https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-jaar-vet-lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:56 schreef Xlarge het volgende:
Elke krant : VETTER DAN OOIT !!!!!!
Maar on-topic, ja ik ga hem eten, ik vind het altijd weer lekker
https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-jaar-vet-lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
VETTER DAN VET MENSEN!!!!!!! HOOGSTE VETPERCENTAGE OOIT!!!!11’qnnqnqwn1111
Zo heb ik ze het liefste, of het nu gaat om een haring, miss nederland of een hamburgerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:18 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Zo heb ik ze het liefste, of het nu gaat om een haring, miss nederland of een hamburger
-quote:
Ze zijn pas donderdag te koop hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:17 schreef sturmpie het volgende:
niet te vreten, ik heb duizenden van die dingen gefabriceerd, het is te smerig voor woorden, dat mensen dat eten is walgelijk.
Gefabriceerd? Komt haring uit de fabriek?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:17 schreef sturmpie het volgende:
niet te vreten, ik heb duizenden van die dingen gefabriceerd, het is te smerig voor woorden, dat mensen dat eten is walgelijk.
scooooooooooopquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Gefabriceerd? Komt haring uit de fabriek?
Het eerste vaatje Hollandse Nieuwe, vangst 2024, is vanmiddag tijdens de veiling voor ¤ 81.000,- afgehamerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:09 schreef golfer het volgende:
1e vaatje wordt vandaag geveild:
https://hersenvrienden.nl(...)oor-hersenonderzoek/
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Gefabriceerd? Komt haring uit de fabriek?
ha ha haquote:
In welke fabriek worden haringen gemaakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef sturmpie het volgende:
ha ha ha
ik deed ze met de hand schoonmaken, maar er zijn ook machinaal schoongemaakte haringen per 50 verpakt rechtstreeks uit de fabriek en die zitten vol graten, die kan je beter nog eens schoonmaken voordat je ze hapt, maar om 'n lang verhaal kort te maken, 't is echt vies en smerig, 'n rauwe vis in pekelwater, gadverdamme
zal wel ergens uit de buurt van Katwijk komen. verkopen voornamelijk aan supermarkten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In welke fabriek worden haringen gemaakt?
Beter dan vorig jaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:49 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag vers van het mes er eentje genuttigd. Heerlijk rosé en romig.
Ik vind de haring steeds verder achteruit gaan. Niet de vis zelf, maar hoe er mee omgegaan wordt. Bij steeds meer visstanden op markten ligt de haring in grote gamellen schoongemaakt (meestal niet erg goed) te wachten op klandizie en te oxideren. Een prachtig product wordt verkracht. God weet hoe lang ze al liggen. Steeds minder visboeren maken ze voor je neus schoon. Voordat ik zo een gamelharing koop ga ik nog liever naar de Supermarkt en haal eentje die in beschermende atmosfeer in de koeling ligt. Niet dat die prijzen wint, maar is beter dan die uit een gamel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben echt wel een haring liefhebber, maar voor mij smaakt de haring hoe langer hij in de pekel gelegen heeft beter. En koop alleen vuile haring en maak ze zelf schoon, was als jong ventje werkzaam bij een visboer en heb duizenden en duizenden haringen schoongemaakt. Voor mijn gevoel dus liever zo uit de pekel mee naar huis, schoonmaken en eten is het lekkerst.
LOLquote:
Dus waarom blijf je het steeds maar herhalen?quote:Op zondag 23 juni 2024 18:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
LOL
Waarom reageer je dan?
Ik heb hier vaker over geklaagd, en vaak kwam jij dan melden dat jouw visboer nog vers van het mes schoonmaakt
Herhaling is de kracht van de reclamequote:Op zondag 23 juni 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus waarom blijf je het steeds maar herhalen?
Appels en peren...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Lekker, maar goeie gekruide kibbeling is lekkerder
FTFYquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Lekker, maar goeie gekruide kibbeling is vind ik lekkerder
In een tentharingenfabriekquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In welke fabriek worden haringen gemaakt?
hij was vetter dan de jaren ervoor hequote:Op donderdag 27 juni 2024 13:36 schreef golfer het volgende:
Wij hebben er ook net weer eentje bij onze viswinkel weggewerkt.
Nee.quote:
Ik zou sowieso nooit haring in een supermarkt halen.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:53 schreef Nober het volgende:
Wanneer vervangt de nieuwe haring de inmiddels niet meer nieuwe haring in de supermarkt?
Helaas zijn dat witte raven aan het worden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit haring in een supermarkt halen.
Als ik ´t doe dan bij een kwalitatief goede visboer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |