Je vergeet Famke en Frans.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Dan heeft ze wat ervaring om hier mee om te gaan. Bezwaarproceduremogelijkheden genoeg. En oog voor de wereld om haar heen.
Is dit serieus het enige stukje smeer waar de d66 gelieerde puppetmedia mee aan kunnen komen? Is voor de rest het emmertje leeg?
Dan zal er vast niet zo veel aan de hand zijn met Mona.
Wie?quote:
De AD wegzetten als D66 gelieerde puppetmedia, is het “shooten” van de “messenger” echt de enige reactie…quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Dan heeft ze wat ervaring om hier mee om te gaan. Bezwaarproceduremogelijkheden genoeg. En oog voor de wereld om haar heen.
Is dit serieus het enige stukje smeer waar de d66 gelieerde puppetmedia mee aan kunnen komen? Is voor de rest het emmertje leeg?
Ze zit er heus niet namens de BBB hoor. Gewoon een typetje eigengeilerei. Ze is een bewuste 'Being there.'quote:Op maandag 17 juni 2024 21:59 schreef Sephael het volgende:
Hahaha, BBBers zijn hypocriet, wie had dat zien aankomen![]()
Wel mooi dat het zo ongeloofwaardig is dat alleen de usual trolls er nog omheen kunnen, maar dat elk normaal denkend mens dit ook niet meer kan verantwoorden.
NSC tekent petitie voor stagevergoeding en stemt twee uur later tegenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik kan niet wachten tot kabinet Clown I op het bordes staat.
"Rechts lullen, links vullen" is helemaal 2024quote:Op maandag 17 juni 2024 21:14 schreef Lichtloper het volgende:
Boeiend, zolang de huidige regels gelden mag je daar gewoon een beroep op doen.
Je bedoelt Kabinet Karbonade Klownsquote:Op maandag 17 juni 2024 21:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik kan niet wachten tot kabinet Clown I op het bordes staat.
Ik heb twee keer grootschalige noodopvang in "mijn achtertuin" gehad. Daar had ik nul komma nul problemen mee. Ik heb ook Syrische buren waar iedereen prima mee kan opschieten. Waar ik wel moeite mee zou hebben is een noodopvang die willens en wetens overbelast wordt, zoals de opvang in ter Apel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef Cruzinats het volgende:
De zoveelste fophef, letterlijk niemand geeft een neuk man.
We zijn uiteindelijk allemaal NIMBYs. Wie wil er nou écht in AZC in de achtertuin bijvoorbeeld?
Simp. Kaag had dit moeten doen. Dan had je een heel topic met gejammer gevuld.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:54 schreef Cruzinats het volgende:
De zoveelste fophef, letterlijk niemand geeft een neuk man.
We zijn uiteindelijk allemaal NIMBYs. Wie wil er nou écht in AZC in de achtertuin bijvoorbeeld?
Ook ik heb hier nu ook al meer dan twee jaar een noodopvang op 200 meter en vind het geen enkel probleem. Ik heb van de buren nooit een ander geluid gehoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb twee keer grootschalige noodopvang in "mijn achtertuin" gehad. Daar had ik nul komma nul problemen mee. Ik heb ook Syrische buren waar iedereen prima mee kan opschieten. Waar ik wel moeite mee zou hebben is een noodopvang die willens en wetens overbelast wordt, zoals de opvang in ter Apel.
Wat dit keer Gia?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef Gia het volgende:
Links heeft weer wat stront gevonden om mee te gooien!! Op naar de volgende bewindspersoon!
als goed politiek rechts conservatief, is dit totaal niet in strijd met enig ideaal.quote:
Tja, waar jij er nul komma nul problemen mee had. Heeft een ander dat wel. (Ik durf zelfs wel te stellen dat een ruime meerderheid van de Nederlanders er wel problemen mee zou hebben) Mooi daarom dat we in Nederland een bezwaarprocedure kennen om dat kenbaar te maken. En als de gemeente of rechter daarin mee gaat dan is dat plan van tafel. Mooi toch? Of denk jij dat omdat jij het geen probleem vindt iedereen het maar moet accepteren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb twee keer grootschalige noodopvang in "mijn achtertuin" gehad. Daar had ik nul komma nul problemen mee. Ik heb ook Syrische buren waar iedereen prima mee kan opschieten. Waar ik wel moeite mee zou hebben is een noodopvang die willens en wetens overbelast wordt, zoals de opvang in ter Apel.
Bezwaar maken om een huismus? Meh.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Simp. Kaag had dit moeten doen. Dan had je een heel topic met gejammer gevuld.
De echte Nederlander kan niet een dementerende oudere zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
als goed politiek rechts conservatief, is dit totaal niet in strijd met enig ideaal.
Want er is nu eenmaal verschil tussen mensen en al dat geliujke behandeling geneuzel, de echte nederlander is er totaal niet de duppe van. De mensen hebben kennis van de spelregels en of kennen mensen die ze kunnen helpen met het toepassen van de spelregels.
(behalve dan de mensen die op ons stemmen, die veel oneerlijkheid zien.... maar die stemmen zelf voor meer ongelijkheid door te stemmen op een partijen wie conservatisme als einddoel hebben).
Nimby gedrag ten koste van bejaarden die hun hele leven hard hebben gewerkt om ONS land op te bouwen.quote:
Geen idee of dat het is. Vraag het haar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nimby gedrag ten koste van bejaarden die hun hele leven hard hebben gewerkt om ONS land op te bouwen.
Grappig hoe "zelfdenkend" rechts nu alleen nog maar bezig is met ontwijken en zichzelf naïef voordoen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee of dat het is. Vraag het haar.
In ieder geval laat ze wel merken daarmee dat ze oog heeft voor de natuur en niet kosten wat het kost maar te willen bouwen.
Goede eigenschap. Zeker in deze tijd. Toch?
Goedpraten en wegkijken heette dat toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe "zelfdenkend" rechts nu alleen nog maar bezig is met ontwijken en zichzelf naïef voordoen.
Ik vind het vooral nog al getuigen van kleinzieligheid hoe links probeert te hakken op aankomende ministers van een kabinet waar ze het niet mee eens zijn door middel van een huismus.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe "zelfdenkend" rechts nu alleen nog maar bezig is met ontwijken en zichzelf naïef voordoen.
Had je die mening ook bij Pechtolds appartement?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nog al getuigen van kleinzieligheid hoe links probeert te hakken op aankomende ministers van een kabinet waar ze het niet mee eens zijn door middel van een huismus.
Hoe kleinzielig kun je zijn als je op die slak zout gaat leggen. Als er niet meer te vinden is, zal het wel goed zitten met mona.
Nee, het gaat om het principe en het ging ook niet een huismus, het ging om stikstof tot aan de Hoge Raad toe. Jij bent altijd de eerste om ontzettend boos te worden als, in jouw ogen, linkse politici dit soort dingen doen en nu doe je alsof Keijzer slachtoffer is van links, wat een deconfiture.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nog al getuigen van kleinzieligheid hoe links probeert te hakken op aankomende ministers van een kabinet waar ze het niet mee eens zijn door middel van een huismus.
Hoe kleinzielig kun je zijn als je op die slak zout gaat leggen. Als er niet meer te vinden is, zal het wel goed zitten met mona.
Ja, het lijkt erop dat er is gezocht naar gaten in de vergunningaanvraagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het principe en het ging ook niet een huismus, het ging om stikstof tot aan de Hoge Raad toe. Jij bent altijd de eerste om ontzettend boos te worden als, in jouw ogen, linkse politici dit soort dingen doen en nu doe je alsof Keijzer slachtoffer is van links, wat een deconfiture.
Stikstof die volgens haar geen probleem is als het om bouwen gaat behalve als het om bouwen voor HAAR deur is. Dat noemen we wel eens met een moeilijk woord "hypocriet" maar dan met hoofdletters.
Mooie verwijzing naar een voorval inderdaad waar een d66'er ook in gebreke was.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Had je die mening ook bij Pechtolds appartement?
Geen zin om het terug te zoeken, dus ik vraag het je maar gewoon.
Snap dat nou toch .. zulke dingen zijn alleen relevant als Jesse naar zijn schoonfamilie vliegt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het principe en het ging ook niet een huismus, het ging om stikstof tot aan de Hoge Raad toe. Jij bent altijd de eerste om ontzettend boos te worden als, in jouw ogen, linkse politici dit soort dingen doen en nu doe je alsof Keijzer slachtoffer is van links, wat een deconfiture.
Stikstof die volgens haar geen probleem is als het om bouwen gaat behalve als het om bouwen voor HAAR deur is. Dat noemen we wel eens met een moeilijk woord "hypocriet" maar dan met hoofdletters.
Een huismusje is toch wel wat tastbaarder dan een papieren stikstof probleem.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huismus. Het gaat erom dat deze minister zelf is waar ze tegen op moet treden. Vergelijk het met een minister van Justitie die dit jaar nog veroordeeld is voor drugs dealen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bezwaar maken tegen bouwen is hetzelfde als een misdrijf?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huismus. Het gaat erom dat deze minister zelf is waar ze tegen op moet treden. Vergelijk het met een minister van Justitie die dit jaar nog veroordeeld is voor drugs dealen.
Oh en als de mus echt zo belangrijk voor haar was zoals jij hier volgens mij bewust vals wil voorstellen, dan had ze daar niet gewoond in een nieuwe megavilla.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)megavilla-niet-tegen
Harder roepen, Shame! SHaME SHAME11111!!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huismus. Het gaat erom dat deze minister zelf is waar ze tegen op moet treden. Vergelijk het met een minister van Justitie die dit jaar nog veroordeeld is voor drugs dealen.
Oh en als de mus echt zo belangrijk voor haar was zoals jij hier volgens mij bewust vals wil voorstellen, dan had ze daar niet gewoond in een nieuwe megavilla.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)megavilla-niet-tegen
En vergelijkt het met drugs dealenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Mona Keijzer maakt gebruik van wettelijk voorgeschreven rechtsbeschermingsmogelijkheden. Links Nederland is te klein.
Waar gaat het over zeg. Mijn hemel.
Holy shit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:
die dit jaar nog veroordeeld is voor drugs dealen.
De linkse media bingo score kaart!quote:Op maandag 17 juni 2024 21:44 schreef Red_85 het volgende:
Het is gewoon lachen. Ze staat een klein beetje voor joker, helemaal door er zo'n jamaarhetiseenpriveaangelegenheid dooddoener aan te plakken om maar te proberen deze actie uit het nieuws te krijgen. Dat is alles.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Mona Keijzer maakt gebruik van wettelijk voorgeschreven rechtsbeschermingsmogelijkheden. Links Nederland is te klein.
is het AD links? That's a first.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef Gia het volgende:
Links heeft weer wat stront gevonden om mee te gooien!! Op naar de volgende bewindspersoon!
Nu wel. Anders zouden ze geen kritiek hebben.quote:
De stront komt letterlijk van rechts, net als de NSB vlaggetjes en het verspreiden van ideeen uit de nazi-ideologie (ik quote Mark Rutte, premier van Nederland hier).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef Gia het volgende:
Nee, jij wilt dat ze voor joker staat. Dat is alles. Ze doet niets onwettigs (zoals een kamermeerderheid negeren).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is gewoon lachen. Ze staat een klein beetje voor joker, helemaal door er zo'n jamaarhetiseenpriveaangelegenheid dooddoener aan te plakken om maar te proberen deze actie uit het nieuws te krijgen. Dat is alles.
Lees anders even de zin voor het stuk dat je dik hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bezwaar maken tegen bouwen is hetzelfde als een misdrijf?
Die vergelijking slaat echt totaal nergens op.
Try again.
Wat een zieligheid hier zeg tegenwoordig.
Allemaal butthurt dat er alsnog een kabinet komt na al het gekloot van de afgelopen maanden. It shows!
Of weigeren wetten uit te voeren?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, jij wilt dat ze voor joker staat. Dat is alles. Ze doet niets onwettigs (zoals een kamermeerderheid negeren).
Geen idee wat je wil.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Harder roepen, Shame! SHaME SHAME11111!!
Aardig radicale praat vanwege een artikel in notabene het AD, beste inslagenreuring. Gaat 'ie?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De stompzinnigheid is niet te bevatten.
Wordt me steeds meer duidelijk dat links een groepje terroristen zijn. Het fatsoen gaat door het raam, moddergooien en ad hominem is het strijdplan. En als er ergens een kamermeerderheid genegeerd kan worden zijn ze er niet vies van om de democratie nog even naast zich neer te leggen.
Eng, eng volk. Brrr.
Je bedoelt met links van die stikstof-tegenwerkende huismusbeschermers?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De stompzinnigheid is niet te bevatten.
Wordt me steeds meer duidelijk dat links een groepje terroristen zijn. Het fatsoen gaat door het raam, moddergooien en ad hominem is het strijdplan. En als er ergens een kamermeerderheid genegeerd kan worden zijn ze er niet vies van om de democratie nog even naast zich neer te leggen.
Eng, eng volk. Brrr.
Waarom zou je wetten uitvoeren van volk wat het ware gezicht heeft getoond. Ontbinden die hap.quote:
Het lijkt wel zo'n oude Dreft reclame "30 borden later schuimde hij nog volop" (of voor de kenners, een Neerlands Hoop sketch)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aardig radicale praat vanwege een artikel in notabene het AD, beste inslagenreuring. Gaat 'ie?
Ik denk dat je niet veel te verliezen hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zou je wetten uitvoeren van volk wat het ware gezicht heeft getoond. Ontbinden die hap.
Voor de rest vooral de hypocrometer langs het nieuwe kabinet houden. Vermakelijke kost hier. Alleen jammer dat mijn IQ klappen krijgt van de posts die hier langskomen.
Oh de mestkelder is nog lang niet leeg hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aardig radicale praat vanwege een artikel in notabene het AD, beste inslagenreuring. Gaat 'ie?
Ik heb geen moeite met Fransje afzeiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als onze vrolijke frikandellenvretende groene paus. Die in een energieslurpende villa woont zonder zonnepanelen, nietwaar?
Heeft 'ie het niet over Mora?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Fransje afzeiken.
Maar zoiets posten nadat je mij net terrorist hebt genoemd voor mildere kritiek is wel een beetje hypocriet. Al verklaard dat wellicht wel waarom je zo opkomt voor Mona.
Over welke van de twee heb je het nou?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als onze vrolijke frikandellenvretende groene paus. Die in een energieslurpende villa woont zonder zonnepanelen, nietwaar?
En hoe verhoudt dat zich tot de reacties van schuimbekkend nederland wanneer de overheid weer eens door een rechter wordt teruggefloten in zaken aangespannen door milieuorganisaties?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
jamaarneemaarjamaarneemaar!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dat zich tot de reacties van schuimbekkend nederland wanneer de overheid weer eens door een rechter wordt teruggefloten in zaken aangespannen door milieuorganisaties?
Als je wettelijke rechtsbescherming vergelijkt met drugshandel ben je wel een terroristje ten aanzien van de democratie inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Fransje afzeiken.
Maar zoiets posten nadat je mij net terrorist hebt genoemd voor mildere kritiek is wel een beetje hypocriet. Al verklaard dat wellicht wel waarom je zo opkomt voor Mona.
Dat is puur activisme. Zelfs de meest schone stalsystemen worden afgeschoten voor de rechtbank. Want stikstof moet immers wel een probleem blijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dat zich tot de reacties van schuimbekkend nederland wanneer de overheid weer eens door een rechter wordt teruggefloten in zaken aangespannen door milieuorganisaties?
Gebruikmaken van de voorgeschreven rechtsbeschermingsmogelijkheden wanneer daarvanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is puur activisme. Zelfs de meest schone stalsystemen worden afgeschoten voor de rechtbank. Want stikstof moet immers wel een probleem blijven.
Als de rechter op de stoel kruipt van de wetgever en integraal beoordeelt, zoals veel gebeurt bij groene aangelegenheid, dan is dat activistisch ja. Snap je die nuance?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gebruikmaken van de voorgeschreven rechtsbeschermingsmogelijkheden wanneer daarvan
- de uitkomst je bevalt: prima!
- de uitkomst je niet bevalt: PUUR ACTIVISME!
Maar die vergelijking maakte ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je wettelijke rechtsbescherming vergelijkt met drugshandel ben je wel een terroristje ten aanzien van de democratie inderdaad.
Dit klinkt als wat een terrorist zou zeggen volgens je eigen logica.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als de rechter op de stoel kruipt van de wetgever en integraal beoordeelt, zoals veel gebeurt bij groene aangelegenheid, dan is dat activistisch ja. Snap je die nuance?
Is niet gebeurd. De rechters zeggen gewoon dat de uitvoerende macht die wetten uit dient te voeren omdat dat nu eenmaal de taak is van de uitvoerende macht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als de rechter op de stoel kruipt van de wetgever en integraal beoordeelt, zoals veel gebeurt bij groene aangelegenheid, dan is dat activistisch ja. Snap je die nuance?
Hier heeft links niet van terug. Alhoewel, op naar de volgende.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef Gia het volgende:
glazenmaker, leest sarcasme niet goedquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De echte Nederlander kan niet een dementerende oudere zijn.
Korenfok 2024
Rob Jetten, niet Jesse Klaverquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Snap dat nou toch .. zulke dingen zijn alleen relevant als Jesse naar zijn schoonfamilie vliegt.
In dit soort gevallen zijn het de zure linkse media die politici zwart willen maken.
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
glazenmaker, leest sarcasme niet goed
Korenfok 2024
In het binnenland praat wappie rechts er nog een beetje verdekt over met als schaamhaagje "activistische" rechtsspraak. Bij internationaal recht durven ze gewoon hardop te zeggen wat ze denken: het is een papieren werkelijkheid en als die tegen ons belang in gaat moeten we het negeren. Bovendien doen hunnie het ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is niet gebeurd. De rechters zeggen gewoon dat de uitvoerende macht die wetten uit dient te voeren omdat dat nu eenmaal de taak is van de uitvoerende macht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |