Haha, bij mij is het uitgesteld naar donderdag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:57 schreef Paul het volgende:
Volgende week woe/do/vrij alweer aangepast naar regen
knmi en weerplaza zeggen van nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het uitgesteld naar donderdag.
ik kijk naar NL algemeen, of woon jij in ander landquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij en ik wonen op verschillende plekken
Ik heb volgende week zaterdag het eea gepland staan. Daar moet het mooi weer voor zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Maar gelukkig wel een paar dagen zomer
Heb ik in Annecy ook, dus wat hier het weer gaat worden boeit me sowieso niet :p
ik ook schatquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb volgende week zaterdag het eea gepland staan. Daar moet het mooi weer voor zijn
Dat het in Limburg regent, betekent niet dat het in de Bermudadriehoek (© @Wereldgozer) ook regent.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk naar NL algemeen, of woon jij in ander land
weet ik schat, maar ik kijk gewoon bij knmi.nlquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het in Limburg regent, betekent niet dat het in de Bermudadriehoek (© @:Wereldgozer) ook regent.
Wel eens in Marbella geweest? Is pretty much al een NL drugs enclavequote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Tijd om de costa del sol en cote d azur toe te voegen aan het nederlands koninkrijk.
Wollahquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel eens in Marbella geweest? Is pretty much al een NL drugs enclave![]()
gesponsord door de welbekende Mo en Samir
Oh ik zie het, nooit geweten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel eens in Marbella geweest? Is pretty much al een NL drugs enclave![]()
gesponsord door de welbekende Mo en Samir
Was al bekend. T/m woensdag wordt het behoorlijk zomers, daarna weer meer regen en temperaturen terug naar 22 graden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
Voor de mensen die al bijna in paniek stand schoten/schieten omdat het 2/3 dagen (bijna) zomer wordt of net even iets warmer, dan hier alweer de geruststelling dat de wisselvallige en koelere treurnis snel terug zal keren, dus de zomer komt even kijken en doet een poging, maar zal snel weer verdwijnen. MAN MAN MAN![]()
![]()
[ x ]
Maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
Voor de mensen die al bijna in paniek stand schoten/schieten omdat het 2/3 dagen (bijna) zomer wordt of net even iets warmer, dan hier alweer de geruststelling dat de wisselvallige en koelere treurnis snel terug zal keren, dus de zomer komt even kijken en doet een poging, maar zal snel weer verdwijnen. MAN MAN MAN![]()
![]()
[ x ]
Lage twintigers en zonnig is wat mij betreft perfect zomerweer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was al bekend. T/m woensdag wordt het behoorlijk zomers, daarna weer meer regen en temperaturen terug naar 22 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |