Lapeira (2x) en Godon noteer ik vast.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:45 schreef Mykonos het volgende:
Geen wonderploeg van Decathlon, toch gaan ze ongetwijfeld drie etappes winnen.
Dujardin, Turgis en Gachinard is prima. Alleen Vercher en Grellier zijn echt waardeloos.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe stekker gewoon eruit. Wat een kutploeg
Ik zie 4 man voor de sprinttrein en 4 (vrij) goed klimmende rittenkapers. Dus dat valt best mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:59 schreef Funzel het volgende:
Alle ballen op Jakobsen die vervolgens 0x top 5 rijdt
Riesebeek had inderdaad een selectie verdiendquote:Op maandag 24 juni 2024 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus toch Rikkert. Nou, dan gaat Philipsen dus wel ritten winnen.
Riesebeek afgevallen, ach. Altijd tegen het vlaggetje.
Robbe Ghys zal wel beter in het pulletje vallen van engnek Christophe Roodhooft.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Riesebeek had inderdaad een selectie verdiend
Riesebeek of Guys, zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Robbe Ghys zal wel beter in het pulletje vallen van engnek Christophe Roodhooft.
Uiteindelijk niet bijster veel, maar overall gezien is Riesebeek natuurlijk wel de betere coureur. En hij liet op het NK nog zien in prima vorm te verkeren. Maar Ghys zal wel nuttiger zijn voor de sprinttrein van Philipsen.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Riesebeek of Guys, zou het wat uitmaken?
Lekker teamquote:Op maandag 24 juni 2024 20:20 schreef franklop het volgende:
Jeetje EF is niet als laatste
EF
Bettiol
Healy
Van den Berg
Quinn
Carapaz
Powless
Costa
Bissegger
Leuke ploeg en tof dat MVDB mee mag. Hopelijk is hij op tijd weer in vorm.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:20 schreef franklop het volgende:
Jeetje EF is niet als laatste
EF
Bettiol
Healy
Van den Berg
Quinn
Carapaz
Powless
Costa
Bissegger
Ghys was in de Ronde van België de laatste man voor Philipsen. Op zich logisch dat je hem nu dan ook meeneemt.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet bijster veel, maar overall gezien is Riesebeek natuurlijk wel de betere coureur. En hij liet op het NK nog zien in prima vorm te verkeren. Maar Ghys zal wel nuttiger zijn voor de sprinttrein van Philipsen.
Mathieu gaat die rol nu toch weer gewoon op zich nemen? En Rickaert lijkt me dan logischerwijs de voorlaatste man. Maar zal wel op voorspraak van Philipsen zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ghys was in de Ronde van België de laatste man voor Philipsen. Op zich logisch dat je hem nu dan ook meeneemt.
Mathieu mag in de tweede Dillier rolquote:Op maandag 24 juni 2024 21:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mathieu gaat die rol nu toch weer gewoon op zich nemen? En Rickaert lijkt me dan logischerwijs de voorlaatste man. Maar zal wel op voorspraak van Philipsen zijn.
Ik hoop dat ze bij Wanty aan het nadenken zijn of het meenemen van Thijssen wel zo'n goed idee is.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Bora, Quick Step, Arkea en Wanty moeten dus nog. Eerste twee hebben een voorlopige selectie op papier, Arkea slechts twee namen, Wanty een longlist van 13.
Waarom zou dat niet?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Wanty aan het nadenken zijn of het meenemen van Thijssen wel zo'n goed idee is.
Dat zal afhangen of ze verwachten dat ie op tijd weer op niveau komt.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Wanty aan het nadenken zijn of het meenemen van Thijssen wel zo'n goed idee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |