Kan ook bijna niet anders met die zeiknatte grond. Zal ook wel een pittige muggeninvasie komen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer wat over de luchtvochtigheid
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef lily het volgende:
Ik zie voor volgende week 27/30 en in de nacht 17.
Stom.
zie het nergens in mijn weer appquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef lily het volgende:
Ik zie voor volgende week 27/30 en in de nacht 17.
Stom.
Vandaag was echt perfect weer. Strakblauwe hemel, voldoende zonkracht maar je kan alles gewoon doen zonder gelijk in zweten uit te breken of een zonnesteek op te lopen. Koel briesje er bij. Perfectie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:16 schreef lily het volgende:
[..]
16 graden altijd!
Nou vooruit, 18 graden altijd![]()
Gelukkig ben ik gezegend met een lekkere vrouw, dat beamen de muggen ieder jaar weer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders met die zeiknatte grond. Zal ook wel een pittige muggeninvasie komen.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders met die zeiknatte grond. Zal ook wel een pittige muggeninvasie komen.
Ja vrouwen schijnen zoeter te smaken. Al kan ik me daar bij die van mij niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gezegend met een lekkere vrouw, dat beamen de muggen ieder jaar weer.
Ik heb nergens last van, viezerik denk ik
Ja, perfect inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag was echt perfect weer. Strakblauwe hemel, voldoende zonkracht maar je kan alles gewoon doen zonder gelijk in zweten uit te breken of een zonnesteek op te lopen. Koel briesje er bij. Perfectie.
Ja, is ze zo zuur daaronder? 😂quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vrouwen schijnen zoeter te smaken. Al kan ik me daar bij die van mij niks bij voorstellen.
Die hitte maakt het allemaal niet beter.
Óf oestrogeen laat bloed lekkerder smaken, óf testosteron laat bloed smeriger smaken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vrouwen schijnen zoeter te smaken. Al kan ik me daar bij die van mij niks bij voorstellen.
Die hitte maakt het allemaal niet beter.
zoet en vies bloedquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gezegend met een lekkere vrouw, dat beamen de muggen ieder jaar weer.
Ik heb nergens last van, viezerik denk ik
Het is je gegundquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim gaat verder met de warmte. Volgende week woe-don-vrij mogelijk 30 graden. Pff..
Dauwpunten gaan ook naar 20°C+quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim gaat verder met de warmte. Volgende week woe-don-vrij mogelijk 30 graden. Pff..
Ik wacht met smart op Klammekat met zijn huis-tuin-keuken aircootje. Had je de dauwpunten ook gezien al?quote:
Denk maar niet dat ik na al deze ellende ook maar één slecht woord ga laten vallen als het echt zo mooi wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op Klammekat met zijn huis-tuin-keuken aircootje. Had je de dauwpunten ook gezien al?
Hou ik je aanquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik na al deze ellende ook maar één slecht woord ga laten vallen als het echt zo mooi wordt.
Nou ja, als dit tegen valt... nee, wacht even...quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef DemonRage het volgende:
Hopelijk wordt dit nog spectaculairder:
[ afbeelding ]
Uitstekendquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb @:stateofmind vandaag niet elk uur zien posten. Gaat alles nog goed?
Bleef het maar daarbij. Waar denk je dat die fascinatie voor onweer vandaan komt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, is ze zo zuur daaronder? 😂
Ja volgende week vrijdag 21, dat is echt totaal niet lekker, zeg maar smerig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |