Lastig te zeggen zonder krachtmetingen met clubs buiten eigen land. Competitie is beetje eredivisie niveau.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:35 schreef xzaz het volgende:
Heeft Rusland trouwens nog goede spelers? Spelen die in Azië nog?
Het Chagrijn van het Blauwe Tagje zou een titel van een boek moeten zijnquote:Op zondag 16 juni 2024 22:36 schreef Slobeend het volgende:
Echt bijzonder hoe saai Southgate Engeland altijd laat voetballen.
Ja ik weet niet of ik Southgate of Deschamps erger vindquote:Op zondag 16 juni 2024 22:36 schreef Slobeend het volgende:
Golovinquote:Op zondag 16 juni 2024 22:35 schreef xzaz het volgende:
Heeft Rusland trouwens nog goede spelers? Spelen die in Azië nog?
Echt een dakhaas. Die van Frankrikk doet hetzelfde, maar die behaalt nog resultaten.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:36 schreef Slobeend het volgende:
je hebt zo'n Geoguessr game waarbij je de locatie van stadions moet raden. Als je Nederland kiest dan krijg je ook amateur clubs, bv een knollenveld in Katwijk... Maar als je Duitsland speelt, dan krijg je inderdaad 4de divisie stadions met 30,000 plaatsenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
HSV, Hannover, Fortuna Düsseldorf en Neurenberg hebben ook grote stadions. Maar als Belg ben je al snel onder de indruk
Nou ja voetballen..quote:Op zondag 16 juni 2024 22:36 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Chagrijn van het Blauwe Tagje zou een titel van een boek moeten zijn
zeer 8 zo geen 8,5quote:Op zondag 16 juni 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geef dit voorlopige een matig 6/10
Deschamps. Niet eens close.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik Southgate of Deschamps erger vind
Engelse vriend op de app zit al te klagen over Southgate.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |