Dit moet inderdaad stoppen.quote:Tukkertje Sterre krijgt een hoop te voortduren, er staat inmiddels 2000 euro op het hoofd van de transgender. Dat bedrag wordt er op Telegram uitgeloofd voor wie Tukkertje Sterre zwaar lichamelijk letsel toebrengt en daarvan een filmpje als bewijs aan weet te leveren. Het adres van Sterre staat er bij. “Heb jij niets te verliezen en wil je snel cash? Hier kun je deze dikke homofiel vinden.”
Sterre zegt nu niet meer over straat te durven, er zijn namelijk al twee mislukte pogingen om haar te grazen te nemen op beeld vastgelegd. Het is bijna knap dat het de ‘daders’ niet is gelukt, maar goed, Sterre is natuurlijk best een flinke.
In maart werd Sterre in het centrum van Hengelo klemgereden door, volgens haar, vier leden achter Telegramgroep LooijKartel Highlights. “Ik heb ze met pepperspray van me af weten te houden. Ze zijn vervolgens doorgereden naar de politie en hebben aangifte tegen mij gedaan. Daarop heb ik een dag vast gezeten.” Helaas.
https://www.roddelpraat.n(...)oebrengen#p213895636
Hoezo betere begeleiding? Jij weet toch helemaal niet hoe de begeleiding van deze persoon eruit ziet? Met je ongefundeerde speculaties.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:40 schreef Za het volgende:
...
Ik vind dat mensen met een verstandelijke beperking een betere begeleiding zouden moeten krijgen. Is het verantwoord hen in transitie te laten gaan, ik weet het niet.
Gun ze wel dat ze gewoon finaal in elkaar worden getrapt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:03 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een ziek volk. Hopelijk worden ze aangepakt.
Al ziet Sterre er wel een beetje uit alsof zij met gemak dat Looijkartel de tyfus in kan meppen.
Tijd dat de FOK!-knokploeg eens bij ze langsgaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:42 schreef FvanS het volgende:
Ook gewoon dezelfde groep![]()
Anonieme internethelden, die het altijd op zwakzinnigen hebben voorzien. Hopelijk worden ook deze uit hun anonimiteit gehaald.
Hoezo?, hij zingt best aardig hoor...quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:44 schreef herverwijderd het volgende:
Wat zijn dat toch voor complete debielen die zoiets leuk vinden?
Zover ik weet niet, opgepakt na 90 dagen (ongeveer) vrijgelaten en dat was het laatste, braddie zelf is ook verdwenen van het internetquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh ja, dat kartel. Zijn die lui die toen vanwege het gedoe bij Braddie werden opgepakt nou al eens veroordeeld eigenlijk? Een serieuze straf zou de meelopers die nu blijkbaar nog steeds doorgaan bij deze "Sterre" hopelijk een beetje afschrikken.
Waarom dat laatste? TBS is een strafrechtmaatregel. En bovendien bedoeld om de maatschappij te beschermen tegen daders met een ernstige stoornis, niet om mensen tegen zichzelf te beschermen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef Jahr00n het volgende:
Het kartel opdoeken en Sterre tegen zichzelf in bescherming nemen in een TBS kliniek.
Mooi dat je jezelf ziek vindt, want dat ben jij ook als voormalig 'potenrammer' die hier nooit enige blijk van heeft gegeven dat hij daar spijt van heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:03 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een ziek volk. Hopelijk worden ze aangepakt.
Al ziet Sterre er wel een beetje uit alsof zij met gemak dat Looijkartel de tyfus in kan meppen.
Deze beschuldiging (voormalig potenrammer) is gebaseerd op welke post?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:21 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf ziek vindt, want dat ben jij ook als voormalig 'potenrammer' die hier nooit enige blijk van heeft gegeven dat hij daar spijt van heeft.
Idd.. bizar dat jouw begeleiders je nog op het internet laten...quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:40 schreef Za het volgende:
Ik vind dat mensen met een verstandelijke beperking een betere begeleiding zouden moeten krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |