Sterktequote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Blues het volgende:
Hopen op nog een paar mooie dagen![]()
[ link | afbeelding ]
Bromde hij nog wat terugquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:26 schreef AnneX het volgende:
En tegen één zo’n ouwe kerel heb ik een opmerking gemaakt over de brandende peuk, die hij op straat gooide.
# die durft
* DancingPhoebe gaat bij het raam zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:34 schreef Lonaa het volgende:
*gaap.
Vrije dag, toch vroeg de wekker. Zo even iets afgeven en dan doen wij een dagje sightseeing Rotterdam met aansluitend een FOK!-meet.
Heb jij zo’n spionnetje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe gaat bij het raam zittenkrul
Minequote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe gaat bij het raam zitten
Mijn huis is bijna enkel raam. En ik heb een aantal strategisch geplaatste tafeltjes staanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb jij zo’n spionnetje?
Je woont toch ‘boven’?
Ja, ooit eens een interview met haar gezien. Goed mens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou wat een prachtig nieuws. Daar krijg je toch vertrouwen in de maatschappij van![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-van-rijke-erfgename
Nu alweerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inderdaad koud
Ik zit nu een beetje frisjes in mijn handdoek op te drogen na de laatste uurtjes zwembad
Vanavond alles inpakken en morgen de eerste etappe naar huis
Wat voor route nemen jullie? Waren jullie daar maar een week?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inderdaad koud
Ik zit nu een beetje frisjes in mijn handdoek op te drogen na de laatste uurtjes zwembad
Vanavond alles inpakken en morgen de eerste etappe naar huis
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Myraela het volgende:
Blik perzik in de Ninja creami maakt een best prima ijsje.
Gewoon blikperzik in een ijsmaker? Of nog meer erbij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Myraela het volgende:
Blik perzik in de Ninja creami maakt een best prima ijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |