Nou ben je wel heel hard voor van Basten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En laatst praatte er ook iemand mee met een verstandelijke handicap.
Inclusie is veel te veel doorgeslagen.
Laten we Rafael van der Vaart niet demoniseren.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En laatst praatte er ook iemand mee met een verstandelijke handicap.
Inclusie is veel te veel doorgeslagen.
Dat zou goed kunnen inderdaad, al zou het mij verbazen dat theo daarmee instemt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Theo met Bossie zit hebben ze vaak genoeg discussies.
In deze setting nooit.
Volgens mij krijgt Theo vooraf de opdracht om de vrouwen niet tegen te spreken zodat ze niet voor lul staan.
Ik heb liever een inhoudelijke analyse dat een schoolkrantitem van Jeroen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het is Kroatië - Albanië, zo veel valt er nou ook weer niet te bespreken toch. Net ingeschakeld, mooi op tijd voor de volksliederen
Ik ook voor een grote wedstrijd, voor dit juist andersom (hoewel ik het item dus niet heb gezien, geen idee of ik het leuk had gevonden)quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever een inhoudelijke analyse dat een schoolkrantitem van Jeroen.
Wie noemt zijn zoon nou Ragnar.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Ragnar Niemeijer is een prima commentator trouwens.
Ik vind dat de presentatrice van de NOS ook prima is voorbereid. Leonne doet ook haar best maar die snapt er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een vrouw die van voetbal weet, niet iemand die er zit staat omdat het moet.
Jij denkt dat ex-voetbalster Leonne hetero is?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaan mensen die geen hetero zijn, of stemmers op *inserteenpartij*, ook nog over voetbal praten, echt wtf!
Ik juist voor dit soort wedstrijden, de grote landen ken ik wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook voor een grote wedstrijd, voor dit juist andersom (hoewel ik het item dus niet heb gezien, geen idee of ik het leuk had gevonden)
Ragnar Ravnsson. En Ravn dus.quote:
In elk geval uit The Last Kingdomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |