trainen in kampen?
Waarom lieten ze hem dan niet gewoon creperen?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat laatste zo zeker? het is niet alsof de twee partijen zo humaan tegenover elkaar staan he.
Nee, dit speelde op de Westelijke Jordaanoever.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:38 schreef Zoddie het volgende:
Wacht even, de soldaten zitten in vijandelijk gebied, en hebben een gewonde gevangene.
Als ze hem met een ambulance mee sturen komt die in een palestijns ziekenhuis, waar ze hem meteen weer kwijt zijn.
Klopt dat ongeveer?
Ooh dacht al.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, dit speelde op de Westelijke Jordaanoever.
quote:October 7 victims to sue UNRWA in New York court
https://www.ynetnews.com/article/b1d5911vu0
Over 100 Israeli victims of Hamas’s October 7 attack will press charges against UNRWA at the New York Federal Court, accusing it of allegedly assisting genocide, crimes against humanity, torture, and systematic rape executed by Hamas. Ditza Heiman, a former Israeli hostage held in Gaza for over 50 days, said that “the terrorist who held me hostage for 53 days worked as a teacher at a UNRWA school.”
Dit inderdaad. Iedere keer opnieuw deze narratieven.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En als ze omkomen in een gevecht zijn het opeens onschuldige kinderen geworden.
Jezus wat gruwelijk. Hoe komen ze aan deze beelden, gevonden in Gaza of heeft Hamas het verspreid?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:23 schreef oblo het volgende:
Nieuwe beelden van de kidnapping van 3 feestgangers op 7 oktober:
https://www.ynet.co.il/news/article/syio1ewl0#autoplay
Schokkende beelden, dus bekijk op eigen risico
Gevonden in Gaza en in Israel op bodycams van terroristen neem ik aan, maar deze beelden had Israel al. Pas nu gaven de families toestemming om ze te verspreiden.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jezus wat gruwelijk. Hoe komen ze aan deze beelden, gevonden in Gaza of heeft Hamas het verspreid?
Ik krijg een beetje het idee dat al die rellende anti-Israel studenten later juist bij dit soort foute organisaties gaan werken.quote:
Zou kunnen. Maar belangrijker is is wat gaat de UNRWA doen? Dat Isral documenten heeft gevonden met bewijs lijkt me niet vergezocht. UNRWA kan openheid van zaken geven, maar dan komt alles in de openbaarheid. Met alle gevolgen. Proberen de slachtoffers als liegend tuig af te schilderen gaat hem niet worden. Op een of andere technische manier onder de zaak uit te komen gaat ze ook zeker donorgelden kosten...UNRWA heeft niet echt veel uitwegen denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat al die rellende anti-Israel studenten later juist bij dit soort foute organisaties gaan werken.
Ook, maar ik vrees dat ze later vooral leuke baantjes op de universiteit gaan krijgen omdat ze braaf het 'Westen is slecht' narratief volgen. En zo weer een hele generatie nieuwe studenten infecteren.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat al die rellende anti-Israel studenten later juist bij dit soort foute organisaties gaan werken.
Hoeft niet. Gewoon financiering uit de vrije markt (kuch oliestaten kuch) tegengaan en ze weer uit belastinggeld financieren. Maar da's een keuze.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:00 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ook, maar ik vrees dat ze later vooral leuke baantjes op de universiteit gaan krijgen omdat ze braaf het 'Westen is slecht' narratief volgen. En zo weer een hele generatie nieuwe studenten infecteren.
Wat is er vorige keer met UNRWA gebeurd?quote:Op maandag 24 juni 2024 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar belangrijker is is wat gaat de UNRWA doen? Dat Isral documenten heeft gevonden met bewijs lijkt me niet vergezocht. UNRWA kan openheid van zaken geven, maar dan komt alles in de openbaarheid. Met alle gevolgen. Proberen de slachtoffers als liegend tuig af te schilderen gaat hem niet worden. Op een of andere technische manier onder de zaak uit te komen gaat ze ook zeker donorgelden kosten...UNRWA heeft niet echt veel uitwegen denk ik.
https://www.ynetnews.com/article/b13wzpy8rquote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
quote:July 03, 2023: Majdi Ar’arawi, 17, was killed by Israeli soldiers invading the Jenin refugee camp in the northern West Bank city of Jenin. The soldiers shot him in the head.
Het probleem is dat een partij claimt dat ze veel en keihard bewijs tegen UNRWA hebben, verweven met Hamas, onderdeel van 6 oktober en al 80 jaar misdaden tegen Israel. Alleen die partij wil dat bewijs met niemand ter wereld delen. Ook niet met bondgenoot de VS is het is net de VS die van alle landen ter wereld het meeste geld aan UNRWA geven.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is er vorige keer met UNRWA gebeurd?
Helemaal niks. Die worden weer beschermd door hetzelfde volk als die studenten die in de media of politiek zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |