SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oke maar niet te hardquote:
niet veel matches want like zelf amper en heb altijd maar één match tegelijkquote:
Ga je de hele film lang legemaaggeluiden produceren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al trek en ga eerst nog naar de film voor ik ga eten.
Nee heb nog steeds een flapverbod. Leven is wel wat saai zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer. Heb je wel een flap gehad vandaag?
Laatst had je toch een bonusflap?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb nog steeds een flapverbod. Leven is wel wat saai zo![]()
Oh, dat telt niet mee inderdaad.quote:ik had wat brie en wat fuet worstjes
ja oke toen heb ik het verbod overtredenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst had je toch een bonusflap?
[..]
Oh, dat telt niet mee inderdaad.
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke toen heb ik het verbod overtreden
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb jij iets wat je zo lekker vindt recce?
nee wist het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?
[..]
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.
wat is je lievelingseten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je toen gedoe met Dimmy?
[..]
Hmm, ik koop steeds weer andere dingen omdat ik mezelf steeds verbied een bepaald iets te eten omdat het te lekker is.
Gelijk coke doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Constant gevecht
misschien weer gaan roken. toen kon ik gewoon alles eten zonder aan te komen
Van sushi word je niet zo snel dik toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Constant gevecht
misschien weer gaan roken. toen kon ik gewoon alles eten zonder aan te komen
Nee hou op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nu
Dat de oranjebewaarder bestaat![]()
![]()
ja geloof ik wel , rijst en die soort mayo die ze er soms op doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Van sushi word je niet zo snel dik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |