Jij vindt de oorlog tussen Oekaïne en Rusland ook een proxy-oorlog dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joegoslavië kan je geen Servië noemen
Dat waren ook Bosnië en Herzegovina, Kroatië, Montenegro, Noord-Macedonië en Slovenië.
Eigenlijk speelt Joegoslavië vandaag tegen zichzelf
Kroatië en Slovenië toch het beste eruit gekomen als ik het lijstje bekijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Caland het volgende:
@:capuchon_jongen is nu aan het googlen wat een proxy-oorlog is
Sorry, ik dacht even dat ik in BNW was.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Caland het volgende:
@:capuchon_jongen is nu aan het googlen wat een proxy-oorlog is
Als je een elftal uit heel Europa moet kiezen heb je ook een goed elftal dat kan meedoen voor de prijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was even de geschiedenis van Joegoslavië aan het lezen
En als je een elftal uit deze landen moet kiezen:
Bosnië en Herzegovina
Kroatië
Montenegro
Noord-Macedonië
Slovenië
Servië
Kosovo
Dan heb je gewoon een heel goed elftal die kan meedoen voor de prijzen.
Slowakije zijn de Putinpijpersquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik haal al sinds mensenheugenis Slovenië en Slowakije door elkaar
Maar Europa was geen land vroegerquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een elftal uit heel Europa moet kiezen heb je ook een goed elftal dat kan meedoen voor de prijzen.
De hoofdsteden liggen in vogelvlucht een grote 200km van elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik haal al sinds mensenheugenis Slovenië en Slowakije door elkaar
Ja als je een elftal samenstelt uit Duitsland, Polen, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Frankrijk, Belgie, Nederland en Denemarken kan je ook wel een prima team bij elkaar rapenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was even de geschiedenis van Joegoslavië aan het lezen
En als je een elftal uit deze landen moet kiezen:
Bosnië en Herzegovina
Kroatië
Montenegro
Noord-Macedonië
Slovenië
Servië
Kosovo
Dan heb je gewoon een heel goed elftal die kan meedoen voor de prijzen.
Oke vooruit. Als je Nederland en België gewoon samenvoegt tot Nederland dan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Europa was geen land vroeger
Nee dat proberen die achterlijken in Brussel/Straatsburg (Ze kunnen daar verdomme niet eens een keuze over maken) nu een land te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Europa was geen land vroeger
Die pakken bij elkaar wel 40-45 overwinningen in de kwalificatie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je een elftal samenstelt uit Duitsland, Polen, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Frankrijk, Belgie, Nederland en Denemarken kan je ook wel een prima team bij elkaar rapen
Ik snap het wel maar het zegt bijzonder weinig. Misschien in 1992 of 1996 nog wel, maar tegenwoordig slaat het niet echt ergens meer op.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
S?NAPPEN JULLIE dan mijn post niet. Ik bedoel als je een elftal zou selecteren uit de voormalige landne van Joegoslavië dan hadden ze een heel goed team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |