SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door datismijnmening op 17-06-2024 17:48:46 ]-XOXO-
chinese gehaktschnitzels morgen?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
Nee het is speklapjes geworden met groente. Morgen de gehaktschnitzels of Chinees..
vreetboeiquote:Op maandag 17 juni 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
Nee het is speklapjes geworden met groente. Morgen de gehaktschnitzels of Chinees..
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowakenquote:Op maandag 17 juni 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het schandvoer zit er weer in. Mooi op tijd voor de volgende wedstrijd.
Ik hoop op een leuke pot met veel goals, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowaken
Voor mijn pool slecht, maar zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een stuntje van de Slowaken
Broodje gehaktbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog 2 gehaktballetjes, pistoletje en een salade erbij
zat in de planningquote:
ik zit in een burnout niet alles is logisch meerquote:
niet meer, ik ging naar buiten, spontaan grijsquote:
spekjes op schnitzelquote:Op maandag 17 juni 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
Zo etenTwijfel nog tussen gehaktschnitzel of speklapjes.
en als ik een TR zet als ze Tilburg lopen te bashen ga jij me appen dat dat niet de bedoeling isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |