https://tweakers.net/geek(...)-uit-2005-terug.htmlquote:Habbo brengt oude Habbo Hotel-client uit 2005 terug
Het klassieke Habbo-ontwerp uit 2005 keert terug in de vorm van Habbo Hotel Origins. De client verschijnt op 18 juni en is te spelen in drie verschillende talen: Engels, Spaans en Portugees. De versie is ontwikkeld door Macklebee, een van de ontwikkelaars van Habbo.
Macklebee heeft een oude server met verloren bestanden gevonden en heeft de oude Habbo-versie uit 2005 weten terug te brengen. De makers schrijven dat ze met Habbo Hotel Origins willen terugkeren naar de eenvoud van de eerdere versie van de game. Registreren kan via de website, al is aanmelden pas vanaf 18 juni mogelijk.
Omdat het om een 18+-spel gaat, is er volgens Habbo minder strenge automatische moderatie aanwezig dan in de huidige Habbo-omgeving. Daarnaast is Habbo Hotel Origins community driven. Infobus Park wordt in de game omgedoopt tot democratisch forum om te stemmen over de ontwikkeling en richting van het spel. De stemresultaten zijn bindend, aldus de ontwikkelaar.
Habbo Hotel zag in 2000 het levenslicht en werd geïntroduceerd door Sampo Karjalainen en Aapo Kyrölä. Al snel groeide de game uit tot een populaire sociale online game waarin spelers hun eigen avatars creëren en kamers inrichten met virtuele meubels en accessoires. Op het hoogtepunt in 2012 waren er ruim 270.000 avatars geregistreerd en werd Habbo Hotel maandelijks met gemiddeld 5 miljoen unieke gebruikers bezocht.
Is die podcast de moeite waard?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:01 schreef maily het volgende:
Komt Anja ook terug?
Anja speelde jarenlang Habbo maar ging offline en verdween na ontmoeting met sterretje44
Weet ik niet ... maar ik zie dit nieuws al heel de week overal opduiken.quote:
Ik heb de aflevering van nrc geluisterd, die vond ik wel erg interessant, bizar verhaal.quote:
Sterretje44 dook onlangs alweer op:quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:01 schreef maily het volgende:
Komt Anja ook terug?
Anja speelde jarenlang Habbo maar ging offline en verdween na ontmoeting met sterretje44
Werd nieuwsgierig en geen zin om te wachten op die podcast. NRC schreef er eerder al een artikel over. Bizar verhaal wel.quote:
Als ze hun beveiliging niet actualiseren, zeker ja. Als ze enkel hun servers weer aanzetten en het verder wel geloven, vrees ik het ergste en staan ze de volgende dag al in de krant.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Habbo anno 2024 zal niks anders zijn dan een plek om je te laten oplichten en waar je gegevens worden gestolen.
En ook gewoon, net als 15 jaar geleden, om je kinderen online te laten misbruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Habbo anno 2024 zal niks anders zijn dan een plek om je te laten oplichten en waar je gegevens worden gestolen.
Zoveel uren van mijn jeugd gespendeerd aan beide spellen. Was altijd behoorlijk lastig om in de kamer van Reggea7 binnen te komen, een van de rijkste figuren in Habbo Hotel.quote:
Je moet inloggen via je pc/laptop.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:17 schreef roos94 het volgende:
Dus? Het zou zgn vandaag releasen, waar dan?
Ik. Gister was het bomvol als vanouds. Bijna alle kamers vol. Stoelendans en koelkast spel. (Wortel = ban, ijsje mag je iemand kickenquote:
Was altijd al client tochquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ik dacht dat je gewoon via de browser kon spelen. Maar je moet volgens mij een app downlooien. Geen trek in.
Ik ook😅quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nooit gespeeld, ik had toentertijd genoeg aan The Sims & een spel als World of Warcraft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |