SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door datismijnmening op 17-06-2024 17:48:46 ]-XOXO-
chinese gehaktschnitzels morgen?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
Nee het is speklapjes geworden met groente. Morgen de gehaktschnitzels of Chinees..
vreetboeiquote:Op maandag 17 juni 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
Nee het is speklapjes geworden met groente. Morgen de gehaktschnitzels of Chinees..
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowakenquote:Op maandag 17 juni 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het schandvoer zit er weer in. Mooi op tijd voor de volgende wedstrijd.
Ik hoop op een leuke pot met veel goals, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowaken
Voor mijn pool slecht, maar zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowaken
Broodje gehaktbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog 2 gehaktballetjes, pistoletje en een salade erbij
zat in de planningquote:
ik zit in een burnout niet alles is logisch meerquote:
niet meer, ik ging naar buiten, spontaan grijsquote:
spekjes op schnitzelquote:Op maandag 17 juni 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
Zo etenTwijfel nog tussen gehaktschnitzel of speklapjes.
en als ik een TR zet als ze Tilburg lopen te bashen ga jij me appen dat dat niet de bedoeling isquote:
Zouden nog veel mooiere velgen kunnen worden als je me eens die link zou gevenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zat in de planning
volgend jaar nieuwe velgen en banden
betaal ik gewoon met de OF
Sito stick is wel echt lekkerquote:Op maandag 17 juni 2024 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dimmy is dan weer meer een sitostick
moet je bij mijn pimp zijnquote:Op maandag 17 juni 2024 18:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zouden nog veel mooiere velgen kunnen worden als je me eens die link zou geven
Ja sowieso in mijn top drie snackbar snacks.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sito stick is wel echt lekker
Past dus wel bij dimmy
die laat pufjes die ruiken naar roosjesquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dimmy is dan weer meer een sitostick
Heeft de vrouw gekookt voor je?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Zo ook maar eens op huis aan kijken wat de pot schaft
Neuh.quote:
Kom vechten danquote:Op maandag 17 juni 2024 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
en Dudor een hele snackbar
ahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kom maar met die centjes.quote:
Stuur maar een betaalverzoek. En een previewquote:Op maandag 17 juni 2024 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft de vrouw gekookt voor je?
[..]
Neuh.
[..]
Kom vechten dan
[..]
Kom maar met die centjes.
Je hebt haar irl gezien. Dat was je previewquote:Op maandag 17 juni 2024 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuur maar een betaalverzoek. En een preview
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft de vrouw gekookt voor je?
[..]
Neuh.
[..]
Kom vechten dan
[..]
Kom maar met die centjes.
Ieuwliedepeelie courgettequote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik krijg straks pasta met zalm en courgette
Teveel info @Haagsquote:Op maandag 17 juni 2024 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ieuwliedepeelie courgette
@:4everblackeyed de hotpants is aan
Heeft 4E de hotpants aan of jij?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed de hotpants is aan
En poepen doet ze ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die laat pufjes die ruiken naar roosjes
Goed punt. Hoeveel geld wil je?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt haar irl gezien. Dat was je preview
Je moet het ook niet opdrinkenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buikgriep van zwemmen in minder schoon buitenwater.
ze hebben de saus en ui gewoon er bij, niet er in. is geen frikandel speciaal. is gewoon een frikandel met uitjes mayo en ketchup of curryquote:
Is dit een grapquote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
Ja zo ziet dat ding er echt uit:
[ link | afbeelding ]
ow ik zie nu dat je er zelfs zelf de saus op moet knallen..quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben de saus en ui gewoon er bij, niet er in. is geen frikandel speciaal. is gewoon een frikandel met uitjes mayo en ketchup of curry
Ik. Want het is warmquote:Op maandag 17 juni 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft 4E de hotpants aan of jij?
Hoeveel heb je er voor over? Even specificeren voor foto en bewegend beeldquote:
Anderzijds, een "normale" ziet er ook niet uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raarquote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto van de saunameetquote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit op dit moment best goed uizienquote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is haar OF niet gewoon centraal geregeld? Bepaal je per user een prijs? Dat lijkt me lastigquote:Op maandag 17 juni 2024 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik. Want het is warm
[..]
Hoeveel heb je er voor over? Even specificeren voor foto en bewegend beeld
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Allemaal ppvquote:Op maandag 17 juni 2024 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is haar OF niet gewoon centraal geregeld? Bepaal je per user een prijs? Dat lijkt me lastig
Ik moest terug scrollen om er achter te komen wat dit was. Mijn gok was inderdaad pizza, maar ik wist niet of hetgeen waar de frikandellen op liggen eetbaar was of een soort pan/bakplaat wasquote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doe maar een pakket prijs voor allesquote:
Plakjes ziet er al tien keer beter uit.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh lol, Domino's heeft hem ook: https://www.dominos.nl/frikandutchman
De rechter kant van het bord bevalt me welquote:
quote:IKEA meldt via een woordvoerder dat werknemers via hun naamplaatje wel eens op sociale media zijn benaderd door klanten.
Spending spreequote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Tweedehands bureaustoel gekocht want doe ik eigenlijk altijd haha. Ding is nieuw 289 euro schijnbaar. Ik heb hem voor 20. Komt van een kantoor.
Vind ik nog weinig voor een bureaustoel op kantoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
Tweedehands bureaustoel gekocht want doe ik eigenlijk altijd haha. Ding is nieuw 289 euro schijnbaar. Ik heb hem voor 20. Komt van een kantoor.
Hoeveel jaar gaat ze?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
Hahaha ik kijk Au Pairs. Ze gaan naar Hawaī. 1 meid neemt 20 bikini's mee.![]()
Oké US.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik nog weinig voor een bureaustoel op kantoor.
Kan je een bikini maar één dag aan?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar weken. Ze zegt elke dag 1 dus denk 20 dagen dan.
Of ze hebben geen wasmachines daar.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je een bikini maar één dag aan?
Bureaustoel die ik van mijn vorige werk heb meegenomen kostte nieuw richting de 900 euro.quote:
dan geef ik haar groot gelijk, je gaat daar niet wassen natuurlijk. netjes elke dag een schone.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar weken. Ze zegt elke dag 1 dus denk 20 dagen dan.
Tering wat een geld.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bureaustoel die ik van mijn vorige werk heb meegenomen kostte nieuw richting de 900 euro.
Ja, ik vond het ook best wel aan de prijs.quote:
Dan moet die wel verdomd lekker zitten.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook best wel aan de prijs.
Valt me nog mee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bureaustoel die ik van mijn vorige werk heb meegenomen kostte nieuw richting de 900 euro.
Moet zeggen dat hij inderdaad heerlijk zit. Ik heb er bij mij op kantoor vijf jaar op gezeten en intussen heb ik 'm al iets van 7/8 jaar thuis. En zij zit nog steeds perfect.quote:
Ja, dat wel inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me nog mee eerlijk gezegd.
Is wel een ding waar je tig uur op door moet brengen natuurlijk.
Dat is wel chill.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hij inderdaad heerlijk zit. Ik heb er bij mij op kantoor vijf jaar op gezeten en intussen heb ik 'm al iets van 7/8 jaar thuis. En zij zit nog steeds perfect.
niet een raar bedrag voor degelijke arbo stoelquote:Op maandag 17 juni 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel als je elke dag nieuwe insta pics wil makenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je een bikini maar één dag aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het meest rustgevende ding ooit is wanneer je het enorm druk hebt en al die werkzaamheden mag uitvoeren terwijl er drie dikke vliegen om je hoofd heen aan het zoemen zijn.Je weet dat daar een oplossing voor is he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je weet dat daar een oplossing voor is he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze er nog zitten wanneer ik ga slapen ga ik er even met de elektrische vliegenmepper achteraan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Vlammenwerper is effectieverquote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze er nog zitten wanneer ik ga slapen ga ik er even met de elektrische vliegenmepper achteraan jaOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik kan het bijhorende boekje niet vinden en op de bureaustoel zelf staat niks.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
niet een raar bedrag voor degelijke arbo stoel
welk merk en type?
ik ben nog in de markt voor een nieuwe stoel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Was het vandaag toch nog stiekem lekker weer geworden, toen ik net thuis kwam gelijk de korte broek aangetrokken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan het bijhorende boekje niet vinden en op de bureaustoel zelf staat niks.goedkoop hoor
![]()
![]()
Nu even aan die broek gesnuffeld?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Boek over Hitler werd net bezorgd door een bloedmooie Oekraīense op een racefiets, iets te drinken aangeboden ter verlichting van haar harde arbeid op het dunne kleine fietskoerierzadeltje.Vakman pur sang![]()
Prepubertjes voor op straat zitten elkaar wheelies te leren op hun fatbikesSchattig tho
Waar betalen ze die dingen van.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Prepubertjes voor op straat zitten elkaar wheelies te leren op hun fatbikesSchattig tho
Fuck the EBU.![]()
Dat had ik ook, alleen zonder dat onderste 1/3.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje trots op mijn maaltijdAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Urf. De groene kliko was leeg. Nu is 'ie stampvol en staat 'ie klaar om geleegd te worden morgen.
Kan ik later deze week verder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Paps en mams van hun papzen- en mamzenbanen neem ik aan?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar betalen ze die dingen van.
Eentje valt nu super hard, was te verwachtenHij bleef een minuut lang liggen en moet nu huilen, agossie
Bank van papa en mamaquote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar betalen ze die dingen van.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die dingen zijn helemaal niet goedkoop.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Paps en mams van hun papzen- en mamzenbanen neem ik aan?Geen medelijden mee.quote:Eentje valt nu super hard, was te verwachtenHij bleef een minuut lang liggen en moet nu huilen, agossie
Fuck the EBU.![]()
Heb je wel ergens nog gegeten?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Urf. De groene kliko was leeg. Nu is 'ie stampvol en staat 'ie klaar om geleegd te worden morgen.
Kan ik later deze week verder.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tokkies of Marokkaanse ouders.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar betalen ze die dingen van.![]()
Spekjesquote:Op maandag 17 juni 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje trots op mijn maaltijd
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wil je even filmen als er één op zijn of haar bek gaat.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Your beauty never ever scared me.![]()
Ze dropen direct af toen dat net gebeurdequote:Op maandag 17 juni 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je even filmen als er één op zijn of haar bek gaat.Nja, toen het vallen gebeurde dan, niet het filmen.
Jazeker! Kerel had gekookt.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je wel ergens nog gegeten?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wel weer typisch dat het eindelijk lekker weer is en ik niet naar training kan omdat ziek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer typisch dat het eindelijk lekker weer is en ik niet naar training kan omdat ziek
Fuck the EBU.![]()
Nee, hij blijft droog.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Je had me moeten zien gisteravondquote:
Denk dat ik nog heel erg jong was de laatste keer dat ik zo ziek ben geweest.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat een inclusieve post.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je even filmen als er één op zijn of haar bek gaat.Tap tap tap![]()
Toen sliep ik. Iets anders lukte niet meerquote:Op maandag 17 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had me moeten zien gisteravond
Denk dat ik nog heel erg jong was de laatste keer dat ik zo ziek ben geweest.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
#luiquote:Op maandag 17 juni 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen sliep ik. Iets anders lukte niet meer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Give or take.quote:
Inmiddels kan ik wel weer enigszins soepel bewegenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maandje of 3 moet wel voldoende zijnquote:Op maandag 17 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, als je maar ver genoeg terug gaat in tijd.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
App jij ook "hihi" naar meisjes?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, als je maar ver genoeg terug gaat in tijd.Tap tap tap![]()
Had dat wel van jou verwacht hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik 10km per dag gemiddeld haal
_____
Dit impliceert dat Natte met meisjes apptquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
#viesdikquote:Op maandag 17 juni 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddeld 3200 stapjes per dag het afgelopen jaar.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Weinig gehoord over de Tinder-verhalen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit impliceert dat Natte met meisjes appt![]()
Waarom doe je dat?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
Kut ik trek die plek op mijn wijsvinger er ineens zo goed als af.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zijn er wel erg weinig hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddeld 3200 stapjes per dag het afgelopen jaar.
_____
Ja het zit fucking los en jeukt. Maar laatste stukje wil nog niet merk ik nu maar ik zie nu mijn complete nieuwe huid wel.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Misschien is ie gewoon heel discreet.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig gehoord over de Tinder-verhalen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
ohhhh heeft @McGrath komend weekend niet zijn date?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig gehoord over de Tinder-verhalen.![]()
De pleister? Kun je hem beter helemaal er af trekkenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
Wat kut. Het zit zo los maar nog echt één mini randje niet.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik voel dit gewoon in m'n knieholtes.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het zit fucking los en jeukt. Maar laatste stukje wil nog niet merk ik nu maar ik zie nu mijn complete nieuwe huid wel.Tap tap tap![]()
Nee de plek die dood was gegaan en waar nu een hele nasty korst zit. Moest helemaal nieuwe huidlagen onder groeien.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pleister? Kun je hem beter helemaal er af trekkenYour beauty never ever scared me.![]()
Ja heb er nu maar weer verband om gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel dit gewoon in m'n knieholtes.
Ik woon nog geen jaar in Foqueville, de band is nog niet sterk genoeg.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh dan gewoon een beetje lekker aan peuterenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee de plek die dood was gegaan en waar nu een hele nasty korst zit.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik had het vast losgepeuterd nu.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel dit gewoon in m'n knieholtes.![]()
Nee verder dan dit durf ik niet. Maar het gaat laatste dagen echt snel dus denk als ik over twee dagen ofzo nog eens te enthousiast doe dat het eraf ligt maar het ziet er goed uit eronder. Bizar dat een lichaam dat zelf kan herstellen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan gewoon een beetje lekker aan peuterenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2024 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het vast losgepeuterd nu.
Tap tap tap![]()
blijf dan ook van afquote:Op maandag 17 juni 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee verder dan dit durf ik niet. Maar het gaat laatste dagen echt snel dus denk als ik over twee dagen ofzo nog eens te enthousiast doe dat het eraf ligt maar het ziet er goed uit eronder. Bizar dat een lichaam dat zelf kan herstellen.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Het is wel extreem verleidelijk maar ik doe het niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het vast losgepeuterd nu.
Korstjes of korsten zijn gewoon kut om af te blijven als ze los gaan zitten.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een slap brood danquote:Op maandag 17 juni 2024 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Korstjes of korsten zijn gewoon kut om af te blijven als ze los gaan zitten.Omnibus in omnibus.
Ja dat heb ik de afgelopen jaren ook wel meegemaaktquote:Op maandag 17 juni 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee verder dan dit durf ik niet. Maar het gaat laatste dagen echt snel dus denk als ik over twee dagen ofzo nog eens te enthousiast doe dat het eraf ligt maar het ziet er goed uit eronder. Bizar dat een lichaam dat zelf kan herstellen.En het blijft gewoon nog steeds herstellen na al die jaren
_____
Niet de korst mag ik hopenquote:
_____
Ja als die plek eraf is ben ik er nog niet maar het ergste is wel geweest dan. Maar zal nog wel even gevoelig blijven denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de afgelopen jaren ook wel meegemaaktEn het blijft gewoon nog steeds herstellen na al die jaren
Ja en mijn middelvinger nog maar dat zal wel in het najaar zijn dat het überhaupt van binnenuit helemaal is genezen. Nog grotere klap gemaakt.Your beauty never ever scared me.![]()
Een korst is toch altijd dode huid?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze ziet er echt dubbel nasty uit want dode huid he.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ben jij als je zegt wacht maar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link![]()
Omnibus in omnibus.
Rode bloedcellen, fibrine en bloedplaatjes vormen een prop over de wond heen. En binnen de kortste keren vormt zich een korst. Als u de korst eraf krabt, kunt u niet alleen de wond weer openmaken en bacteriën toelaten, maar ook een groter litteken creëren wat![]()
Dit is geen weerbericht..quote:Op maandag 17 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Rode bloedcellen, fibrine en bloedplaatjes vormen een prop over de wond heen. En binnen de kortste keren vormt zich een korst. Als u de korst eraf krabt, kunt u niet alleen de wond weer openmaken en bacteriën toelaten, maar ook een groter litteken creëren watReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik vergelijk het beetje met frost bite wonden alleen kan dit wel herstellen na maanden en maanden geduld hebben.Your beauty never ever scared me.![]()
Zou toch fijn zijn als wij ook kunnen blazen naar mensen en dat dat gewoon sociaal geaccepteerd is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link![]()
Bij een simpel snij of schaafwondje wel ja, maar bij Ama was het geloof ik gewoon afgestoven weefselquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Klopt.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een simpel snij of schaafwondje wel ja, maar bij Ama was het geloof ik gewoon afgestoven weefselYour beauty never ever scared me.![]()
Waarom deze cliffhangerquote:Op maandag 17 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ook een groter litteken creëren wat
_____
Heb het ook niet over ama's vingerquote:Op maandag 17 juni 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een simpel snij of schaafwondje wel ja, maar bij Ama was het geloof ik gewoon afgestoven weefsel![]()
Oh daar had ik het wel overquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
afblijvenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het zit fucking los en jeukt. Maar laatste stukje wil nog niet merk ik nu maar ik zie nu mijn complete nieuwe huid wel.![]()
![]()
(en yay want nieuwe huid)![]()
sssssssssssquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja maar het is zo irritant nu en het zit zo verleidelijk los.quote:
dikke pleister/verband eromheen dat je erafblijftquote:Op maandag 17 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is zo irritant nu en het zit zo verleidelijk los.![]()
Nee geen date meerquote:Op maandag 17 juni 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh heeft @:mcgrath komend weekend niet zijn date?![]()
Ja heb er weer verbandje om gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dikke pleister/verband eromheen dat je erafblijftYour beauty never ever scared me.![]()
als je ervan afblijft regent het voortaan alleen nog maar M&M'squote:Op maandag 17 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is zo irritant nu en het zit zo verleidelijk los.Omnibus in omnibus.
Wat.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je ervan afblijft regent het voortaan alleen nog maar M&M'sYour beauty never ever scared me.![]()
dat is smerig als het water gaat regenenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je ervan afblijft regent het voortaan alleen nog maar M&M's![]()
oh waarom? Dacht dat je er wel naar uitkeek?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou afgelopen weekend zijn, maar had het afgezegd (niet last minute hoor)![]()
Anders gewoon morgen even de Kruidvat binnenlopen https://nl.pepper.com/aan(...)200-gram-eur1-314117quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
uiteindelijk voelde het niet de moeite waard en meer aan als het verdoen van haar tijdquote:Op maandag 17 juni 2024 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom? Dacht dat je er wel naar uitkeek?![]()
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
uiteindelijk voelde het niet de moeite waard en meer aan als het verdoen van haar tijd![]()
nou zeg![]()
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 juni 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we sushi zouden gaan eten voor onze eerste date zou je niet afzeggen of wel?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef dud0r het volgende:
@:ettovanbelgie
Ik heb vlinder gevonden
https://www.instagram.com/reel/C8FismzyxNP/![]()
![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
sommige "uitvindingen"...
https://www.nu.nl/uit-and(...)vens-kan-redden.html
Doen alsof zo'n ketting nieuw is
https://www.sostalisman.nl/
heb ik al minimaal 25 jaar, zo niet langer![]()
Ken ook wel met mensen met een SOS Talismanquote:Op maandag 17 juni 2024 21:35 schreef mschol het volgende:
sommige "uitvindingen"...
https://www.nu.nl/uit-and(...)vens-kan-redden.html
Doen alsof zo'n ketting nieuw is
https://www.sostalisman.nl/
heb ik al minimaal 25 jaar, zo niet langer![]()
_____
Lol zo'n vrouw van een gezin op Hawai over die Nederlandse Au Pair. Wow ze is 20 en weet gewoon wat een airfryer is.![]()
Denken ze daar dat we hier 20 jaar achterlopen ofzo.
Nederlandsche uitvinding notabenequote:Op maandag 17 juni 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
Lol zo'n vrouw van een gezin op Hawai over die Nederlandse Au Pair. Wow ze is 20 en weet gewoon wat een airfryer is.![]()
-XOXO-![]()
Nou een Oostenrijker heeft gescoord. Niet Oostenrijk...quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Volgens mij keken we naar hetzelfdequote:Op maandag 17 juni 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou een Oostenrijker heeft gescoord. Niet Oostenrijk...
Vakman pur sang![]()
ging ik wel vanuit jaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij keken we naar hetzelfde"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijne ookquote:Op maandag 17 juni 2024 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed de hotpants is aanIk heb een roze
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
nou, sommige mensen vraag ik mij inderdaad bij af of ze van het bestaan van dingen wetenquote:Op maandag 17 juni 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
![]()
Ik ga ook mijn bed maar eens in. Hoewel ik nu een wasmachine hoor ineens hier boven me.
Bedankt, ik heb dit direct in mijn hoofd en moet het afspelenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Dreams to survive
Dreams make a wish come true, ooh
Keep your dreams alive
Dream, dream on
Your dream will come alive
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik tover glimlachen op vele gezichten vandaag en dat doet me weer eens goedquote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb dit direct in mijn hoofd en moet het afspelen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik tover glimlachen op vele gezichten vandaag en dat doet me weer eens goed
Gelijk door naar dezeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Schuddekontjesmuziekquote:![]()
![]()
Zo, op werk.
Even kwartier ontspannen voordat we echt wat gaan doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat vroegquote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, op werk.
Even kwartier ontspannen voordat we echt wat gaan doen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Is @kwiwi alweer gesignaleerd?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Moet moet. Niks moet hequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nouja, is toch fijn dat er dalijk lessen gegeven kunnen worden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vorig jaar 26 juli, was toen ook zulk kutweer
https://www.hartvannederl(...)-europa-het-zweet-jeVakman pur sang
Forum Opties Forumhop: Hop naar: