Real Madrid, Manchester City of Liverpool heeft gewonnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:31 schreef Nober het volgende:
Ik lees volgend jaar juli wel hoe het toernooi verlopen is.
Dan kun je opeens niet meer een favoriete loting hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Onzinnige vraag van Helene om t te hebben over favoriete tegenstanders omdat je letterlijk iedereen kunt loten
Willem Haak is gewoon een goede jongen. Die investeert al jaren in het Italiaanse voetbal en weet prima het spel te duiden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Net als bij ESPN weer een paar afgestuurde nerdjes die waarschijnlijk niet weten of er zand of lucht in een bal zit en er staan omdat ze smerig glad zijn of een kruiwagen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen natuurlijk perfect de computer sturen wie tegen wie moet...
Praat wel beter dan de slet van NACtvquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem Haak is gewoon een goede jongen. Die investeert al jaren in het Italiaanse voetbal en weet prima het spel te duiden.
LoStadioGodenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem Haak is gewoon een goede jongen. Die investeert al jaren in het Italiaanse voetbal en weet prima het spel te duiden.
Volgens mij stond paljas Sam van Royen naast Willem.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Praat wel beter dan de slet van NACtv
Als je dat wel had gedaan kreeg je zijn mokergeile moeder op je dak . Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij stond paljas Sam van Royen naast Willem.
Die liep laatst nog door De Pijp op een zaterdagavond maar dat had ik te laat door. Anders had ik hem wel even aangetikt om te vertellen dat hij er niets van kan hahaha nee dat durf ik niet.
Afschieten en in een massagraf gooien als die hond die hij is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dingen doen met dingen, heel gaaf.
Ja en het is echt echt echt helemaal random want het gebeurt door een computer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als in t goed begrijp trekken ze straks n balletje van n club, drukken op een knop en er komen 8 tegenstanders uit?
En naarmate je meer clubs hebt gehad volgen er minder nieuwe tegenstanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |