SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ken dat 'zoek dekking!' verhaal welquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, met spannende mailtjes oid? Dat je dan maar gewoo ndenkt 'DRUK OP VERZENDEN, SNEL!!!' en dat je dan bijna weg wil rennen van je computer zodra je hebt gedrukt?alsof er een bom gaat ontploffen
Ja dat heb ik ook weleens gehad jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, met spannende mailtjes oid? Dat je dan maar gewoo ndenkt 'DRUK OP VERZENDEN, SNEL!!!' en dat je dan bijna weg wil rennen van je computer zodra je hebt gedrukt?alsof er een bom gaat ontploffen
ja en dan wil ik graag pas de volgende week weer eens kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Harry Potter marathonquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Wilde m'n inmiddels 2,5 week durende Harry Potter marathon nu eindigen met de laatste film, maar schijnbaar is er een Nintendo Direct om 16:00.
Keuzes, keuzes.
Wanneer ga jij de uitnodigingen versturen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
En de uitnodiging van bruiloft broer kwam vanmorgen met de post
Hele leuke kaart. Zij heeft zelf een plattegrondje getekend van de bomenverzameling waar ze gaan trouwen, en dat is de kaart
En ik was de 1e RSVP
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken dat 'zoek dekking!' verhaal wel
dat is eigenlijk het bestequote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens gehad ja
En dan meteen de bios in en telefoon uit oid
slim, en ik ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja en dan wil ik graag pas de volgende week weer eens kijken
Maar goed, dat doe ik dan niet.
Eerste vier delen gekeken tijdens m'n terugvluchtquote:
Dat is een verrassingquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga jij de uitnodigingen versturen?
dit zijn wel goede vliegtuigfilmsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste vier delen gekeken tijdens m'n terugvlucht
Daarna 5, 6 en 7 in de week erna. 8 nog geen tijd voor gehad, maar hij zal gekeken worden.
Jou negerenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen mijn berichtjes trouwens negeren, moet het gewoon kwijt uit mn hoofd. Reageren mag uiteraard ookmaar hoeft niet dus
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:08 schreef TaMieke het volgende:
Wij zijn ook aan Harry Potter begonnenZijn nu bij 4.
Artic had ze nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |