quote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk gaat bijna iedereen door naar de volgende ronde.
heb je naam erbij gezet ouwe reusquote:Op maandag 17 juni 2024 20:12 schreef FvanS het volgende:
Wat zit je nou mijn plaatje te jatten joh, vuile vuile Utrechter.
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
België wordt 2e en zal tegen NL spelen en dan pakken we jullie Nee zo zit ik niet in elkaar.
Ze moeten nog iets meer dan een minuut, plus extra tijd.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemaakt door FvanS
Zielig voor hem
Bij de avondvierdaagse krijgt ook iedereen een medaille en een snoepzakquote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat heeft hoopquote:Op maandag 17 juni 2024 20:34 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland werd ook EK winnaar na verlies in de eerste wedstrijd met 1-0
Je zegt het al: bijna.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen behalve België waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom? Ze spelen nu echt goed. Bij het afgelopen WK was België een drama, maar ze zijn nu weer terug. Heb ik wel respect voor. Het valt me wel op dat De Bruyne, die eerdaags topvoetbal speelde, teruggezakt is tot de derde viool. Je ziet hem amper nog. Zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk genieten. Als de belgen eruit vliegen is voor mij het ek al geslaagd
Leugens. Die andere Belgen mogen de veters van KdB nog niet eens strikken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:50 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waarom? Ze spelen nu echt goed. Bij het afgelopen WK was België een drama, maar ze zijn nu weer terug. Heb ik wel respect voor. Het valt me wel op dat De Bruyne, die eerdaags topvoetbal speelde, teruggezakt is tot de derde viool. Je ziet hem amper nog. Zal de leeftijd wel zijn.
Wat een onzinquote:Op maandag 17 juni 2024 21:30 schreef TLC het volgende:
Ik zag die Tedesco zo spastisch juichend tekeergaan na die goal van Lukaku, als het nu tegen Spanje of Duitsland was a la, maar tegen Slowakije...
Die krijg je van mij terug als je bewering niet waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat een onzin
Het is een EK geen heel seizoen, ieder punt telt.
Maar België gaat een EK krijgen zoals Nederland in 2012.. 0 punten
Doug is al op zoek naar de luiers denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die krijg je van mij terug als je bewering niet waar blijkt te zijn.
Jeetje wat spannendquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die krijg je van mij terug als je bewering niet waar blijkt te zijn.
Sportiviteit ontbreekt wel eens heb ik gezien in VBL. Voetbal is maar een spelletje, niets meer en niets minder.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sportiviteit ontbreekt wel eens heb ik gezien in VBL. Voetbal is maar een spelletje, niets meer en niets minder.
Het tegenovergestelde eigenlijk (voetbal is oorlog), alhoewel iedereen dat denkt maar niet zo is:quote:
Het grootste gevaar is inderdaad nu wel een negatieve spiraal. Uiteindelijk verliezen ze redelijk onterecht gisteren, zeker op basis van de tweede helft.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:18 schreef Vincent_student het volgende:
Ik verwonder er me nog steeds weer over dat supporters elkaar de koppen in elkaar hakken. Zoals de Engelsen tegen de Serviërs in Gelsenkirchen. Die gasten kennen elkaar niet eens, hebben elkaar nog nooit persoonlijk ontmoet, dus niemand heeft elkaar wat gedaan. Onbegrijpelijk.
Maar goed, terug on-topic. Ik hoop dat de Belgische selectie de hoop niet verliest en er weer net zo ingaat bij de volgende twee wedstrijden, alleen wat beter opletten. Maar ja, ik kan me de fouten wel een beetje voorstellen in de hitte van de strijd.
Het was millimeterwerk, dat buitenspel en die hands was niet opzettelijk. Hij wapperde wat. Op zo'n moment vraag je je dan af, schieten die regels hun doel voorbij. Aan de andere kant moet je eenduidig zijn, want misbruik ligt anders op de loer. Ik had het wel erg te doen met het Belgisch elftal. Het waren stuk voor stuk prachtige doelpunten. Als die VAR er niet was geweest, was België gewoon spekkoper geweest. Het is goed dat het er is, maar ik denk dat Lukaku vannacht slecht heeft geslapen, de arme jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is inderdaad nu wel een negatieve spiraal. Uiteindelijk verliezen ze redelijk onterecht gisteren, zeker op basis van de tweede helft.
Ik heb zo'n scenario in mijn hoofd. Hopelijk geen karma voor jullie. Maar toch zou je die karma wel verdienen.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk genieten. Als de belgen eruit vliegen is voor mij het ek al geslaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik niet. Sommige mensen houden gewoon van knokken. Meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:18 schreef Vincent_student het volgende:
Ik verwonder er me nog steeds weer over dat supporters elkaar de koppen in elkaar hakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |