Dacht rug problemen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:21 schreef TjjWester het volgende:
Fokina heeft zich enkele minuten voor de wedstrijd terug getrokken.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Met een beetje geluk loopt hij ook de Finals mis, waar teert die idioot eigenlijk nog op met z’n top tien plekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Idioot Roebljov ligt er alweer uit@:szura
Kwartfinale Australian Open, finale Montréal en winst in Madrid vooral. Wel wat te verdedigen de 1e maanden volgend jaar dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Met een beetje geluk loopt hij ook de Finals mis, waar teert die idioot eigenlijk nog op met z’n top tien plek. Stuur hem daarna maar naar het front.
Boris Becker is beschikbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:57 schreef Szura het volgende:
Griekspoor laat z’n coach eruit vliegen
Nadal binnenkort ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Boris Becker is beschikbaar
Wat een baas die Humbert. Speelt ff in eigen land het toernooi van zijn leven.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
Alcaraz verliest van fransoos Humbert ...
Wilde zelf niet meer, vond dat Griekspoor toe was aan iets nieuws. Althans, dat was de verklaring.quote:Op maandag 4 november 2024 20:46 schreef Alpha0 het volgende:
Vliegen stopt als coach van Griekspoor?
Jaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:02 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit eens te kijken naar de wedstrijd Ruud tegen bonzi.
Odds zijn precies gelijk, winkans is 50-50. Terwijl de ranking mijlenver uit elkaar ligt. Alleen de locatie is in het voordeel van bonzi.
Ben ik dom als ik denk dat Ruud dit makkelijk wint?
Ik heb bij ruud en ook rune en Tsitsipas eigenlijk altijd wel het idee dat ze kunnen verliezen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik merk het, twee verschrikkelijke flop sets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |